- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
A központilag van ez a szigorítás, akkor leveszi a tanár és a diák válláról is ezt a döntést. Ebből a szempontból ez jó...
Nálunk volt pár olyan tárgy, amire szerintem baromi érdekes előadás volt, csak egyszerűen sokakat full nem érdekelt mert nem azzal akart foglalkozni.
Szerintem irtó nagy bunkóság volt, hogy voltunk vagy 10-en az előadáson.Egyáltalán nem mindig korrelál az előadás minősége és a hallgatók száma. Van sok más egyéb tényező is (pl 8-kor van-e?) ... Igen én is voltam úgy, hogy amúgy remek stílusú és gyakorlat szempontjából is fontos előadást kihagytam mert rápihentem inkább a gyakorlatra. Vizsgán meg jól beszoptam, mert kiderült diasor lópite, a könyv meg brutálisan bő.
Szóval egyszerűen a hallgatók nagyrésze képtelen előre tervezni. Valami rendszer kell, főleg gimiből kikerült BSc-seknek. MSc-n már lehet lazább az egész, egyébként is akkor érdemes már dolgozni. Egy alapképzésen szerintem felesleges a diákokat első 1-2 évben túráztatni melóval, így is durván leterhelő egy mérnöki szak.
Az ideális a diplomafélévben való melózás, és MSc-n. Ott már azért kialakult egy felelősségtudat... de nem a "feljövök Bp-re meghúzni az összes rést, és minden szerdán buffer underrun részegre bekúrni" - féle gólyákkal
Mondom én nem bántam BSc-n ezt. Pécsen mérnök infón inkább a halogatás, meg a bukdácsolás ment, és menő volt lógni, meg másnaposan beesni. Ezt meg tanrend szerint elvégeztem. Nekem gólyaként ez kellett, egy rendszer. Mocskosul sok kisZH-val, rendszeres felkérdezéssel. Volt, hogy 72 Zh-t írtunk egy félévben...
[ Szerkesztve ]