Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Jack@l #9 üzenetére

    Nem szűnt meg, de a DX12-ben minden opcionális, régóta erről írunk már. Az API a specifikációban nem követel többet, mint a DirectX 11. Pár sor kell csak az eredeti Xbox One kód elejére és ha xy fícsőrt xy hardver nem támogat, akkor az azokhoz tartozó funkciókat a program a kreált erőforrás tudásának megfelelően automatikusan letiltja. Azért lett így felépítve az egész, mert nincs egyetértés a gyártók között, hogy mennyire kell okos hardver, így a Microsoft kitalálta ezt a megoldást, így a fejlesztők célozhatják az Xbox One-t, miközben a program futni fog PC-n csak éppen nem biztos, hogy minden effekttel. Ez a megoldás mindenkinek tetszik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák