- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Netfone
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
A legjobb, amikor az ember bemegy feltölteni a kártyáját 3-5 ezerért, erre adják a sok százeres ajánlatokat.
A marketing szakma teljesen eligénytelenedett. Sőt a reklám szakma is.mike1334 "Miért, te mikor beugrasz a tecsóba egy kiló krumpliért nem csapsz hozzá egy led tv-t? "
Ez jó, találó.
[ Szerkesztve ]
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
Rusi
senior tag
Egyáltalán nem akarok kötekedni, de egy olyan apró kiegészítést hozzátennék, hogy a szolgáltatók nem nyújtanak szervizszolgáltatást. Ha valaki a szolgáltatónál adja le az ott megvásárolt telefont, az ugyanúgy a márkaszervizbe kerül, az egyetlen különbség, hogy Telenor/Telekom/Vodafone kirendeltség kicsit több helyen van, mint hivatalos szervizpont (lásd pl. a Sony-t, akinek konkrétan országosan van egy darab Újpesten). Leadod, onnan elviszi egy futár egy központi helyre, majd onnan márkák szerint mennek tovább a szervizbe, aztán visszafele ugyanez. A szolgáltató egy ujjal se nyúl a készülékhez, amikor visszaérkezik és elmondják, hogy XY hibát javítottak, cseréltek vagy épp megvonták a garanciát, az nem a szolgáltató döntése, kvázi mi csak közvetítünk a szerviz és közted, mint ügyfél között. Cserében azért a kényelemért, hogy nem kell a márkaszervizhez "zarándokolni", a procedúra hosszabb időt vesz igénybe, a javítás maga persze nem, csak a készülék elszállítása a szervizig és vissza nyilván tovább tart, mint ha közvetlenül a szervizbe viszed (ezért van az, hogy a hiba jellegétől függetlenül általában 1-2 hét telik el a leadás és visszaadás között). Nyilván megértem, hogy más lehetőség hiányában csak annak a személynek tudod kifejezni a panaszodat, akitől visszakapod a telefont. Viszont azt tényleg sokan nem tudják/nem értik/nem fogják fel, hogy a szolgáltató kvázi csak egy "futárszolgálat", semmilyen szervizes tevékenységet nem csinálnak.
Mobilaréna (2010-2017)
Új hozzászólás Aktív témák
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
- Apple iPhone 14 Pro 128GB kártyafüggetlen fekete HIBÁTLAN állapotban
- Eladó újszerű kombinált samsung hűtő A+ (RB30J3000SA )
- IPhone 15PRO MAX Samsung S24Ultra csere
- Lian Li Strimer Plus V2 12VHPWR 16pin - 3x8pin VGA Tápkábel 335 mm 8LED ARGB - RTX 4000 szériához
- Lian Li Strimer Plus V2 12VHPWR 16pin - 3x8pin VGA Tápkábel 335 mm 8LED ARGB - FirstShop 2025.11.28.
- Nintendo DS/3DS kompatibilis játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest