- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meridian
senior tag
"okból hátrányosan érint egy új üzleti modell"
Komolyan nem látod at hogy miből is áll az az új üzleti modell és miből is származik az előnye?
Hjah, értelmi felfogóképességet nem adhatok neked, nem vagyok isten. Félisten sem.Te leragadtál annál az opciónál, hogy az ubernél lehet értékelni a sofőröket, a taxisoknál meg nincs ilyen?
Pedig valójában a taxisokat is tudod értékelni... elmész a tékozló homárra és beírod a tapasztalataidat.
-
Meridian
senior tag
"A taxisoknak az fáj, hogy nagyrészük tanulatlan buta ember akik féltik a szakértelem nélkül végezhető egyetlen pénzkereseti lehetőségüket!!"
Többszörösen is összedől ez az érvelés. Az UBER sofőrnek sem kell atomtudós zseninek lennie és három + 2 nyelven beszélnie.
Ha ez az UBER-kedés ténylegesen annyira megérné, a taxisok is tömegesen állnának át az UBER-re, mert:
- nem kellene csúnya sárga matricát ragasztgatniuk a vadiúj és szép autójukra.
- nem kellene évente 17 ezer helyett 42 ezer Ft-ért vizsgáztatnia az autójukat, mikor az 6 évnél fiatalabb autóknál csupán 3 évente kell (és ugye csak 17ezer).
- nem kellene sokkal drágább kötelező biztosítást kötnie.
- nem kellene drosztdíjat fizetnie az adott településen, vagy kerületben (ennek hiányában ha utast vesz fel, és rajtakapják, bevonják az engedélyét!)
- nem kellene drága pénzen taxamétert venni (amivel drága karbantartási díjak is együtt járnak - és kapaszkodj meg, a taxaméter óráját hetente 2 perccel tudod módosítani, ha ennél többel állítódott el az óra akkor csak a szervíz tudja pontosra beállítani, természetesen zsetonért, de egyébként is időközönként kötelező elelnőriztetni az órát, zsetonért...).
- nem kellene Budapesten kártyaleolvasót sem fenntartani, mert az UBER megoldja.
- ja, és számlát/nyugtát sem kellene adnia, sem pedig adóbevallást és elszámolást készíttetnie könyvelővel a NAV részére...
- aztán opcionálisan, de nem kellene reklámoznia saját magát, és ügyfelek után szaladgálni, mert az UBER megoldja (leközvetíti).
- opcionálisan, a leendő taxisoknak nem kellene igen drága taxis vizsgát sem tennie (ahol kötelezően megvágják az embert, mert csupán pénzlehúzás az egész, azaz kétszer kell fordulnod...), de még vállakozói igazolványt sem kellene kiváltania...Érdekes, a fenti lista külön-külön is indok lenne arra hogy a taxisok inkább fehér rendszámmal elkezdjenek uberezni.
Azt mondod tanulatlanok a taxisok, meg képzetlenek? Hát ahogy azt móriczka képzeli! Számolni azért még tudnak, ha nem hiszed, próbáld meg fizetéskor átvágni a taxist.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen