Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz izee #114 üzenetére

    A központilag van ez a szigorítás, akkor leveszi a tanár és a diák válláról is ezt a döntést. Ebből a szempontból ez jó...

    Nálunk volt pár olyan tárgy, amire szerintem baromi érdekes előadás volt, csak egyszerűen sokakat full nem érdekelt mert nem azzal akart foglalkozni.
    Szerintem irtó nagy bunkóság volt, hogy voltunk vagy 10-en az előadáson.

    Egyáltalán nem mindig korrelál az előadás minősége és a hallgatók száma. Van sok más egyéb tényező is (pl 8-kor van-e?) ... Igen én is voltam úgy, hogy amúgy remek stílusú és gyakorlat szempontjából is fontos előadást kihagytam mert rápihentem inkább a gyakorlatra. Vizsgán meg jól beszoptam, mert kiderült diasor lópite, a könyv meg brutálisan bő.

    Szóval egyszerűen a hallgatók nagyrésze képtelen előre tervezni. Valami rendszer kell, főleg gimiből kikerült BSc-seknek. MSc-n már lehet lazább az egész, egyébként is akkor érdemes már dolgozni. Egy alapképzésen szerintem felesleges a diákokat első 1-2 évben túráztatni melóval, így is durván leterhelő egy mérnöki szak.

    Az ideális a diplomafélévben való melózás, és MSc-n. Ott már azért kialakult egy felelősségtudat... de nem a "feljövök Bp-re meghúzni az összes rést, és minden szerdán buffer underrun részegre bekúrni" - féle gólyákkal :D

    Mondom én nem bántam BSc-n ezt. Pécsen mérnök infón inkább a halogatás, meg a bukdácsolás ment, és menő volt lógni, meg másnaposan beesni. Ezt meg tanrend szerint elvégeztem. Nekem gólyaként ez kellett, egy rendszer. Mocskosul sok kisZH-val, rendszeres felkérdezéssel. Volt, hogy 72 Zh-t írtunk egy félévben...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák