- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 22. hét: Assetto Corsa, Dragon Ball Xenoverse 2
gp Extraként a Call of Duty: Modern Warfare III többjátékos és zombi módját valamint a Skull and Bones-t is próbálgathatjuk.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
hurrikan
addikt
válasz Greg-77 #16894 üzenetére
Egyszerű.
Úgy hogy nem voltak bekapcsolva a fent említett szolgáltatások amik másoknak merítették. (%-os kijelzésről szó sem volt, az nem meríti, meg már 4.2.2-ben is benne volt)
Vagy a másik lehetőség, hogy neked eddig sem bírt többet 1napnál, már 4.2-n sem.[ Szerkesztve ]
Huawei P9 Grey + SONY MDR-10RBT + Gyári tok + 64GB Sony microSD 94MBps
-
hurrikan
addikt
válasz Greg-77 #16907 üzenetére
Ez hülyeség. Az hogy valaki nem használ bizonyos funkciókat nem azt jelenti hogy nem használja ki.
Kihasználás és ész nélküli minden bekapcsolva tartása között különbség van.
Pl minek használjak folyamatos Google Wifi/GPS elérést ha számomra pl. full felesleges. Akkor minek vegyen le ezért napi 15-20%-ot.
Vagy pl. más példa, minek venne fel valaki folyamatos Twitter szinkront ha nem használja de lehetne sorolni a végtelenségig. Azokat kell bekapcsolva tartani amiket használsz és annyi. Teljes mértékben kizártnak tartom hogy egy olyan is van köztünk aki minden létező funkcióját kihasználná a telefonnak, a navigációtól az OTG-n, a netrádión, a streamingen át a távirányítón keresztül féltucatnyi szinkronizálhatóságik... stb.
Okos TV-n sem netezik az ember egész nap csak mert elérhető a lehetőség, hanem akkor és azt használja amire épp szüksége van.Huawei P9 Grey + SONY MDR-10RBT + Gyári tok + 64GB Sony microSD 94MBps
-
kemcso
Ármester
válasz Greg-77 #20076 üzenetére
A kábelszakadás sehol nem garanciális probléma elméletileg, tehát ha bárhol elzavarnak vele, nekik lesz igazuk. Lehet, hogy a T cseréli, mert nem érdekli, de erre mérget ne vegyél. A mikrofon, füles, gomb része ha elromlik az természetesen garanciális...
[ Szerkesztve ]
-
kemcso
Ármester
válasz Greg-77 #20089 üzenetére
Egyre gondolunk. A kábelben a szál magától nem szakad el csak fizikai behatásra (meghúzás, helytelen tárolás, stb), ezért nem szokták elfogadni garanciális problémának.
Csak arra akartam felhívni a figyelmed, hogyha azt mondja a htc, miután 2 hétig utazik a szervizbe és vissza telefonnal együtt, hogy ez nem garanciás, akkor jogosan mondja mindezt. -
saintex72
aktív tag
válasz Greg-77 #20069 üzenetére
Ugyanez a szitu. Kb. egy hete írtam, ugyanaz a tünet. Ma már odáig eljutottunk, hogy meggyőztem a szervizest küldje el telefon nélkül. De nem tudja a szervizlapot megnyitni a készülék nélkül. Mondtam nem érdekel oldja meg. Küzdött egy darabig, a végén megsajnáltam és eljöttem. Ha lett volna megoldás szerintem megtalálta volna.
-
Ununqatrium
aktív tag
-
Zirowe
nagyúr
válasz Greg-77 #23432 üzenetére
Kameránál ilyen jelölés, hogy "second source" volt már másnál is?
Vajon ebben később se jön elő a lilás a korábban leírt melegedés miatt, azért second source?
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
hurrikan
addikt
válasz Greg-77 #23432 üzenetére
Kb. Ugyan ezeket cserélték nekem is.
Viszont én nem vagyok elégedett amiért a burkolatot nem cserélték, miközben önhibámon kívül kopik szét. Valamint a jobb oldalán a kijelző fém kerete és a középső keret közt vagy 2-3mm-es rés van a sim tálca záróajtajánál pedig 2erős pötty ágyazódott szintén a kijelző fém keretébe, mintha rászorítottak volna fogóval.Lehet rendelek e-Bay-ről egy ilyet hátha ez nem kopik:
HTC One 2014 Edition Rendelhető az eBay-en
[ Szerkesztve ]
Huawei P9 Grey + SONY MDR-10RBT + Gyári tok + 64GB Sony microSD 94MBps
-
MaddeNNNN
őstag
válasz Greg-77 #31642 üzenetére
Nekem is a füles bal oldala halt meg és a töltő feje, a kábel jó. Hát egy látogatást megér, hátha van náluk. Lilulás is előjött, úgyhogy lehet, hogy beadom. Vizsgaidőszak előtt szeretném visszakapni
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz Greg-77 #33424 üzenetére
Nem lehet, hogy az usb tolto/csatlakozoba keveredett valami, ami valami kontakt hivat okoz?
Azt meg erdemes lenne kitisztitanod valami tű szerű eszkozzel, mondjuk fogvajoval." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
jeni
félisten
válasz Greg-77 #34511 üzenetére
Nekem is gyorsan vissza jött egyidőben (ugyanazon a napon adtuk le és ma kaptam vissza) leadva. Aksit nem cserélték benne,hanem szoftvereztek újra.
Minden bizonnyal sosem veszek olyan telot amiben otthon nem lehetséges az aksi csere. Gyártó is erre gyúr rá. Minden fizetős legyen bármely javításra értve.[ Szerkesztve ]
-
ferob
őstag
válasz Greg-77 #34511 üzenetére
Nyugodtan reklamáld meg a HTC ügyfélszolgálatán, egyáltalán nem kell ennyiben hagynod, elvégre nincs alapja a visszautasított javításnak.
Utána majd kiemelten fogják kezelni és simán meg fogják javítani.(#34512) jeni: Nem arról szól, hogy pénzbe kerüljön minden javítás, hanem arról, hogy unibody házat gyártanak, mivel így lesz a legvékonyabb a készülék, így semmilyen utólagos plusz bevétellel nem számolnak ilyen téren.
Az akkumulátor miatt kár is volt beküldeni, hogy cseréljék ki, mert a HTC beépített alkalmazásával magad is le tudtad volna tesztelni, hogy elhasználódott-e olyan mértékben, hogy egyáltalán kicseréljék, ami ennyi idő alatt nem valószínű. -
ferob
őstag
válasz Greg-77 #34514 üzenetére
Nem e-mail, hanem telefonos ügyfélszolgálat, ahol Istvánnak magyarul elmondod a problémád és nagyon segítőkészen fel fogja ajánlani, hogy ezúttal külön jelez nekik, hogy vizsgálják meg és javítsák a készüléket.
Néha előfordul, hogy nem tudnak magyar ügyintézőt kapcsolni, akkor tedd le és próbáld meg később.+36 80 986 213
09:00 - 21:00 H-P
09:00 - 13:00 Szo(#34516) Szpisti: Mondhatnak bármit, mert nem értenek hozzá, de mivel nem cserélhető tartozékról van szó, ezért arra is vonatkozik a két év garancia, szóval kár ilyennek bedőlni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen