- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gybazsi
senior tag
Nekünk is 1.4-es G Astránk van itthon. Én nem vagyok oda érte, de ez elsősorban az olasz autós beütésemnek köszönhető. Ha nem vársz semmi különleges élményt, tudást az autótól, csak hogy elvigyen A-ból B-be, és azért ne legyen túl rossz vezetni, akkor ez az egyik legjobb választás szerintem. El nem nagyon romlik, ha meg mégis lenne valami baja, olcsón van hozzá alkatrész, és szinte bárhol értenek hozzá. Hátrányaként talán az első üléseket tudnám megemlíteni, azok hosszabb távon már nem túl kényelmesek.
Szóval összességében egy jó autó ez, csak nem szabad tőle komoly vezetési élményt várni."az LFA a LegFaszább Autó rövidítése" - Bazsó Gábor (Totalcar)
-
sto1911
veterán
Nekem egy 2001-es Polo Classicom van/volt, most elado. 1.4 benzin, soha nem hagyott cserben. Kicsit sajnalom is eladni, de kinottuk. Elso autonak tokeletes.
[ Szerkesztve ]
-
Stanlee
őstag
Nem túl kicsi és erőtlen az az 1,4-es motor? Én amondó vagyok, hogy mérettől függetlenül 100 Le alatt nem érdemes autót venni. Ha nagyon gyenge a motor, akkor sok öröme nem lesz az embernek a vezetésben. Ha keveset mész vele akkor ok, de ha picit is élvezni akarod a járműben eltöltött időt, akkor egy nagyobb motor jobb.
Barátnőm apjának egy ilyen kombija van (1,6 16V), a hátsó sárvédő iv, dob már rohad. A belső elég ingerszegény, arra pont jó, hogy elkaristoljon vele az öreg. A verda 14 éves lesz és ebben is már 140 ezer felett van a futásteljesítmény, pedig tényleg csak a templomba jár vele, a kiskertjébe, meg be a városba.
Kezdő autónak szerintem jó választás.
“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany
-
mghltm
addikt
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/05/11/600-am_van_elso_autohoz_az_mar_eleg_lesz/
http://totalcar.hu/tesztek/2011/10/14/gondtalan_elet_egymillioert/
http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/piaci_korkep_klimas_kombit_500_ezer_forintig-16145
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
zsolti1902
tag
Mielőtt elindulsz megnézni egy kiszemelt autót, ami messzebb van tőled, kérdezz rá, hogy pontosan mikor is készültek a képek róla?! Volt már olyan esetünk, hogy a kép és a valóság nem nagyon tükrözte egymást.
Valamint, hogy nincs-e hitel a kocsin stb, gondolom nem átvállalással akarod megvenniEZT olvasd át, megéri szerintem.
Ha kereskedőtől veszed, akkor nálunk nincs ott a törzskönyv, passziválva van (a kereskedés nem tarthatja magánál) postán fogod megkapni az Okmányirodától.
A szerződésen legyen rajta a pontos kilométer óra állás és olvasható legyen minden kézzel írt rész (sokszor a tanú résznél csak macskakaparást írnak)ITT pedig utána tudsz nézni egy kicsit a kocsinak.
ITT pedig egy pici infóhoz jutsz, hogy hol lehetett előleg a kocsi.Mint írták is vagy hozzá értővel menj vagy vásárlás előtt nézesd át. Megéri azt a plusz pénzt.
Próbakörre mindenképp vidd el. Valamint egy picit engedj majd "ez tetszik" érzésnek, mert az ember szívesebben add ki a javíttatásra, egy olyan kocsiért, ami tetszik neki, mint amit a megvásárlás napjától nem szeret.Remélem tudtam valamelyest segíteni.
U.I. : Alkudni ne felejts el
[ Szerkesztve ]
My VGA History: S3 TRIO 64 - 3DFX Vodoo - MX4000 - FX5700LE - 8400GS - 3850 256MB - 8800GT 512MB - 4850 1GB - 5850 1GB - 7870 2GB - R9 280 3GB - RX 480 8GB - GTX 1080 8GB - HD5450 512MB - HD5750 1GB - RTX 2080 SUPER 8GB
-
-
alkatraz3000
senior tag
Szerintem rettentő unalmas es jellegtelen auto. 1.4-es ecotec motorhoz majd vegyel olajat is, nem keveset pótolni is. Egy f astra szebb belülről, es olcsóbbak a cuccok. Most a második autónk pedig egy gti polo lett, ahhoz jo drága minden, pedig nagyrészt minden ugyanaz, mint a többinél... Szerintem ne eroltesd a gastrat.
http://totalcar.hu/documents/totalcar/tc_checklist.pdf
Ezt vidd magaddal.
[ Szerkesztve ]
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
Zolaash
aktív tag
Sógoromnak volt 1.4-es, rettentően lomha volt. Szerintem nem rossz, de nagyobb motor kell bele. És hát ugye az olajfogyasztás...
Rip and tear
-
Simi87
senior tag
egyik ismerősöm egy 1.6 16V-t hajt, ennyit autóval szívni még nem láttam embert, pedig én 2.5TD Omega-ztam egy ideig. Stilo jó féle verda 1.4-es abba elég, a gaystra-ba nem hiszem. Mondjuk inkább az opel, mint a 4-es golf. ha csak közlekedésre kell az autó, akkor Toyota.
-
Simi87
senior tag
válasz sketchifun #13 üzenetére
a fityo 1.4 szívója is jó. egyik álomautóm egy panda 100hp.
-
alkatraz3000
senior tag
Vagy egy Polo 1.4 16v GTi az is repül mint az állat.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
letepem
aktív tag
Lévén, hogy most fejezted be a jogsit és teljes mértékben rutintalan vagy, ezért én a helyedben bizonyos keretek között olcsóbb, de biztonságos verdát vennék! Főleg, ha nem fog melletted senki űlni segíteni, csak egy kocc is nagyon fog fájni a pénztatyónak!
Talán még megtanúlnád bütykölni is...Ehhez a kasztnihoz pedig az 1.6 a minimum!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
-
Kasya
nagyúr
Baratom Valtrajanak egy ittas fiatal BMW-s nekiment 100-al. A BMW totalkar lett, de a srac csodaval hataros modon egy kisebb karccal maszott csak ki a kocsibol. A Valtrarol letort az elso jobb oldali sarvedo
-
h3lios
addikt
A Golfot ismerős miatt is húztam ki a listáról. Ő autó szerelő és nem igazán hoznak hozzáuk Astrát, Golfot annál többet. Sok motorikus és elektromos hibájuk van. Nem sportautót akarok venni, hanem 1 megbízható verdát, ami elvisz A-ból B-be.
Motorból akár feljebb is mehetek nem ragaszkodok az 1.4-hez. Fogyasztásban nem akarok elszállni, mert nem akarom a havi fizetésem a benzinkútnál elverni. Annyit nem ér nekem a sportosabb vezetési élmény.
Sok helyen olvastam a Focust, de arról nincs tapasztalatom. Annyit hallottam, hogy a fordokhoz drágábbak a cserealkatrészek.
B-tag: H3lios#2825
-
Fokkát 700ig bezárólag nagyon ki kell fogni hogy ne rohadjon és műszakilag is elfogadható legyen. Ha meg a futóművel kell működni ( a hátsót külön szeretik ) akkor az okozhat kényelmetlenséget.
Az 1.4 golfokat(mkIV) el kell kerülni tény, de az 1.6-tal nincsen sok gond, ha csak az nem h nem tépi le a fejed ha nyomod neki. Az astra elég racionális választás ha nem összehajtott és rohadós.
Viszont azt érdemes tudni, hogy még egy 1.4 is meg tud enni 8-9 litert télen városban. A városi fogyasztás mindig sokkal több mint az átlag, pláne ha sok a hidegindításos rövid táv.
A suzikiról milyen véleménnyel vagy? Nem csak swift van.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
alkatraz3000
senior tag
Astra eseten viszont nagy igazság, az 1.4 többet is eszik, mint az 1.6.
"Nincs pénzünk olcsó sz.rt venni ... !"
-
h3lios
addikt
válasz alkatraz3000 #23 üzenetére
Akkor nagyjából el is dőlt melyik lesz a végleges megoldás.
(#22) bitpork
Ignis-t nem szeretnék Wagonert meg mégannyira sem. Kollegámnak előbbi van és nem rossz autó, de nekem túl magas illetve, hogy őszinte legyek mindig a 60-as életunt nyuggerek jutnak eszembe róla, akik az "Igniccel kimennek a piacra bevásárolni".
Illetve a 3-as Swift formára és belsőre is az ideális megoldás lenne, viszont árban az 1.5-ösök milla 1,2 körül vannak. Ennyit pedig nem akarok autóra költeni, meg fölösleges is lenne.A többi típus pedig a keretemen kívül esik. Amin tanultam egy dízel SX4 volt, az nem egy rossz autó, de nekem nagy is lenne, illetve árban is kb. a keretem dupláját jelenti.
Régebben gondolkoztam Hondán - Toyotán, de ezekből csak régebbiek vannak csak amik nekem formára nem tetszenek. Nekem, hogy őszinte legyek az Astra még külsőre tetszik is, belsőre a 4-es Golf mondjuk szimpatikusabb lenne. De alkatrészből is sokkal kevesebb van hozzá, mint Astrához. Nem is meglepő, mert ahogy végig mentem valamelyik nap az utcán, láttam kb. 2 4-es golfot meg vagy 30 G astrát.
Egyébként a régen a fétisem volt ez az autó és árban is elérhető lenne DE ! Nem akarom 1 ház árát rákölteni.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
-
Retro11
senior tag
Ezek aztán konkrétumok.. De próbáljuk meg.. Mesélj kérlek, hogy pl egy MK4 1.6 8V golfon, mi az a "sok" motorikus és "elektromos" hiba, ami előjön?
Fordot felejtsd el, nem rossz szándékból, de azt gondolom, hogy itt a fórumon nincs nálam illetékesebb.. És ezt segítőszándékkal írtam.
[ Szerkesztve ]
-
h3lios
addikt
Ismerős akiknél járnak sokan a gyújtó trafót említette, hogy sokat kell cserélni és nem csak régi verziókon, hanem 1-2 éveseket is visznek be hozzájuk ilyen jelenséggel.
Egr szelep, valamint fojtószelepet mondta, hogy sok hibással találkoztak.
Ford nem is volt komoly versenyző. Eddig az 1.4-6 os G Astra vezet magasan.
[ Szerkesztve ]
B-tag: H3lios#2825
-
Retro11
senior tag
Akkor csak súgok, hogy egy nem lehajtott, ganéjra vágott, AKL mk4 golf a világból kivisz.. Például. A G astrákkal sincs túl sok gond, hajtani jó lesz..
Az felmerült benned-bennetek esetleg, mint lehetőség, hogy átnézzetek osztrákba vagy németbe?
(#17) bitpork: LOL
[ Szerkesztve ]
-
-
SLYM
veterán
jó az astra is, de remélem swiftet vettél végül. ha a megbízhatóság a fő szempont, akkor azt ajánlom, rengeteg kocsi volt itthon, a suzukikkal volt a legkevesebb probléma. az astrának ugyanúgy nincs semmi respectje, max annyi előnye van a swifthez képest, hogy kényelmesebb. golfot meg felejtsd el, hulladék, ami meg jó, az drága
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
régi swiften nem gondolkodtál? 250-ért olyat kapsz, hogy megszólal, a biztonságot leszámítva nem tud kevesebbet, mint az új stift. viszont pénzed marad, amire szükség is lesz, mert így friss jogsival azért nekitolatgatások, padkázások, koccok, horzsolások azért lesznek, aztán ha a szemed fénye lesz a kocsi, akkor könnyen szomorú lesz az ember, ha megesik az ilyesmi
még egy jótanács, csak szívó benzinest vegyél ezekre az 5 km-es utakra, dízelt melegítgetni kell, turbonak nem tesz jót a sok kis kör, nem erre találták ki ezeket, illetve a vásárlás után ne spórold le az olaj és szűrőcseréket (jó bele a legolcsóbb belevaló is), illetve a gumikat jól nézd át. ezekre tényleg figyelni kell egy huszast rá kell szánni és akkor nincs sírás, hogy az előző tag a frissnek mondott olajcserét 30.000-el ezelőtt végezte el, te vinnéd 10.000-el később, csak akkor már kapott minden rendesen
[ Szerkesztve ]
-
h3lios
addikt
Még nem volt meg az autóvásárlás. Jelenleg egy 1.6-os Astra a legesélyesebb, mert ebből már lehet rendes áron kapni viszonylag jókat. Az 1.3-as 3-as switfről azt olvastam, hogy sz.r a váltó és hamar tönkre megy. Az 1.5-ösöket még megnézem a netem de azokat csak milla + ért láttam, annyit pedig nem akarok autóra szánni az általad említett dolgok miatt is.
A költségekkel meg úgy számolok, hogy most van 1 millám autóra, ebből 650-800 ért akarok MAX venni, hogy legyen pénz átírásra, kötelező cserékre pl. olaj / gumik stb. Illetve az sem árt, ha marad pénz tankolni.
Egyszóval még nem lefutott a dolog. Tavasztól akarok elmenni nézelődni, ami már mindjárt itt van. Esős időben nem akarok autót venni, mert nem látszanak a fényezésen a hibák, ha vizes a cucc. Valamint behajolni sem annyira f.sza alá ha csupa sár a föld alatta.
B-tag: H3lios#2825
-
Magnum_
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Witcher topik
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Assetto Corsa Competizione
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...