Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Pulsar #18410 üzenetére

    Nem csak le akart, hanem le is terelt, mert hittem neki, másodszor már viszont nem. Nem tudom, mennyit autózol, én már túl vagyok csak a waze-zel a 174 ezer km-en, európa nagy részét bejártam az elmúlt pár évben, és országon belül is elég sokat autózom, meg még a waz nélkül is mentem eleget, szóval mondjuk ki, hogy sokat láttam a waze működéséből.
    Vésztő Fő (Vesselényi) utca és ott kellett volna egy jobbos, előre elláttam a lámpáig, mert este 10 óra volt, amikor amott kijutottam, balra nézve ugyanúgy elláttam a lámpás kereszetődésig, egy teremtett lélek se volt az úton!

    ebből csinált a waze egy zrínyi utcát..
    2 méter széles betonlapok, 30-cal lehetett menni..

    És nem volt egy bonyolult kereszteződés:

    Megcsinálta ezt külföldön is: [link]

    Mesztegnyő főutca és az Ady Endre sarka ugyanez a szitu, nulla időnyereség, két méter úton autózhatsz a főutca helyett.

    Itt el akart vinni jobbra: alig 2 méter a beton:

    Pedig ez se egy bonyolult kereszteződés:
    Már kétszer megcsinálta, mindkétszer direkt a főutcán mentem tovább, hiszen látszik, hova kellene befordulnom, terémszetesen semmiféle torlódás- baleset- akadály, elütött állat, vagy más jelölés nem volt előtte sem, amikor én mentem, akkor sem, és még csak hamarabb se értem oda, hogy esetleg egy beragadt torlódás miatt akart volna elvinni, ez egész egyszerűen ilyen..

    Ezek után persze megkaptam, hogy a forgalomszervezés historikusan működik, azaz ha egyszer volt torlódás, ezek szerint legközelebb se visz arra, vagy hogy? Akkor ez nem élő térkép, nem élő tervezés, de egy kalap alá venni az ilyen- olyan utakat simán okoz ilyen anomáliákat.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák