- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- iPhone topik
- Xiaomi 13 Lite - dögös vagy, Civi
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Lord Sidious #50 üzenetére
a (hiba)lehetőség akkor is adott - sokan bele is futnak, elég csak az iphone témában olvasgatni a negatív példákat -, szóval jobb az a jótállás, mint a szavatosság, az apple is simán adhatna második év kiegészítő/korlátozott jótállást.
amikor még volt a szolgáltató(k)nál szervizelés, ott is volt rá példa, hogy harcolni kellett a bizonyítással, sikerült végül, de sok időt és energiát igényelt. -
kali
legenda
válasz #32839680 #52 üzenetére
jótállási időn belül az ő oldalukon a bizonyítási teher, hogy adott (fizikai) sérülés miatt keletkeztek a hibák, az kevés, hogy egy karcra hivatkoznak, ok-okozati összefüggést kell kimutatniuk.
amennyiben a szolgáltató (szerviz) a fentiek alapján is kiáll a korábbi elutasítása mellett, úgy a békéltető testülethez is lehet fordulni, bár ők csak ajánlást tehetnek, amit a szolgáltató/szerviz vagy elfogad, vagy nem.
a fogyasztóvédelmi hatóság irányában is tehető panasz.
a szolgáltatónál a vásárlók könyvébe is eszközölhető panasz, ha a fentiek szerint nem adnak komolyabb indoklást.
megfelelő független szakértő által bevizsgáltatható a készülék, aki ha kimutatja, hogy adott hibák keletkezése nem vezethető vissza a hivatkozott fizikai sérülésre, úgy pláne támadható a szolgáltató/szerviz elutasítása. -
-
Lord Sidious
senior tag
válasz #32839680 #56 üzenetére
Biztos vannak negatív tapasztalatok csakúgy mint ahogy pozitívak is. Szerencsére nekem eddig csak pozitív tapasztalatom volt az Apple APR-ekkel (igaz az iStylet messze kerülöm Horváth András miatt ) legutóbb októberben volt, hogy bevittem egy iPhone 5-öt, aminek már csak másfél hete volt hátra a két éves időszakból, tiszta karc volt a kijelző, több leejtés nyom és horpadás volt a fémházon. A hiba mindössze annyi volt hogy gyorsan melegedett a készülék, ami simán lehetett a sok lejtés miatt is mivel hogy hajszálrepedések keletkezhettek az alaplapon. A Bécsi úton az iCentre átvette, És négy nap múlva hívtak hogy mehetek a cseréért mert nem tudták egyértelműen bizonyítani és megmondani hogy mi miatt áll fenn a gyors melegedés. Kaptam egy refourbished készüléket és mivel kevesebb mint három hónap volt hátra garanciából megkaptam az átvételtől számított + 90 napot. Ugyanez volt januárba a 4S-emmel, azon még három hét volt hátra két év leteltéig és a „hiba” ami miatt visszavittem igencsak szét karcolt és le harcolt állapotban az volt hogy lötyögött a home gomb. Mivel 16 GB-os modell ezért két hét volt mire megérkezett a csere de minden szó nélkül végre is hajtották. iPhone 6-tal rendesen megszivtam, mert eddig 7 db cserén volt egyszer azért mert a kijelző kapásból rossz volt valószínűleg a szalagkábel illeszkedése nem volt megfelelő A másik hat esetben pedig az IPS kijelzőt panel illesztése volt vacak mozgott és huppogott. (Igaz ez a készülék még nem volt egy éves) De ha A kiegészítőkkel volt probléma azzal sem vacakoltak eddig, példának okáért volt olyan kilenc hónapos fülhallgatóm az Earpods modellből Amit azért vittem vissza mert az egyik oldalon nem szólt rendesen a szerviz vezető azt mondta hogy lehetséges hogy megszakadt a szál, hagyjam bent bevizsgálásra három nap múlva írtak, hogy mehetek az újért (Igazából itt nem is értettem hogy minek kapok újat gondoltam csak megpróbálom ) ugyanez volt a Lightning kábellel is amit a táskámba hordtam idővel elkezdett elkopni majda Lightning port csatlakozásánál szétmállott a műanyag borítás. Leadtam az almárium próba ott helybe megnézte a szervizes srác és mivel két ünnep között voltunk mondta hogy nem fog vacakolni látja hogy mi a probléma nincs egy éves a Lightning kábel és adott egy zsír újat. A garanciális Support-ot az Apple igencsak jól végzi szerintem de ez is csak egy üzleti politika aminek a lényege a vásárlók folyamatos megtartásra és a márkahűség kialakítása. Véleményem szerint a kis szolgáltatónál vesz bármilyen iPhone-t vagy iPad-et, Annak nem érdemes a szolgáltatóhoz visszavinni garanciális ügyintézés miatt, sokkal jobban jár ha valamelyik hivatalos Apple APR-hez fordul. Egyrészt nem kell heteket várni arra hogy a szolgáltató és a szerviz a logisztikai vacakolás a húzza az időt ami több hét is lehet+ Sokkal nagyobb az esélye hogy hozzáértő normális emberek az Apple üzleti politikáját betartva fogják „orvosolni” a felmerült problémát. (Sorry a helyesírásért diktálva küldtem el a szöveget )
[ Szerkesztve ]
-
Risard
aktív tag
Valamelyik wp csúcstelót nem tervezik bevezetni?950 de inkább 950xl vagy az új nexusokat?
-
Risard
aktív tag
válasz Lord Sidious #59 üzenetére
Hát nexusból is a 6p nek örülnék igazán!
Kiváncsi vagyok mikor s melyik jelenik meg! -
KoryHu
aktív tag
A mostani árzuhanásról mikor lesz cikk?
Mert pl. van olyan készülék, ami 55 ezer meg 50 ezer Ft-okat esett, sima listaáron is vagy pl. XS méretű vagy egyéb csomagban is. (pl. Note 4, LG G3, G4, Sony Z3, Z3c).
December 29-én vettem G3-at (akkor is esett talán itt a cikkben is említett 3 ezret), és most 1 hétre rá 35 ezerrel olcsóbb ugyanabban a csomagban........
[ Szerkesztve ]
Nem öreg, csak régebb óta fiatal.
-
Lavar
aktív tag
Azt esetleg nem tudod megmondani, hogy tegnap még miért lehetett MyTariff XS-el rendelni készüléket, de mára már mindenre azt írja, hogy ezzel a tarifával nem kapható?
Gondolkoztam Z3C-n 77 ezerért ezzel a csomaggal, elég csábító volt, de úgy látszik, így lemondhatok róla.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Diabetes - Cukorbetegség
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Milyen videókártyát?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Autós topik
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Lenovo Legion 7, 16,0"WQXGA, Ryzen 9 6900HX, 32 GB DDR5, RX6850M XT 12 GB, 1TB SSD, 1,5+ év garancia
- Corsair RM850e 850W Gold Moduláris Tápegység
- Samsung Odyssey Neo G9 Super Ultrawide Gamer Monitor!49"/Mini LED/5120x1440/240hz/1ms/+Ajándék
- Apple Macbook Pro 16" 2019 i7-9th 6Magos 32/512 -75% Touch Bar HUN Radeon Pro 5300M 4GB 3K Retina
- Apple Mac mini M2 2023 8GB 256GB + Xiaomi Mi Desktop 27"-os FullHD monitor egyben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen