Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Huroq

    senior tag

    válasz Lauda #12 üzenetére

    Természetesen előfordulhat, hogy rosszul emlékszünk, de ez esetben mutassanak valamit arról, hogy milyen szolgáltatásnak a díja halmozódott fel. Erre semmilyen választ nem tudtak adni, csak egy záró 0-ás számlakivonatot, amin semmilyen tartozás nem mutatkozik. Ezért is néztek utána ők is furán, hogy a rendszer tartozást mutat, de a számlakivonat szerint semmilyen követelésük nincs felénk. A másik furcsaság, hogy az OTP Faktoring -hoz irányítottak, holott előzőleg ők mondták, hogy nem lett nekik átadva követelés kezelés gyanánt. Sajnos nagyon homályos a téma kevés konkrétummal.
    A többieknek pedig, hogy miért is bankolunk náluk, az annyi, hogy eddig ügyintézői hibán kívül teljesen elégedettek voltunk velük. Meg kell mondjam talán a lustaság is közre játszott ebben, mert szinte minden sarkon van fiókjuk. A Mobiltárca is számomra szimpatikus dolog, tehát azon kívül, hogy nem ők a legolcsóbbak nekünk eddig megfeleltek. Amennyiben valamiért mégsem simán váltunk bankot. Volt hogy 1 évben 2x is váltottam.

  • Kasya

    nagyúr

    válasz Lauda #12 üzenetére

    Siman elkepzelheto. Kedves paromnak atirataskor derult ki, hogy tartozasa van a lakson az OTP altal. Illetve nem is neki, hanem az elozo tulajnak...akitol ugye meg se vehettek volna a lakast, ha lett volna tartozas. Mert nincs is...csak epp az OTP ezt elfelejtette levenni. Most 15 ev utan mar tobb mint fel eve rohangalnak az elozo tulaj, foldhivatal és a bank kozt, hogy a hibat "jogosan elfogadjak", es levegyek a mar nem letezo tartozast...

Új hozzászólás Aktív témák