- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz kolosanyi #14 üzenetére
Azért az túlzás, hogy ugyan ott vagyunk. Egy villanymotor közel 2x-3x hatékonyabb mint egy belsőégésű, kicsit leegyszerűsítve 2-3 villanyautó szennyez annyit mint egy belsőégésű motorral hajtott.
(ez persze függ az erőmű, a hálózat és a töltés hatásfokától/hatékonyságától is).
Ehhez jön még a kisebb hő és zajtermelés illetve amit írtál is, hogy a városoktól távol történik a légszennyezés."Bad reklám is reklám too"
-
mrlujoak
veterán
válasz kolosanyi #14 üzenetére
Szeretettel várunk - és mindenkit - holnap Győrbe, a Mobilis 2. születésnapjára. (a sajtómeghívókat már kiküldtem )
A Mobilis Tavaly hirdetett egy projektet - aminek résszervezői és egyben versenyen kívüli szereplői is lettünk.
VoltTimer a becses neve, íme: [link]
Nagy élmény volt a Zsigulink elektromossá alakítása, és Lítium vas foszfát akkupakk (LiFePO4) integrálasa.
Az eredmények holnap kerülnek a nézők elé, addig is íme egy kisfilm, az eddigiekről: VoltTimer
A tervezéskor mi is gondolkodtunk a hagyományos, eddig is autókban használt, nem lítiumos technológiákban, de végül az maradt, amit fentebb írtam.
...hogy miért is írom? Mert bizony ultraszoros a kapcsolat a mobil és az egyéb, járműakkuk közt. Lásd legutóbbi nagy utasszálító is új akkupakkal érkezett. Igaz, van/volt vele gond, de ez nem eme fórum témája.
Egy ultrajó megoldás (ami biztonságosan nagy energiasűrűséget nyújt kis helyen) nem csak a mobilok, hanem a közlekedés fejlődését is meghatározná. Ettől pedig rettegnek a nagy oljcégek. Még ma is.
Nem hiába nem tudnak sokan egy magyar találmányról, mely a hidrogénakkumulátor nevét viseli.
Ez olyannyira fantasztikus, hogy a tavalyi (és az előtti) MVM roadshow kamionjaiba is belekerült az egyik cella, amit nap mint nap foghattam a kezemben.
A vele készült autó is átment a kezünkön...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Stellar Blade
- Futás, futópályák
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...