Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #56573440

    törölt tag

    válasz pilóta #5 üzenetére

    végülis könnyebb nem elolvasni a cikket mint írni egy hsz-t. jogos. azért én nekifutnék mégegyszer. ez egy továbbfejlesztett eljárás, ugyanazt nem védethetnék le, mert akkor a fél autóipar nekik kéne tejeljen hogy mást ne is említsünk...

    más kérdés hogy ez olyan mint a "bifidusz eszezisz" meg az "aktiregulárisz", ami lényegében ugyanaz és semmit nem változtat, csak ha kifut egy szabadalom akkor egyből valamihez hozzá kell nyúlni és eladni újra. tény hogy nem forradalmi mert az alapjai már megvannak, és kérdéses hogy mennyit fejlesztettek rajta, de tény, hogy nem az alap eljárást szabadalmaztatták, amit még amerikában sem lehetne egyébként.

    az egésznek egyébként nagyobb a marketing értéke valószínűleg mint a gazdasági, technológiai, de ez megint más lapra tartozik, és ezzel teljesen egyetértek, de ennyire sarkítani azért nem kéne szerintem :R

  • #56573440

    törölt tag

    válasz f_you #18 üzenetére

    már le van védetve ahogy látom.
    googli a bártod, nomeg ez az oldal angol tudás nem árt, benne van hogy mit védettek le. és nem nem a nitridálást védették le még mindig, hanem egy "egyéni" eljárást, amivel ők ezt csinálni akarják. a liquid metal mindennel együtt a kezükben van, ez várható lépés volt. minden gyártónak minden baromsága le van védve már régóta, ezeket használják cserealapnak kb hogy legálisan "lopják" egymás "fejlesztéseit". ennyi. majd ezt is beledobják a kalapba ha megint bepereli őket valaki hogy az email szinkronizáció gombjának a lekerekítését jogtalanul használják, vagy visszaperelnek valami hasonló okossággal.

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz Psychonaut #33 üzenetére

    ehh pedig neked is szinte sikerült... csak öt kommentel hamarabb írtam az általad kiszúrtnál. de persze megint az van, hogy mindenki azt hiszi ezek után már mindenki aki eddig lazán használta az eljárást korróziógátlásra applenek fog fizetni, az autóipartól kezdve... sanszos. legalább a hírt olvassuk már el könyörgöm. fejlesztettek rajta, és _azt_ azt eljárást védték le. ettől még mindenki nitridálhat orrba szájba ahogy eddig. csak azt amit ők kitaláltak, én meg belinkeltem a 23. kommentben azt nem, vagyis legálisan, vagyis amíg nem adnak érte valami másik eget rengető szabadalmat, mint a gömb alakú akkumulátor. vagy valami. nem nagy durranás és annyit variáltak rajta mint a danon az "aktireguláriszon" de így már bejegyezhették mint saját eljárás. ennyi. ettől még a nitridálás mint olyan használható marad...

    (#26) cellpeti: így is van!!! ott a szó! és a Ferrari is csökkentsen árat mert számomra megfizethetetlen! és a merci is! ahelyett hogy mégtöbb elektronikát még erősebb motorokat pakolnak bele! le az árakkal. meg egyébként is hogy túlvannak már a Bently-k is árazva! megy 200 kilómétert 60 literrel nehéz böszme és hogy néz ki... és technikailag meg le van maradva. pofátlanság.

    tisztázzuk az ára _itt_ horror az átlag fizetésekhez képest. a fő piacokon bőven belefér egy középosztálybeli családnak. nem az első eset hogy valamit nem ide pozícionáltak árilag... eladni eladják? mint a cukrot. ezek szerint megéri az árát egyesek szerint. tudod minden annyit ér amennyiért el lehet adni... remélem a következetesség megmarad és a galaxy tab, a galaxy s és a jelentősebb wp7-es telóknál is megjelensz majd és ezzel lesznek gondjaid, aztán ne felejtsük a csúcs vga-kat, a hatalmas és gyakran túlárazott ips paneles monitorokat, a topp i7 procikat, stb jó szórakozást ;]

    [ Szerkesztve ]

  • #56573440

    törölt tag

    válasz atkamano #41 üzenetére

    nah jah csak amikor én tanultam hasonlókat akkor ha jól emlékszek vastagabb nitritkéreggel dolgoztak 0.2-0.6 mm volt. a képen ha igaz akkor 15 mikron körül szeretnének létrehozni kérget, ami persze nem olyan ellenálló mint a szerszámokon vagy motoralkatrészeken alkalmazott, de a mindennapos terhelésnek jobban ellenáll mint a mostani megoldások. így olcsóbb is lesz, rövidebb idő alatt is kész van, és ha minden igaz akkor a színe se lesz annyira sötét, és megőrizhető a textúra mellett minimális sötétedéssel a nyers fém színe. persze majd ha megcsinálják akkor derül ki hogy tényleg mennyit is ér.

  • #56573440

    törölt tag

    válasz f_you #46 üzenetére

    mondjuk a kérek vastagsága lehet amit lennebb is írtam, ha jól értelmezem a képet akkor bőven az általam tanult és ismert 0.1 mili alatt lesz a bevonat vastagsága. és ahogy tudom már a 0.1 mili is spéci ötvözetet igényelt. persze nem ma volt amikor ezt leadták és lehet hogy tévedek is, de ilyen vékony kéregről még nem hallottam akkor sem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák