Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kumite

    aktív tag

    Két dolog kiegészítésként.

    Azt az összes elemzésből kifelejtitek, kifelejtik az elemzők, hogy amikor az appstore beindult, akkor az itunes jelenség már annyira elterjedt volt az USAban és gondolom jópár más országban, hogy a kb 60-70%-os részesedése után a 2. helyen az amazon állt kb 5-7%-kal... Tehát a vásárló tömeg már adott volt nekik. Ezzel persze semmilyen érdemet nem akarok csökkenteni, hatalmas lépés az appstore úgy, ahogy ők megcsinálták, többek között a 30-70-es részesedés, könnyű letöltés, készülékek közötti, accounthoz kötött hordozhatóság stb. De kellett hozzá az is, hogy évek óta sikeresen és jól összeépített vásárlási infrastruktúra legyen már. Csak gondoljatok bele, hogy mi van, ha a Kindle-t egy www.another-online-book-store.ru találja ki, gyártja le és árulja... Vagy fordítva, ha az Androidot az Amazon találja ki és csinálja meg...

    A másik, kicsit hiányoltam a cikkből és az elemzésekből, hogy ez a mobil játék piac mekkora szeletet is hasít ki a Nintendo DS és a Sony PSP piacából. Nagyságrendi példa: Plants vs Zombies ~2 dollár ios-en, 20 dollár PSPn... El lehet képzelni, hogy mennyire törik a fejüket a megoldáson Sonyék és Nintendoék és, hogy mennyire szeretné, mennyire érné meg, ha a Microsoft kézikonzollal integrált telefonként fejlesztené tovább az oprendszerét.

    Az Androidról szerintem le lehet mondani ilyen téren, Symbian sorsára fog jutni pár éven belül, amint kipukkan a lufi a cikkben is említett szeparáltság miatt. Nem véletlen, hogy az S^3 minden készüléken szinte ugyanazokkal a hardweres specifikációkkal bír, mégha az a hardver nem is felel meg a kor követelményeinek, ami azonban egyáltalán nem jelentene 100%-os bukást, lásd Wii vs PS3 ÉS XBox 360 együtt véve...

  • Kumite

    aktív tag

    válasz Karma #33 üzenetére

    Az gáz...
    De egyébként is, egyáltalán nem fogja megmenteni, a rengeteg érv mellett többeközött azért sem, mert a S^3 mögött nincs annyi és olyan szintű kreatív fejlesztő, kiadó, mind a Wii mögött, nem beszélve arról, hogy a Wii 2006-ban akkora OMFG faktort hozott be a kontrollerrel a piacot figyelőkbe, hogy az egy szinten van, hacsak meg nem előzi az első iPhone ugyanilyen faktorát. A vetélytársaknak pedig bő 4 év kellett, hogy elérjék ugyanazt a szintet, ki így, ki úgy.

  • Kumite

    aktív tag

    válasz magyarattila #49 üzenetére

    Mert nagyon kevesen akarják végigtolni telefonon a Zelda valamelyik részét, vagy a Final Fantasy akárhányat. Aki ilyenekkel akar játszani, az megveszi a DS-t vagy a PSP-t, aki meg csak 3-5 megálló között nem akar unatkozni, vagy a haverjainak meg akarja mutatni, hogy képernyő nyomásra milyen vicceset fingik a telefonja, az megveszi a telefonos casual játékokat és a hülyeségeket 10-ed annyiért.
    És mivel ezt tudják a fejlesztők is, így nem pazarolnak sok erőforrást 60 órás játékidőkre, amikor úgysem térül meg nekik annyira, mint egy 99 centes pár félórás játék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák