Hirdetés
-
Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
it Meghozták azokat az intézkedéseket, amelyektől azt remélik, hogy segítenek megvédeni a kiskorúakat a közösségi médiában.
-
Acer M511: kompakt projektort próbáltunk ki
ph Megvizsgáltuk az akár 7 méteres képet is vetítő, okos szolgáltatásokkal felvértezett projektort.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Astery
senior tag
Megértjük. Ízlések és pofonok különbözőek. Nekem az új rendszer sokkal kényelmesebb mert csak beállítom a matricákat és nem kell vele többet foglalkoznom. Nyilván felhasználási szokástól függ, hogy kinek melyik volt kényelmesebb. Ha vki két autót hajt azt is megértjük, hogy ott is lehet macerás a dolog.
-
Márton
nagyúr
"Tudom, hogy kell vennem matricát, és veszek is, de ezt én észben tartom, "
majd később:
"most azt vegyem ki, mert lejárt."
Nincs itt egy kis ellentmondás? Miért vennéd ki, ha egyszer észben tartod?
Ha mégis zavar, muszáj a legújabb verziót használni? Ez nem erőszakos mint a win10 vagy az android rendszer, nem?
[ Szerkesztve ]
Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
-
vlevi
nagyúr
"Pl megyek itthonról Wroclawba, az Mo-val együtt négy ország, eddig egy kapcsoló volt, és tervezett fizetős úton gond nélkül, "
Kicsit összetettem ez a dolog.
Mert aki vett Pest+Nógrád megyére matricát, de nem akar véletlenül sem rákereverdni megyén kívüli fizetés nélkül Heves megyében a pályára.
Ha kikapcsolod a fizetős utakat, akkor egyáltalán nem használja.
Ha bekapcsolod, akkor pedig Egerig pályán tervez. És, ha csak ritkán jársz arra, akkor nem fogod tudni, melyik az a lehajtó, ahol LE KELL jönni a pályáról.
Vagy esetleg, amikor átruccansz ausztriába. Nehogy véletlenül rátervezzen a pályára, mert akkor nagyon drága kirándulás lesz az...Vagy, más. Románia minden útja fizetős. Ha kikapcsolod teljesen a fizetős szakaszokat, akkor nagyon sokat fog rinyálni, hogy nem jó-nem jó- nem megközelíthető.
Harmadik. Sok országban motorral ingyenesen használható a pálya. pl. Szlovákia. Vagy az előbb említett Románia, ahol motorral nem kell útdíjat fizetni. Magyarországon nem tervezek pályát használni, mert nem vettem matrinyát, de ezen említett országokban nem is kell.
Szóval ez is olyan, mint ahogy te is említetted. Egyezzünk ki döntetlenben, mert jó, hogy külön állítható, de rossz, mert többet kell állítgatni.
Amúgy én is kizárólag navigálásra használnám, semmilyen egyéb funkcióját nem használom, még azt is letiltottam, hogy a naptáramat lássa.
-
petir
senior tag
Ha viszont sokat pályázol hozzáadod az országost + megyeid ha lejár az országos törlöd lehet ezt amúgy kombinálni is . Sajnos vagy nem sajnos de ez Magyarországspecifikus - ( micsoda szó ) örülhetünk, hogy lekódolták a fejlesztők...nem kis meló lehett amennyire tudom más országban ilyen megye szintű matricarendszer nincs.
Én is sokat pályázom, napi 200-400kmt megteszek a saját kocsimon csak pestmegyei van - így ha azt használom az országost eltávolítom arra az útra...
Először én is nehezen fogadtam de aztán rájöttem jól össze lett ez rakva !
Én is meg rajtam kívül még sokan sokkal jobban összefoglaltak, hogy is működik ez a matricásdi és hidd el jó ez - Csak meg kell szokni
[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
Bp belvárosban napközben elég időd van a pirosnál egy ilyenre. Egyszer kell megcsinálni, utána sokáig jó. Nekem hónapokkal ezelőtt volt egy ilyen, azóta szerencsére nem. Talán valamelyik frissítés után jött elő ez a hiba. De ha nem is állítasz át semmit, a navigáció ugyanúgy megy, nem érsz oda előbb ha látod, hogy mennyi dugó van előtted jelentve.
Ha egyszer csinálta akkor valami pillanatnyi elmezavar lehetett, ha rendszeres akkor egyszer állj ki oda és küldj onnan egy bejelentést. Amúgy visz rendesen a pályán?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
Amíg nem javítják ezt a hibát addig nincs más megoldás. Jade, használj mást ha ez zavar / nem felel meg az elvárásaidnak.
Ha már használod akkor tudsz jelenteni is. Viszont ha kérdést kapsz (fogsz kapni) az jelenleg nem jelenik meg külön figyelmeztetésként az appon belül (ismert hiba). Ha ide megírod hogy hol / mikor jelentetted akkor ránézek.
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Szili17
aktív tag
Ne haragudj, de muszáj megemlítenem, hogy irtó cuki, ahogy arra a hsz-re válaszolva kérdezel meg valamit CSUPA NAGY BETŰVEL, amiben ott van a kérdésedre a válasz...
A "rossz a reklám" kijelentésed pedig megint félrement. Eddig az volt a téma, hogy full elektromos autósnak irreleváns a benzinkutak reklámja, mivel nem tankol benzint, gázolajat vagy LPG-t. Erre mondtam én, hogy nem rossz az, mert van már több kúton is elektromos töltő, plusz érdekelhet más szolgáltatása is egy benzinkútnak, így nem rosszabb az a reklám mint a Bárdi Autóé, vagy a mekié (mert "én meg nem eszem olyan kaját, akkor hülyeség a reklámja") vagy bármelyik másik.
Azok a reklámok jelenhetnek meg, amikért adott területen, adott cég fizetett és olyan módon, amilyen csomagot választott (pin, 0 speed takover stb).
(#12701) axioma:
Könnyebbetre céloztam egy korábbi válaszban, hogy már volt terítéken többször is a dolog, de ne állj addig fél lábon. Sajnos még hírből sem hallottam ilyen tervről. Ennyi van amit leírtam, vannak fent töltők csati típussal. :/
Amit írsz az szerintem mind nagyon logikus és jogos (mondjuk a rövidebb út, ha nem hatótávot akarsz maximalizálni akkor talán jobban jársz a legtarthatóbb, gyors ETA-vel), de véleményem szerint még túl kicsi a tisztán elektromos autók aránya, hogy nyomás legyen ilyennel foglalkozni. Nem kis startup cég már (vagy divízió inkább) így szerintem a hangsúly a szélesebb körök kielégítése és nem az innováció ami kis réteget érint egyelőre.
Most olvastam, a 4 nagy japán motorgyártó most tervezgeti a közös szabványos cserélhető akkupakkját a motorba. Elektromos motor még kanyarban nincs itt még súlyos évek lesznek mire ebből kézzel fogható dolog lesz. Nagyon gyerekcipőben jár még ez a fajta közlekedés, főleg a kevésbé fejlett országokban."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
kmarci25
veterán
Muszáj beleszólnom...
Szili17:
"Régen volt erre opció, hogy dobja-e fel az árfrissítést vagy sem, de most vagy kikerült vagy csak én nem találom. :/"
Faby:
"És azt hol lehet kikapcsolni, hogy EGYÁLTALÁN NE dobja fel ezeket az ablakokat? Nem vagyok bejelentkezve, soha nem használtam, használom az árfrissítés funkciót"Ezek alapján joggal gondolhatjuk, hogy nem a reklám funkció kikapcsolására kérdeztél rá, hanem az árfrissítés kikapcsolására. Elhiszem, hogy nem ezt szeretted volna megkérdezni, de írott szövegben a gondolatot nem lehet kitalálni.
Egyébként meg, a személyes véleményem az, hogy ha valami ennyire zavar és idegesít, akkor ne használd. Könnyebb és nyugodtabb lesz az életed, ne hergeld magad olyan dolgokkal, amik dühítenek.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-
kmarci25
veterán
Én nem háborodtam fel (még műileg sem), csupán próbáltam rámutatni, hogy nem egyértelműen fogalmaztál.
Helyes döntés, ne is foglalkozz vele, már a korábbi posztomban is ezt javasoltam, csak dühöngsz miatta, és a posztjaidból ítélve az nem műfelháborodás."There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Szili17
aktív tag
Semmi gond, én értettem, hogy téged zavarnak a reklámok, szíved joga.
Viszont kérdés, hogy miért válaszoltál az én hsz-emre, ha ahhoz semmi köze?
A mondanivalód lényegében az, hogy NEM SZERETEM A REKLÁMOKAT, HOL LEHET KIKAPCSOLNI?
Az is kérdés, hogy miért kell kiabálnod indításképp.Fejeljük ezt meg azzal, hogy a "ne dobálja fel ezeket az ablakokat" után sorokon át magyarázod az árfrissítést... Nyilván ahhoz kapcsolódik. Majd új bekezdésben jönnek a reklámok, ahol a jóságukat ecseteled. Tehát akkor ki az aki nem érti azt ami le van írva? Az lehet hogy te nem ezt gondoltad, de amit írtál az azt jelenti amiről mi beszélünk. Olvasd már el újra kérlek ezt a hsz-edet. Köszi!
Ami alatta van, az megint nem arról szól, amiről mi beszéltünk. Idejöttél dühöngeni egy beszélgetés közepébe (igen, dühöngeni, mert aki nem ezt teszi nem INDÍT CSUPA NAGY BETŰS KIJELENTÉSEKKEL) és elmondtad, hogy nem szereted a reklámokat. Köszönjünk, pont kérdezni akartam, de mi köze ahhoz amiről mi beszéltünk a kedves hölggyel? Semmi, és nem szeretem a kioktató stílust, főleg akkor nem amikor nincs megalapozva, mint jelen esetben. Még mindig ott tartunk, hogy nem én vagyok az aki mástól várok segítséget, tehát kikérem magamnak, hogy ilyen hangnemet meg merj ütni, értve vagyok?
De hogy legyen benne neked is valami pozitív, a Waze-beli reklámok nem ilyen a Google APIs integrált cuccok, hanem natívak, ami azt jelenti, hogy nem fogod tudni megfogni adblockerrel meg semmi ilyesmivel és kikapcsolni meg nyilván nem fogod tudni, ahogy a televízióműsorokban sem.
Amit mondasz, hogy lehetne előfizetéses opció, ahol nincs reklám az alternatíva is lehetne, azonban mivel te is tudod hogy ilyen nincs, kár is ezen veszekedni.[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
Szia, ha jól értettem akkor megcsináltam. Ha jársz erre, akkor néhány nap után majd kérlek figyeld ha tudod, hogy hibás-e még valahol.
(Egyébként nem "számol" vele a Waze, csak megjeleníti. Számolni a sebességadatokkal számol amiket az áthaladó felhasználók generálnak.)"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
Mi is!
Nem mindig Waze-zel???
Alapesetben 1-2 nap, de most is picit el vagyunk már maradva a térképfrissítésekkel. Jobb esetben jövő hét elején már igen. Ha pontosan akarod tudni, akkor ugye 24-én délután csináltam, itt fent, meg az INTL # Map Build cellát kell nézni, azon belül is a Last Edit Time-ot. Ha az nagyobb mint 24-e 14:00 (ami valószínűleg 25 8:00 lesz) akkor már befrissült.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
Jut eszembe, nem is szóltam: Elvileg már szombaton befrissült a módosítás, azóta már a javított sebességhatárokat kéne látni.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
noorbertt
őstag
Nem csak kábelen, de ahhoz olyan fejegység kell.
Valószínűleg az említett autónak a fejegysége csak kábellel működik. (Ha egyáltalán támogatja az Android autot)Helyes eljárás: Android auto fel, mobilon amit tudsz beallitasz a programon belül majd kábellel csatlakoztatni telót a fejegyseghez.
Nem kell netet megosztani vagy mást csinálni. -
Szili17
aktív tag
Szia!
Köszi, hogy szóltál, úgy nézem már jó. A hét végén állították át a fiúk, csak most nincs napi térképfrissítésünk.
Ha esetleg még jársz arra akkor pillants rá kérlek, hogy szerinted is oké-e. Köszi!"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
Már megint nem tudjuk, de jól megmondjuk.
Akkor tegyük ezt is tisztába, ezek a szép színes pinek reklámok. Amelyik vállalkozás fizet érte, annak a reklámjai megjelennek a térképen. Limitálva van az is, hogy egyszerre hány jelenhet meg (ne kérdezz pontos számot, de 3 v 5 szerintem), tehát az is lehet, hogy mindkettő reklámoz, de hol egyik hol másik jelenik meg.
Ne gyártsunk már összeesküvéselméleteket anélkül, hogy picit is utánanéznék a dolgoknak. KÖSZI!És mielőtt megemlítenéd, hogy az OMV ki van írva a Meki meg nincs, akkor elmondom, hogy a nagyobb helyeket priorizálja ilyen kiírásoknál, illetve akkor írja ki, ha kifér a szöveg, nyilván az OMV rövidebb mint a McDonald's. Lehet hogy ha nem lenne ott a reklámpin akkor a KFC-t is kiírná. Nem azért mert részrehajló, hanem mert relatíve rövid a poligon méretéhez képest.
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Szili17
aktív tag
De, az vagyok.
Csak nekem ez így úgy hat, mintha azt írnám, hogy "Mindenki álhíreket terjeszt a Waze-ről (vagy csak nem kellően tájékozott, de azért elég erősen mindenhol a rosszat sejti, de még az is lehet esetleg, hogy csak bizonytalan)." Ez azt sugallja - számomra -, hogy meg vagyok győződve róla, hogy mindenki hülye, de ha véletlen tévednék esetleg (olyan 10%), akkor lehet hogy nem mindenki gonosz."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Faby
senior tag
Kérdés megoldva, hazajöttem a Verona - Trieszt - Debrecen útvonalon.
Továbbra sem értem a logikáját a tervezésnek:
Magyar országos matrica, szlovén matrica beállítva.
Ha engedem, hogy tervezzen fizetőkapus utakat is (Olaszországban ugye ilyen van), gond nélkül tervezett egyvégtében, minden gond nélkül.
Ha kikapcsoltam a fizetőkapus utakat, akkor nem, vagy nagyon hülyén tervezett, kb 10-ből egyszer sikerült, és akkor is Ausztrián keresztül, úgy, hogy oda nem volt matrica beállítva, tehát jellemzően autópályák nélkül. Mindezt több, mint másfélszeres idővel.
A megoldás:
Két részletben terveztem, először Triesztig, a fizetőkapuk elkerülésével, majd onnan hazáig, akkor már rendesen Szlovénián keresztül.
Érdekesség, hogy úgy sem ment neki, ha köztes pontnak Triesztet megadtam.
Valószínűleg ez már túl sok volt az algoritmusnak.A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Szili17
aktív tag
Jól beszél a kolléga, nincs pontos határ. Van egy long distance routing logika is, de az meg olyan mint a magyar népmese, hozott is meg nem is. (Értsd: van amikor tök jól megy és örülünk, van amikor meg megint nem. )
Szóval a lényeg, hogy messzire tervezni úgy van a legnagyobb esélyed, ha autópályán tud tervezni odáig.
Ha nincs erre lehetőség (nem akarsz vagy nincs is pálya) akkor "kell" több részletben tervezni. Vagy mást használni :/Meg azt se feledd, hogy van aki ilyenkor elmeséli, hogy neki hogyan volt szar hosszabb úton és lefagyott meg kilépett stb.
Na nekem ilyen gondom nem volt még, ami előfordult arról később kiderült, hogy a telefon a ludas (nem szeretett roamingból hazajönni és ez vitte az egész 4G, illetve komplett hang és beszéd és mobilnet és minden kapcsolatot; nem a Waze miatt, úgy egyáltalán nem).[ Szerkesztve ]
"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
Faby
senior tag
-
zharkanyi
tag
Szerintem a dugóban valamilyen okból a többieknél gyorsabb (motor, taxi) kiszűrése az algoritmus szempontjából fontosabb, mint ha valaki az átlagnál lassabb. Lassú ugyanis elég sok okból lehet egy jármű és így ott kénytelenek ezt másképp kezelni. Azt mégsem kérhetik be, hogy "Ön óvatos vasárnapi sofőr?"...
-
axioma
veterán
Hat ma pont el akarta kerultetni velem az uromi dugot, hazudott egy +5 percet ugy is hogy mar visszakanyarittatott volna. Nem hallgattam ra, erre elhaladva csak 1 perccel nott a varhato erkezes, aztan meg az is eltunt erkezesig. De Budakalaszon is ki akarta kerultetni, sajna ott nem neztem hogy mennyit mondott de ott se lett lenyegesen hosszabb (szummaban az eredeti 41 perc helyett 46 perc alatt odaertem, igaz a masodik leglogikusabb utvonalon, az elso az a hatso Szentendrei felujitasa miatt vallalhatatlan manapsag).
-
merqree
őstag
Egy napra mentem ki Bécsbe, de vettem matricát...
Nem azért vettem országos éves magyar matricát, mert qva jól keresek, hanem nem akarok azzal foglalkozni, hogy jajj, eddig megyek itt, aztán már ott....
Arról nem beszélve, előfordulhat olyan élethelyzet, hogy jól jön, hogy országos a matrica....Ellenben Bécsben átálltam Google Mapsre, amikor a sokaid kereszteződést "szívtam" meg. Többször történt, hogy mentem egyenesen (legtöbbször "szabálytalanul" a középső sávban), a sáv felfestése is egyenest mutatott. Beérve a következő kereszteződésbe pedig már balra kanyarodó sáv volt. Semmi előjele nem volt, úgy hogy addig km-en keresztül egyenesen haladtunk. De a tükörből láttam, hogy ez tök normális, mindenki sávot váltott a kereszteződés "közepén"...
-
Szili17
aktív tag
A múlva 430 métert azóta "nyomom" mióta kijött. Már bétában is. Ezt időről időre eljátsszák sajnos valahol a kliensben. :/
A képeken meg azt lehet (mert nincs letiltva semmi ahogy nézem), hogy valaki(k) a ház előtt ácsorognak bekapcsolt Waze-zel és lerontották a rövidebb irányból az áthaladási időt. De persze ez csak tipp, garancia nincs rá.
A hülye út meg nem tudom. Nekem is van érdekes képem a fóti Obihoz igyekezvén. Passz. Kliens hülye rajzolás. Mindig ilyen?"Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
viktorhu
veterán
A napokban utaztam valaki autójában, aki minden matricakamera előtt satufékezett a Waze használata mellett.
Azt hitte, hogy az a piros X-es kamera a sebességmérést jelöli.
Egyébként én is innen a topicról tudom, hogy az egy piros X, és hogy mit jelent. Amikor elkezdtem waze-ezni, még nem volt véda, és kevesebb volt a sebességmérő kamera, és a mobil kijelzőjén vezetés közben nem X-nek látszik az a piros izé, hanem olyan, mintha a vaku fényét szimbolizálná - vagyis én is pont a matricakamerákra hittem azt, hogy sebességmérő kameraként mutatja őket a Waze.
-
zharkanyi
tag
Szerintem pont hogy tök jó. Mindenkinek, minden induláskor juttassa csak eszébe, hogy csak akkor induljon el ha muszáj.
Ugyanis pont ez volna a lényeg. Ha megteheted, hogy ne menj, akkor ne menj. Ha mégis menned kell, akkor meg egy X és már mehetsz is. Ez legyen a legnagyobb gondunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ideapad C340 / i3-10110U / 8 GB / 1 TB SSD / FullHD érintőkijelző
- RAZER BlackWidow V4
- Eladó/cserélhető iPad Pro (2018) 11", 64 GB, WiFi, Space Gray, 94% BH + tok
- Dell UltraSharp U2415b, AH-IPS, 100% sRGB, FHD+, pivot talp, számla +garancia 1 év
- Acer Predator Helios 500 - 17"- GTX 1070 - Gamer
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen