Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kolosanyi

    veterán

    válasz Mister_X #117 üzenetére

    A vásárlók igazából arra vevők, amivel megetetik őket a gyártók. Sok eszetlenséget adtak már el marketinggel és még el is fognak.

    (#118) edward2
    Nem azzal van a baj, hogy erős a telefon, hanem azzal, hogy megszűnik telefonnak lenni és cserébe kapsz egy nagy, nehézkes PMP-t/kézikonzolt. Érdekes, olyan irányban nem nagyon vannak fejlesztések, hogy minél érzékenyebb legyen a rádiómodul, ne dobálja el a jelet, a beszéd tisztasága minél jobb legyen, zajszűrőket építsenek a készülékbe, hogy zajos környezetben is érthető maradjon a kommunikáció (például egy tetszőleges körúton csúcsforgalomban semmit se érteni), a hangszórók minél jobbak legyenek... Vagy a navigációra rámenni, ha már úgyis lehet lassan egy öngyújtóval is térképszoftvereket futtatni. Frankó, érzékeny műholdas vevőket építeni a telefonba, hogy stabilabban tartsa a jelet egy sűrűn beépített nagyvárosban is. Netán komolyabb képalkotási fejlesztések se ártanának, sok cégnél megvan a technológia erre, ehhez képest a minőség nem javult az elmúlt években. Érdemi fejlődést a Nokia tudott felmutatni a crop zoomjával. A pocsék üzemidőről már nem is beszélve, baromi gáz, hogy pár óra alatt szinte minden telefont le lehet meríteni.

    Szóval nem a fejlődéssel van a bajom, hanem azzal, hogy a jelenlegi nem fejlődés, hanem beetetés. Az adatlapon minden évben kicseréljük a számokat picit nagyobbra, a többit meg elrendezi a marketing osztály, ezért fizetik őket.

Új hozzászólás Aktív témák