- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- uleFone Power
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
OnePlus Pad 2 helyett OnePlus Pad Pro
ma Állítólag a OnePlus idei táblagépe nem a második generáció lesz, hanem az első modell Pro változata.
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz rebelinside #101 üzenetére
Nem ez a kérdés, hanem hogy ha hardveres, a Samsung elismeri-e hibának. Mert ha nem, azt mondja, "jóaz", akkor van egy 730€-s telefonod, ami hibás.
Remélem megszólal a Samsung, mert ha nem, sokan küldik vissza, vagy be idővel javításra, és az sokkal arcvesztőbb.
Én holnap írok a boltnak, hogy WTF, küldjem vissza, vagy mi legyen. Engem a csere nem érdekel, lefogadom, hogy az összes érintett. Olyan nincs, hogy emberünk kettőt kap, és mindkettő hibás, az enyém is, meg a neten is sokaknak. Ez hülyeség. Ha szoftveres, mindegyik érintett, ha hardveres, akkor is. Nincs köztes megoldás, vagy időközben javított verzió, ez mind első szériás telefon...