- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
creation
senior tag
Osztom az előttem szóló véleményét.
Első körben próbáld meg a szolgáltatót hibáztatni és kérni a főbérlőt, hogy akár együtt is, menjetek be és járjatok utána. Ha terel és mimikázik akkor (mindenképp személyesen kérd) lehet szépen mást keresgélni.
A csekkeket meg igenis akard látni, ha más nem (mert mondjuk nincs csekk) ,akkor részletező számlát kéress tőle. Mármint mondd neki, hogy kiugróan magasnak találod a fogyasztást, pedig szerinted nem annyi és kérjetek részletezőt a szolgáltatóktól. Ha ezt megtagadja, akkor bukott
"Mert Ő küld 100 csodát, csak Benne Bízz!"