- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gengi
senior tag
A marketing részleg felel a termékért. Ők határozzák meg ,hogy egy termék miket tudjon hogyan nézzen ki. Már a fejlesztés korai szakaszától benne vannak a projektekben. Ha ők rosszúl állítják fel a kívánalmakat egy termékkel szemben vagy rossz irányt határoznak meg nos akkor könnyen el Samsungolhatják a helyzetet.
Ha egy mérnöknek azt mondják, hogy neked márpedig műanyag telefont kell csinálni lila színben, akkor a mérnök megcsinálja. Esetleg annyit tud beleszólni, hogy milyen műanyag legyen. (De még azt sem.) Vagy a mérnöknek azt mondják, legyen a telefon teljesen fém, szakmaileg tud kiegészítést tenni, hogy kell rá antenna is.
Illetve azért látszik, hogy a telefonjaik önmagukban nagyon jók! Tényleg. Látszik rajtuk, hogy nagyon össze vannak rakva. De egyszerűen rossz a termék funkciójának az iránya.
PSN:Mak1wara "A Tudásalapú társadalmat megette reggelire a fogyasztói társadalom"