- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Poco M6 4G-ként érkezik a Redmi 13 4G
ma Csak a szokásos: globális piac, másik brand, új név, de a készülék ugyanaz.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
winotto
tag
válasz havri1 #10427 üzenetére
Nálam Március 15 től Április 17 ig nem számolt semmit
396 pontról 421 re estem vissza. 500 pont alatt már nagyon nehéz előbre lépni helyezésekben.
Eközben kb 8-9000 km vezettem le egy 3000 km külföldi út is volt benne Husvétkor.
Kb 2-3 béta verziót is telepítettem közben, ahogy jöttek a frissítések
A Google maps on minden rögzített utvonalam megvan és mindig használom a Waze-t
Szerrintem ezeket a pontokat már elbuktam : F[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz havri1 #10459 üzenetére
Kicsit kiegészítem, mert félreérthető voltam. Véletlenül sem minősíteni szerettem volna bárkinek a vezetési tudását, csak ebből a képből a piros és a fehér is elvileg kiállhatónak tűnik nekem. Ettől persze simán lehetnek akadályok még, amik nem látszódnak. Mellette szűken állnak stb.
Nálunk ez mesteri szintre képződött. 13 éve lakunk a jelenlegi helyen, ugyanilyen parkoló. Sokkal több autó van, mint amennyi hely. Ezért elkezdtek középre is beállni. Addig ezzel nincs gond, ameddig a mellettem álló hagy annyi helyet, hogy egy 2-3 helyezkedéssel az ilyen középen álló miatt ki tudjak állni. Általában a középre állónak figyelnie kell, hogy előtte vagy mögötte hagyjon annyi helyet, hogy legalább y-al ki tudjon állni a rá merőleges autó. Sokszor ezt nem teszi meg, vagy éppen ő rá is ráállnak középen hátulról, zárva a kijáratokat.
Többször volt kint rendőrség emiatt itt. Helyszíni bírság a minimum, tulaj felkeresése, vagy az autó elszállítása, elmozdítása is példa volt.havri
-
gurabli
senior tag
válasz havri1 #10526 üzenetére
Legbeomlo elé ok, nyáron, de télen?
Az akksit majd próbálom figyelni, hogy használjam táp nélkül is. Néha lemeritem.
Szerintem a Xaomin nem is akadna, 2gb ram, Snapdragon.Már csak egy jó autós tartót kellene találni.
"Akinek pénze van, az ne zavarja dolgozással a mások munkáját " R.J.
-
Rick4
félisten
válasz havri1 #10532 üzenetére
Érdekes, ez így elégséges is lenne, én rendszeresen túrákat megyek, és ott vagy benzinkútnál, vagy a célnál állok meg, valószínű ezért nem kérdezgeti tőlem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
erikke17
őstag
válasz havri1 #10544 üzenetére
Nincs más alternatív útvonal, Novalja lenne a cél.
Csak gondoltam ha bejelölöm, hogy komp elkerülése akkor fel ajánlja körbe az utat mert más megközelítési irány nincs. Igaz +100km távolság, de kompnál nincs garantálva, hogy nem lesz óriási dugó Prizna-nál (ami szokott lenni) Plusz drága is lenne, 4 személynek +1 autó 50 euró körül oda vissza ha jók az árak. Üzemanyag olcsóbban jövök ki, meg akkor komphoz is igazodni/érkezni ami megint nincs garantálva.
Marad az, hogy haladok tovább autópályán aztán majd fel ajánlja utána gondolom vagy mindig vissza akar majd fordítani
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
erikke17
őstag
válasz havri1 #10546 üzenetére
Érdekes most Live mapen PCn nem ment pedig előtte igen
Telefonon simán talál útvonalat nálam.Olyan ötletem támadt, hogy Pag sziget elejére megadtam egy köztes célt és így simán ki hagyja kompot
Így fog kelleni belőni majd. Szerintem a hosszú útvonal meg keveri.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
Szili17
aktív tag
válasz havri1 #10560 üzenetére
Király vagy, köszi!
DRL-re: Igen, úgy illene ezt csinálni hogy minimum hátul is LED a helyzetjelző és akkor mehet együtt a DRL-lel, senkinek nem fájna és akkor aki "én még látok" címszóval autópályán is csak menetfénnyel megy, legalább látod hátul.
Ennek a másik oldala, aki este esőben ködlámpát kapcsol, látlak köszi, így most már csak téged mert iszonyatosan vakít az a piros és cserébe azt sem látom amikor besatuzol majd előttem (mert szoktak ilyet is M0 <3).
Műszerfalon szerintem akkor szokott csak menni a világítás, ha konkrétan felkapcsolod (vagy felkapcsol) a tompított. De akit nem zavarja hogy kint sötét van, azt az sem ha bent..."Facts are stubborn things; and whatever may be our wishes, our inclinations, or the dictates of our passions, they cannot alter the state of facts and evidence."
-
pjen
félisten
válasz havri1 #10566 üzenetére
Szerintem este és rossz látási viszonyok között ég a tompitott.Aki nappal normál fénynél nem veszi észre,hogy jönnek szemből az vak.Sok autónál és a Skandináv országokban le se nagyon lehet kapcsolni a tompítottat.Pont erre találták ki a menet fényt,tudom.Energia takarékosság.Viszont ha úgy lehet használni,hogy elől megy a menet fény,hátul semmi,közben szakad az eső,hát az baromság.Sajnos tízből öt ilyen.
-
félisten
válasz havri1 #10571 üzenetére
Ebben a témában némiképpen otthon vagyok.
A gépjárművek nappali kivilágítását a frontális balesetek számának csökkentésére való törekvés hívta életre, a célja az volt, hogy a szemből (vagy járulékos előnyként keresztező irányból) közeledő járművet már nagy távolságból észrevegyük, az "kitűnjön" a háttérből, és a sebességét is könnyebben tudjuk felmérni, ami együtt jár azzal is, hogy elkülönüljön a forgalomban részt vevő és csak az úton, útszélen álló jármű.
Ezt a feladatát el is látta,nagyon is látható mértékben csökkent a balesetek és áldozatok száma.
A következő csavar a LED-es lámpák megjelenése volt, amik az út bevilágítására még alkalmatlanok voltak, látni tehát nem lehetett velük, látszani viszont már igen, és érdemi tüzelőanyag-megtakarítást jelentett a használatuk az izzókhoz képest.
Egyértelműen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket.
Fontos azonban megnézni, mekkora fényáramról is van szó az esetükben, illetve egy hátsó helyzetjelző esetében. Általánosan elmondható, hogy olyan fényviszonyok között, amikor még nem kötelező a tompított fény használata, akkor törvényszerű, hogy a hátsó helyzetjelző egészen egyszerűen nem lehet látható olyan távolból, ahonnét maga a jármű még nem lenne domináns a vezető látóterében. Magyarán: semmi, de semmi értelme nincs a használatának.
Megfordítva: amikor már számít, hogy ég a hátsó helyzetjelző, akkor már régen nem elég a menetfény, és égnie kell a fényszórónak.Ilyen szempontból tehát teljesen felesleges lenne a hátsó helyzetjelzőt a menetfényhez kapcsolni.
Más szempontból viszont kifejezetten fokozná a közlekedés kockázatát, ugyanis sokkal hamarabb ég ki a hátsó helyzetjelző, ha mindig ég, tehát törvényszerűen több lenne a kiégett izzóval, hátul csak részlegesen kivilágított járművek száma. Ez ugyan nem jelentős kockázat, de ahhoz képest, hogy előnye semmi sincs, annál azért több.Ja, és fontos: ha van menetfény a járműben, annak menet közben gyakorlatilag kikapcsolhatatlanul égnie kell -- kivéve, ha bekapcsol a fényszóró, mert fényszóróval együtt nem mehet. Tehát vagy a fényszórónak, vagy a menetfénynek mindig világítania kell, de kizárólag az egyiknek:
"6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
55B. § (3) * A nappali menetjelző lámpák elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy a lámpa automatikusan bekapcsolódjon, ha a motorindító kapcsoló a motor indítására kész állapotában van, de - kivéve a 42. § (5) bekezdése szerinti esetet - automatikusan kapcsolódjanak ki, amikor a fényszórókat bekapcsolják."
A kivétel e fénykürtre vonatkozik, a távolsági fényszóró pillanatüzemű felkapcsolására, de csak arra, nem kell kikapcsolnia a menetfénynek.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
pjen
félisten
válasz havri1 #10578 üzenetére
Ezzel nem is lenne semmi bajom,csak egy csomó autón világítás helyett használják.Pont erről irtam,szakad az eső,felkapcsoja a menet fényt,hát gratulálok.Ha már elöl van menet fény,hátul is lehetne.Mondjuk a hátsó lámpában egy küegészítő led.Nem égne ki gyorsan és nem okozna számottevő fogyasztás növekedést.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
-
w333
félisten
válasz havri1 #10712 üzenetére
Köszi meg is van, itt már látszik a megtett távolságok !
Beta mennyivel jobb ? érdemes azt használni ?
Valaki írta hogy régebbi verzióval nem melegedett ennyire mint most !
Profilkép beállításra még most sem jöttem rá hogyan kell !
Vagy beállítom aztán egyszer csak majd lesz profilkép is ... nem értem !
Belső memóriába létrehoz egy ProfileImageFinal fájlt de még sincs profilkép !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz havri1 #10715 üzenetére
Hangulatot még nem tudok választani ... 160km kell azt írja !
Rendes profilkép kéne, de valamiért nem rakja be !
Ezt létrehozza (ProfileIgameFinal) de profilkép még sincs !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
plömplöm
őstag
válasz havri1 #10715 üzenetére
kellett volna csináljak egy screenshot, most hogy kérdezted és újra megnéztem, a -1 helyett van 41363 pontom...
nem hangulat, (ez a mood?), azzal még sosem csináltam semmit és nem is fogok szerintem.
a https://www.waze.com/hu/editor nekem most éppen "We're sorry, but something went wrong.", azaz mintha kendácsolnának éppen az elvtársak...
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
viktorhu
veterán
válasz havri1 #10737 üzenetére
Ezért szoktam sokszor párhuzamosan használni a waze-t és a google térképet. Ha túl bonyolult kacskaringókat betervez a waze, akkor ránézek a google-re is, hogy tényleg kell-e. Ma is elvitt volna a Waze kirándulni jobbkezes kis utcákba, amik aztán bedugulnak hamar az oda terelt autók miatt a kis áteresztőkapacitásuk miatt, a google meg nyílegyenesen előre rövidebb időt adott, így maradtam az egyenes úton, és jól tettem.
-
TomBond
aktív tag
válasz havri1 #10946 üzenetére
Lehet hogy ezt a szakaszt most adták át, de volt (van) már ilyen szakasz, és nekem előtte szolt, hogy jobbra (balra) kanyarodni kell. Július 1.-én voltam arra utoljára.
Enermax 850w; ASUS PRIME H770-PLUS; Intel i5-13600K; 64GB RAM; ASUS RX 6750XT 12GB; Sams 970EVO+ 250GB; SoundBlaster Zx; Win11 Pro x64
-
Stanbacsi
tag
válasz havri1 #11121 üzenetére
Mostanság nekem is csinál ilyen érthetetlen újratervezéseket. Mindig mást akar mint amit beállítottam neki.. Viszont mindig csak a kulcsfontosságú elágazásoknál tervez más utat, amire még reagálni sem tudok. Nyilván arra fordulok, hiszen megnéztem az útvonalat... jó lesz az... aha. Útvonalnál előtte direkt megnézem egy csomószor, hogy merre visz és hogy szeretné. Majd mikor úton vagyok, egy teljesen más útra visz rá észrevétlenül. (Nem tűnt fel egy ilyen esetnél, mivel tök ismeretlen volt a hely és a táblák sem voltak túl egyértelműek) Hozzáteszem mindig elvisz a célhoz, kb semmi időveszteséggel. Csak hát nem mindegy, hogy főúton szeretnék eljutni, vagy ilyen földút szerű mellékutakon ugye. Gondolom arra gyorsabbnak hiszi, csak kár, hogy nem lehet beállítani mennyire van leültetve a kecske.
-
Nikaré
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1 humoros
- LG LCD és LED TV-k
- Gyúrósok ide!
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- SkyShowtime
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Windows 11
- XGS24 - Befutott a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- Max
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen