- Milyen okostelefont vegyek?
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- MG5 menetpróba
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
it A Disney és a Warner Bros Discovery elsőként az USA-ban csomagolja össze a Disney+, a Hulu és a Max szolgáltatásokat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Android és iOS rendszerekre érkezik a Sonic Rumble
gp A május végére tervezett zárt bétára már lehet jelentkezni a hivatalos oldalon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Ez Mustang? Ez egy átlagcucc. Úgy elmegy melletted, hogy észre se veszed. Nem azért mert lopakodik, hanem tök közömbös, olyan igazán semmilyen.
Ferrari caddyt még nem adták ki?
Esetleg Lamborghini Piccanto Mini belvárosi háromkerekű?[ Szerkesztve ]
-
félisten
nekem is csak az elnevezéssel van a bajom, de nyilván ezt ismerik az emberek, ezt kell nyomatni.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
moleculez
veterán
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Bizony...
Hang nélküli Mustang... erre kellett volna egy új brand, így megalázni ezt a patinás, legendás nevet...Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
8th
addikt
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Egyetértek. Biztosan egy remek autó de a név választás szerintem nem túl szerencsés. link
mod: Remélem legalább a Thunderbird nevet nem egy pick-up vagy valami ormótlan suv viszi majd tovább.[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
dz1989
senior tag
Ez egy rossz vicc. Nem gondoltam volna hogy a guminőnél van lejjebb.
De ha egy [ilyen ] V8 lenne benne akkor már úgy hitelesebb is lenne.
[ Szerkesztve ]
Háromcsillag Galaktikus Jegyze 9 = Samsung Galaxy Note 9. . . "Gondolkodni nehéz, ezért leginkább ítélkezünk." Carl Gustav Jung
-
dabadab
titán
ez nem egy lapos, V8-as sportautó, innentől fogva érdemtelenül kapta meg a Mustang nevet, aztán persze hamar kiderül, hogy autóvásárlásnál ezeknek az embereknek is inkább az a szempont, hogy ne alacsonyra kelljen beülni, mert az kényelmetlen, legyen benne elég hely a családnak, meg persze ne is fogyasszon sokat, mert egyre drágább az üzemanyag
Csak én nem látom azt, hogy az "ellenérv" hogyan kapcsolódik az eredeti állításhoz?
Abból, hogy valaki magas üléses családi autót keres, miképpen következik az, hogy nem érdemtelenül kapta egy ilyen SUV a Mustang nevet?
Mert szerintem abszolút sehogy.
Ami furcsa, hogy a B&O zenei rendszer, akárcsak a 360 fokos kamera, az intelligens adaptív tempomat, az aktív parkolássegítő, a panorámatető vagy a kéz nélkül nyitható csomagtérajtó, kizárólag a nagyobb akkumulátoros verzióval válik elérhetővéEbben mi a furcsa?
A belsőégésű autóknál is eléggé bevett szokás, hogy az alapmotorhoz egy csomó cucc nem is rendelhető, ezeréves autóipari szokás.[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
szentkuti11
addikt
A Mustang névhez kapcsolódóan: szerintem ennél a kiragadott mondatnál komplexebben átlátható a dolog, ha az egész bekezdést nézzük, a véleményem mindenesetre, kicsit konkrétabban az, hogy ha ilyen vagy olyan okokból, de hosszabb távon nem lesz, aki megvegye és a sok különadó és korlátozás miatt fenntartsa a sportos benzinfalót, akkor ily módon átörökíthető ez a legenda abba a világba, ami most, ezzel a villanyoffenzívával ránk vár. Teszem hozzá nagyon halkan, és itt már szigorúan a személyes háttérinfó jön, én viszonylag kevésbé vagyok érzékeny erre a márkanévre, mert bár a legfőbb generációit volt szerencsém kipróbálni 1968-as évjárattól kezdve, én a 2015 előttieket több szempontból nem tartom igazán jó autónak. Ikonikusnak, legendásnak igen, de objektív értelemben jónak nem.
Pontosan az a furcsa nekem a felszereltségekben, hogy nem egy belső vagy külső felszereltségi csomagként lehet megvenni ezeket a kényelmi extrákat, ahogy az valamelyest logikus lenne, hanem a dolog szempontjából teljesen irreleváns akksimérethez kötik, amin az én gondolataim szerint gyártástechnológiailag a legkönnyebb lenne variálni: ha a nettó kapacitását nézzük, az SR is pontosan elég lehet bárkinek a napi használatra, de a Ford valamiért erősen a nagy akksis felé tolja a népet, ehhez részben vagy egészben lehet köze annak, hogy a Mach-E téli fogyasztása nem épp kedvező.
[ Szerkesztve ]
-
Emericus Max
tag
Nem az autóval van baj (bár nekem formára nem jön be), hanem az árral.
21 milláról indul könyörgöm!!! 28 milla a tesztelt példány ára területi-képviselő fehér színben???
Még egy Tesla model 3 (ami formára viszont telitalálat nálam) áránál is 4-5 millával több alapból...
40 perc a töltés??? Persze-persze tudom, városi használatban biztos elég, meg a menő új irodaház fedett parkolójában úgyis van töltő... Meg az Aldi parkolóban is... Meg nem mész úgyse 300km-t minden nap...
De még ha van is töltő, mi van ha valaki máris lóg a töltőn? 40 perc + megvárod hogy az előtted levő végezzen, ami optimális esetben pár perc, szopó módban meg + 40Szóval ennyiért töltőhálózat hiányában a hülyének is megéri sztem
Az a másik kérdés, hogy becsületesen dolgozó Magyarok ezt gondolom hamar összespórolják...
-
dabadab
titán
válasz szentkuti11 #8 üzenetére
Az érthető, hogy hosszútávon nem lesz benzines Mustang (ami egyébként soha nem volt szigorúan V8, végig voltak hathengeres motorok (az elején ráadásul sorhat), illetve a története nagy részében sornégy is volt a motorpalettán), hanem lesz helyette villanyos.
Ami nem érthető, az az, hogy egy SUV-ot miért pont egy sportautó (annak is a csúcskivitele a Mach 1) nevével hoznak ki, és ha már ez megtörtént, akkor ezt miért nem jogos felemlegetni.
A legtöbb ikonikus autónak jót tesz, ha az ember csak plakáton látja őket és egyáltalán nem próbálja kihanem a dolog szempontjából teljesen irreleváns akksimérethez kötik
Mondom, tök sima árdiszkrimináció, csak régebben a motorhoz kötötték, mert az volt a drága alkatrész, most meg az akksihoz, mert ezekben meg az a drága.
DRM is theft
-
consono
nagyúr
Mustang vagy sem, kéne. Az én autóhasználatomat 100%-ban lefedné már a kisebb aksis verzió is. A töltőhálózat meg már messze nem annyira parás, ahogy kívülállóként látom: itthon 2-3 km-n belül 5 vagy 6 töltési lehetőség is van (a budapesti agglomerációban élek), de egy wallbox sem az ördögtől való otthonra...
"In God we trust. All others must bring data"
-
őstag
-
félisten
-
nuke7
veterán
ez az elektromos cucc elég ocsmány lett sajnos
https://youtube.com/user/nuke7
-
supercow
őstag
Ez nem Mustang, hanem elemes póni.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
Döglött Róka
veterán
Kivancsi lennek hanyan vezettek vagy egyaltalan ultek itt v8 mustangban.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Yeffy
veterán
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz Plazmacucci #2 üzenetére
Az elnevezés is szerencsétlen, de a név mellett nekem az is fáj, hogy lelopták a Mustang-os stílusjegyeket, és rátették egy szopott gombóc SUV/CUV, tököm tudja mire.
Ugye egy randa, kövér nőből sem lesz Marilyn Monroe attól, hogy beszőkíti a haját, kirúzsozza az ajkait, és a szája felé odabiggyeszt egy mű anyajegyet.#3 moleculez
"Hang nélküli Mustang... "
Ez a másik. Sok autó esetén nem kár a hangért (Astra, Focus, stb.) de egy ilyen gép esetén igenis fontos.#4 8th
"Remélem legalább a Thunderbird nevet ... " - szerintem ne reménykedj. A Ford ebben elég jó. Mármint a patinás nevek lelakásában.#16 szaszyka
Jó ideje már nem merev tengely van a Mustang-ok alatt, szóval ezekkel már nem csak egyenesen jó menni...#21 Döglött Róka
Mi az összefüggés? Úgy értem, ha valaki már korábban is rajongott a Mustang-okért, akkor igen valószínűtlen, hogy ha beleül egybe, akkor megutálja. -
Vajon, amikor a lovaskocsikat kezdték lecserélni belsőégésű motoros autókra, akkor is hiányolták a lószarszagot meg a pata kopogást az emberek?
Azért nem is értem, hogy ülhetnek az emberek bármilyen autóba. A lóval leállsz, tuti talál valami kórót amit felehet, az autó meg ugye nem tölti fel magát se üzemanyaggal, sem pedig elektromossággal. Tiszta hülyeség, nem?
Élettartam mondjuk közel azonos tud lenni, de a ló az mégis sokkal élettel telibb mint bármilyen fém szarkezet. -
őstag
Nem mondtam, hogy létezik egyhatos motorral. Arra céloztam, ha ez elmegy melletted az utcán, nem a vényóc miatt fordulsz utána, nem a hatezer köbcenti miatt (mert akkor minden buszt is megbámulnál) mert tökmindegy milyen motor lenne benne (akár egy egyhatos, akár elektromos, akár háromhengeres diesel), mert nem a motorja miatt nézed meg, hanem az esztétikája miatt. Ha ott parkol az út szélén, akkor is megbámulják, és nem azért mert hűmekkora motorja van. Hanem a kinézete miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Kom-ancs
tag
Lehet ezt ragozni,de a Mustang név csak a könnyebb eladhatóság miatt kellet. Én egy Ford szalonban dolgozom és normál Mustangot is vezettem nem keveset és ezt az elektromost is hajtjuk október óta de nem lehet őket össze sem hasonlítani. Mind a kettő eszméletlen vezetési élmény. És ki miért vesz ilyet? Hétvégére óta V8 munkába járni meg a Mach-e…
...van egy lassú de ugrik a cd.
-
forumpista
tag
Jézusom, hogy mindig jön valaki ezzel a lovas marhasággal...
Húzzunk néhány analógiát:
Első nagy sorozatban gyártott elektromos autó:
Modell S, 2012.
új belsőégésű autó forgalomba hozásának tiltása: 2035.
Ez alig 23 év.Első nagy sorozatban gyártott belsőégésű autó:
T-modell, 1908.
Vajon, betiltották-e a lovakat és a lovas kocsikat 23 évvel később, 1931-re?
Segítek, a legnagyobb európai autógyárat, ami Volkswagen névre hallgat 1937-ben alapították csak...
Tudod mit használtak Európában 1931-ben közlekedésre (vasutat leszámítva):
Lovat és lovas kocsit... És nem azért mert vágytak a lószar szagra az emberek, hanem mert ez volt az egyetlen elérhető és megfizethető alternatíva a közlekedésre ami a legkevesebb kompromisszummal járt.Egy szó mint száz, hagytak időt a technológia terjedésének, mert kezdetben bizony a belső égésű autó nagyobb sz.pás volt mint a ló. Képzeld el hogy 1921-ben Magyarországon T-modellel akarsz furikázni, sok sikert benzinkutat találni, sok sikert szerelőt találni, sok sikert úthálózatot találni... De még a németeknél sem találtál volna, csak úgy mondom...
Aztán ahogy kiforrott a technológia és kialakult hozzá az infrastruktúra, az emberek maguktól váltottak autóra lóról, mert az annyival jobb volt.
Az átálláshoz szükséges időt nem lehet megspórolni, de természetesen ha a nagybecsű és minden jó ötlet forrása (muhaha) EU hozzávág minden eu állampolgárhoz egy új elektromos autót ingyen és bérmentve, hát legyen, én nem ugrok el előle.
Ja hogy ilyenről szó nincs... Akkor miről is beszélünk?Úgyhogy ja, lehet hozni a lovas példákat, csak akkor tedd hozzá hogy ez olyan mintha 1921-ben a belsőégésű mellet kardoskodtál volna, úgy hogy nem is létezett szinte európai autógyártás...
-
TeeJay
félisten
Handras tesztelte és a futómű vicc alatta... Skoda Enyaq, VW ID4 vagy a koreai Hyundai IONIQ5 vagy Kia EV6 megeszik ezt reggelire
Mixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
válasz forumpista #29 üzenetére
Hát igen, csak lehet a lószarnak a szagán és a szörnyű állagán kívül lehet nem sok impactje van a bolygónkra nézve. Ellenben a belsőégésű motorokkal azért előfordulnak problémák. Persze a lítium jaj de káros, meg honnan a villany meg egyéb nóták, de azért ha megadjuk azt azt a fejlesztési időt amit a belsőégésű motoroknak, egészen biztos, hogy fele idő alatt tapasztalhatjuk, hogy bizony, hosszútávon jobb nekünk belsőégésű motorok nélkül.
Bár ha a lovakat nézzük valóban, a lószar sokkal barátságosabb mint mondjuk a fáradt olaj. Mondjuk szó szerint szar ha bármelyik a cipődre kerül mert alig akar lejönni.
Na meg, ha a hátasunkat megunjuk, még kolbász is lehet belőle, meg nem lopják el a katalizátort a lóról se a villanyosról.
Ha meg megdöglik és nálad a bicskád, még kraftolhatsz lóbőrt is. -
gidalight
tag
"inkább az a szempont, hogy ne alacsonyra kelljen beülni, mert az kényelmetlen" Ez nem egy objektív érv. Ha az lenne, nem a8-ban ülnének a világ vezetői. Magasan ülni a tehergépjárművekben szokás, na nem azért mert kényelmes, hanem mert fizetnek érte.
-
vicze
félisten
válasz forumpista #29 üzenetére
"Első nagy sorozatban gyártott elektromos autó:
Modell S, 2012."
2011 Nissan Leaf 9700db
2012 Model S 2000dbJa "első"...
[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
válasz Emericus Max #9 üzenetére
A Model 3 egy jóval kisebb autó. [link]Inkább Model Y méret, bár az meg szélesebb.[link]
Az árazás viszont tényleg förtelmes, bár lehet hogy a sok vízcsövet kell megfizetni...[link]
21 millióért nagyon jól felszerelt EV6 - ot / Ioniq 5 - öt lehet venni, amik kb. minden szempontból jobbak ebben a méret kategóriában. Bár nincs Mustang felirat rajtuk. -
dethroner
veterán
Mi létjogosultsága van egy villanyautó bemutatónak a MA weboldalon? Villanybicaj, roller, stb, miért? Tényleg nem értem.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
<Adamsky>
nagyúr
Pár dolgot itt összekevertél, vagy helyesebben fogalmazva egy kalap alá vettél.
1. A villanyautó mint olyan jó lenne, de nem az ilyen. Sokkal kisebb, olcsóbb városi autókra lenne szükség. Olyanokra, mint a Skoda Citigo i-EV. Ja, hogy már nincsen? Hmm... egyedül a Dacia Spring van most talán hasonló (de ha tudsz / tudtok másról, nyugodtan egészítsetek ki).
2. A Mustangot, ill. az ilyen jellegű autókat a hangjuk és a formájuk miatt szereti, aki szereti. Aki pedig eddig is úgy nézet az ilyen autókra, hogy nagyok, csak két ajtajuk van, és sokat fogyasztanak, nos azok nem hiszem, hogy ezt a förmedvényt azért akarnák megvenni, mert ez Mustang.
3. A sport, ill. élményautózás területén (főleg utóbbi esetén) még jó ideig nem lesz alternatíva a villany.
4. Még ma is sokan szeretnek lovagolni#30 TeeJay
Handrás mióta ért az autókhoz? Nála az autóteszt kimerül a főúton történő "csapatásban", a fedélzeti rendszer nyomkodásában és mindenféle hatótávtesztekben. Utóbbiakat egyébként mát eléggé unom. Ma egy (villany) autó teszt nem nagyon tud másról szólni, mint a fedélzeti rendszer és a hatótáv. Dögunalom.
Visszatérve a "Makire": nem rossz annak a futóműve (azért a Ford ehhez ért), csak valamit elkottáztak a hangolásnál. Vagy direkt csinálták ilyen Mustang-osra? Ha utóbbi, akkor a Ford részéről ez elég nagy kapufa lesz. Ilyen döggel senki sem akar majd kilinccsel előre csapatni.
Az IONIQ5-el és az EV6-al viszont egyetértek. Ha már "muszáj", akkor e kettő közül választanék. -
TeeJay
félisten
válasz <Adamsky> #37 üzenetére
Nem mondtam hogy ért hozzá de speedzone-on is a Skoda, VW, Hyundai, Kia EV autókat dicsérték, a Mustang valahogy nem lett az igazi.
Handras meg vezette már az e-tron GT-t, Taycan-t, Ferrari SF90 meg az EQS Mercit, gondolom azokból tud viszonyítani hogyha azt mondta hogy nem lett túl jó a futómű.
Ne felejtsd el a Ford tud jót alkotni csak egy Focus nem 2tonnaMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
D.Va
senior tag
"autóvásárlásnál ezeknek az embereknek is inkább az a szempont, hogy ne alacsonyra kelljen beülni, mert az kényelmetlen, legyen benne elég hely a családnak, meg persze ne is fogyasszon sokat, mert egyre drágább az üzemanyag"
Ehh???
Whaaat??
Elnézést de ekkora baromságot... Akinek ilyen igényei vannak az ne Mustangot akarjon hanem egy családi autót. Igen csak azért hívják ezt Mustangnak mert ezzel tudják eladni. Egyben meg is gyalázzák vele a Mustangot.
A Mustang (legalábbis ma) nem erről szól hanem pont hogy a "sportosságról" (Már amennyire sportos) meg az "elmebeteg" hangokról és izomautós élményről...
Aki embereket akar szállítani, az buszt vesz, nem kamiont. Ugyanígy akinek a fenti igényei vannak az eddig se Mustangot vett hanem családi autót, legyen az sedan, suv, vagy bármi...Ezt mind úgy mondom hogy nem vagyok se Ford, sem Mustang fan, ugyanis JDM fan vagyok.
Nekem sincs semmi bajom ezzel az autóval, de a F*-ért kell Mustang-ként erőltetni...
Ez az autó szöges ellentéte a annak ami a MUSTANG életérzés.
(Most tekintsünk el attól hogy a80-as években is voltak borzalmas, Mustang-ot meggyalázó és földbedöngölő szörnyű Mustang modellek...)"Egy autógyártó nem a legendáiból és néhány tucat rajongóból, hanem a tömeges eladásaiból fog megélni"
Ez sem igaz. Valóban a tömeges eladásokból élnek meg, de a tömeges eladást a jó reklám, a hírverés, és a legendák táplálják, és egy tucat családi autó nem fog nagy hírt verni és meghozni a tömeges vásárló kedvet. Ezért voltak mindig is, és van ma is minden normálisabb gyárnak sportautója.
Mint ahogy a Toyotának a modern Supra, (régi supra legenda) az új GR86 (régi GT86 legenda), vagy az új NISSAN Proto Z (Datsun 240z legenda) és még sorolhatnám...
Nyilván nem ezekből élnek meg ők sem, de ők is tudják hogy szükség van ilyen modellekre is, ezek miatt néznek fel az emberek egy egy autó márkára... És nyilván ezek sem veszteséges autók hisz akkor nem gyártanák őket...
Mint ahogy az autósportos részvételek is mind azért vannak hogy reklámozza magát a gyártó. Ez is sok kiadás, ez mind pénzkidobás, de egyben hatalmas reklám. Még egy nem túl sportosságról híres gyártó mint a Hyundai is milliárdokat ölt a WRC szereplésbe, ellenben nem kevés vásárlót hozott a WRC-ben való szereplésük.
Szóval, igenis kellenek a fanboy-ok is a Gyáraknak, mert a fanboyok beszélnek rá sok NEM fanboy ismerőst egy egy autómárkára...
Sosem vettem volna Hyundai-t (nem is fogok) de szívesen vennék mert a WRC-ben nagyon szimpatikus lett, és már elég jó autókat csinálnak.[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
Teljesen mindegy, minek nevezték el, amíg 21 milliós alapárról indul egy olyan autó, amit pl. a bmw i4 fullra konfigurálva 25millióért körberöhög.
Kinézetre, anyagminőségre, technikára, mindenre IS.
Szóval a névadás itt a legkisebb elbaszás....Olyan 14.999.999-ről kéne indítani a konfigurátort, hogy legyen helye a piacon.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
"a "sportosságról" (Már amennyire sportos) meg az "elmebeteg" hangokról és izomautós élményről..."
Az ilyen autó viszont nem közútra valódethroner: És elektromos eszköz? Őszintén szólva sokkal érdekesebbek ezek a cikkek manapság, mint az n+1 copy-paste kínai tucatmobil.
[ Szerkesztve ]
-
Foglalt név
addikt
Kár kiakadni.
Az emberiség entrópiája a kényelem. Ez taszít minket "hő-halálba".
Vegyítve a kirakatsággal, ami a facebook-instagramban csúcsosodik ki, már elhozta a M Packet-et, meg a dízel SUV Porschet. A Mustang még egész jól tartotta magát.
A 90-es évek végéig többségében olyanok formálták a trendeket, akiknek az adott ágazat a szenvedély/élete volt. Aztán megjöttek a matekosok és kimarad az egyenletből, amihez buták és nem tudják leírni, az élmény, a kapcsolatok, a vágy. Van mindegyik helyett egy mesterséges pótlék, ami kényelmes és biztonságos. A kávéba édesítőszer, az autóban ál-motorhang.
A 90% úgyis birka és megy a trend után, őket nem féltem. Amíg nem totális a váltás és nem lesz az, mert nem engedik az egyenletek, addig elég mindenkinek magára koncentrálnia. Lehet venni V8 Mustangot, a Porsche is visszahozta a kéziváltót, mert aki tényleg érti, az kifizeti.
Aki komolyan gondolja, most is van lehetősége, így legalább elválik a szar a májától. De azért persze csak szolidan, nehogy az HMCS-k rosszul érezzék magukat az esti sörözésen. -
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #44 üzenetére
Úgy tudom te is az EU-ban élsz (vicze már pont nem ), szóval lényegében nem lesz, mert nem fogsz tudni hozzájutni újonnan, a használtak is kezdenek majd kikopni, és a kopásukkal kopni fognak a benzinkutak és egyéb kiszolgáló ágazatok.
-
#95462144
törölt tag
válasz Shadowbull #44 üzenetére
Pedig ez egy nagyon erős tendencia lesz, mivel az autógyártók kénytelenek lesznek asszimilálódni, mert máskülönben eltűnnek a süllyesztőben, gyakorlatilag ellehetetlenítik őket. [link]
[ Szerkesztve ]
-
julius75
aktív tag
válasz #16820480 #45 üzenetére
Néhány nap múlva 2022-őt írunk.
Elnézve Közép és Kelet-Európai gépjárműpark életkorát nemhogy 10 év, de 30 is kevés lesz hozzá, hogy itt ne legyen semmilyen ICE....
Ha 2029. decemberében átadják az utolsó benzines autót (nyilván nem így lesz, de maradjunk a viziónált dátumnál) akkor azokból jó eséllyel még 2040 után is látni fogunk az utcán....Nem eszik annyira forrón azt a kását.....
Rocket6: ezeket az egy autóra jutó büntetéseket már régen beépítették az árba.
Vagyis amíg lesz kereslet az ICE-re addig gyártani is fogják.[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
válasz #16820480 #42 üzenetére
Most akkor az a lényeg hogy mobilis legyen ( megerőszakolva a mobil szót) és berakható ide akkor, vagy elektromos legyen? Metg ha ez utóbbi kell, akkor legyenek elekromos szerszàmok, fogkefék, stb is.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Shadowbull
addikt
Édes istenem ez a tévé ott középen. Undorító. A Teslák is undorítóak belül, de ez rátett egy lapáttal.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Mini PC
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- DIGI kábel TV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3D nyomtatás
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest