- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Windows CE fórum
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz Szili17 #7351 üzenetére
Az a baj, hogy úgy tűnik, nem nagyon csinál statisztikákat magának, ezért a kis menekülőutak (jobbkezes, egész utat eltorlaszolva tolatva parkolós, fekvőrendőrös) időigényét nagyon durván alulbecsüli, úgy számol velük, mintha végignyomathatnád őket 50-nel vagy éppen 30-cal, ami az adott utcában megengedett.
A másik gond meg az, hogy nem nagyon tervez újra menet közben, csak ha nagyon durva dugó alakul vagy szűnik meg. Normál esetben azt mondja, hogy ott a dugó 500 m-en, kikerülöd 1 km-nyi úton, megspórolsz 5 percet - eddig jó. Mire odaérsz, a dugó enyhül, már nincs értelme a kerülőnek, de mivel szerinte csak 1 percet spórolnál a kerülő kiiktatásával, nem fogja módosítani az útvonaladat. És mivel a kerülőket amúgy is rosszul számítja, valójában így még hosszabb ideig tart az utad. Ezt meg csak tippeléssel tudod korrigálni (megyek mégis egyenesen, hátha már nincs akkora dugó, aztán meglátjuk, szerencsém lesz-e).
A másik, hogy nagyon lassan update-el, amikor változik a forgalom sűrűsége, szóval simán belevisz olyan utcákba, ahol már egy ideje totálisan beállt a forgalom, és tud is róla (nem a jelzések alapján számol dugót, de ha már van 6 jelzés, akkor nyilván mentek már arra jópáran, és tudnia kell a dugóról a rendszernek a sebességek alapján), de úgy mutatja, mintha végig nulla forgalom lenne a szakaszon.
Jó lenne összegyúrni a google térkép és a waze előnyeit A google sokkal pontosabban kalkulál időigényt városi forgalomban, ami segíti a jobb útvonalszámítást (meg mutatja az alternatívák időigényét is, vagyis segíti, hogy te is választhass menet közben), a waze előnye meg a közösségi input (útlezárás, trafi, hibák sokkal gyorsabb javítása - pl. a google térképen előbb előfordulhat, hogy nem megengedett balra kanyarodást vagy visszafordulást tervez az utazásba).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen