- Xiaomi Mi Band 5 - bálványok alkonya
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Volt olyan piac, ahol mindezidáig egyetlen IP69 minősítésű telefon sem volt
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
ph A Copilot+ PC-kkel érkező szolgáltatást rengetegen kritizálták elsősorban biztonsági okokból.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Szia! Rásegítés nélkül az agymotorost hajtani elég nagy szopás. Pont ott van a plusz tömeg ahol a legjobban visszafoghatja a bringát, a hajtott keréken. Ebből a szempontból a középmotoros jobb, azt el lehet tekergetni síkon, rásegítés nélkül. Bár amikor megindítod 0-ról, a középmotoros is lomha, érzed, hogy ez bizony nem 16 kiló mint egy normál trekking hanem inkább 23. Viszont ha bekapcsolod az a legkisebb rásegítési fokozatot, az még elég gazdaságos és akkor már a plusz terhet a motor viszi, plusz ad is hozzá egy keveset. 300 körül, ha szerencséd van, ki lehet fogni egy régebbi középmotorosat, 400-as akkuval 60-70km körül biztos tud, mert gondolom nem fogtok 1000m vagy feletti szinteket mászni.
-
Runner_fxr
Ármester
Valamennyi ellenállása van az agymotornak is, meg a középmotornak is. De az agymotornál az a plusz pár kiló brutális ám, amikor nincs bekapcsolva a motor. Hajtott keréken 3-4 kiló az nagyon sok. Sokkal szarabb azt tekerni rásegítés nélkül mint a középmotorosat. De épp ezért mondtam, hogy egy eco mód még bőven olyan fokozat azért ahol te is beleadsz erőt, de kényelmesen haladsz síkon. Semmi értelme az agymotorost kikapcsolni. Agymotorosban úgy kell gondolkodni, hogy végig be van kapcsolva a rendszer, máskülönben hamar meg fogja utálni a barátnőd. Amúgy a bionx egy megbízható rendszer, nincs vele baj, aszfalt használatra teljesen jó. Ami nem szól mellette, hogy épp most ment csődbe a cég, így az alkatrész utánpótlása egy idő múlva kérdéses lesz, bár lehet helyettesíteni egyéb alkatrészekkel.
Én inkább egy újabb Bosch motoros felé hajlanék. A 4-500m szintet és 60-70km-t simán kibírja még a 400-as kisebb akku is, nem kell hozzá sehol se kikapcsolni a rásegítést.
[link][ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Agymotorosnál azt a plusz pár kilót ne úgy képzeld el, mintha a komplett bringa lenne pár kilóval nehezebb, a hajtott keréken teljesen másképp viselkedik az a plusz tömeg. Sokkal jobban érvényesül a negatív hatása mintha mondjuk a csomagtartón lenne az a súly. Nem véletlenül adnak emberek akár több ezer eurót egy pehely könnyű, karbon kerék szettért. És nem véletlenül terjedt el inkább a középmotor.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Rossz otlet ez a kikapcsolosdi, csak allitsd legkissebb rasegitesre, es maradjon akkor ugy amig dombbal nem talalkozol. Foleg a bosch motoroknak, amiknek pici az elso fogaskerekuk jelentos ellenallalsuk van kikapcsolt allapotban. Megnyugodhatsz, ugy is lesz mit erolkodni boven rasegittessel is.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
A kozepmotorosok szetkapcsolodnak igen, ha a motort is hajtanad azt eszrevenned es hallanad. Amire a motorrol a kulso fogaskerekre jut a mozgas, 2-3 atteten keresztul megy, ebben kulonboznek a rendszerek, hogy hanyadik fokozatnal szakitjak meg ha a motor nem hajt, soknal eszre sem veszed. Latom, hogy bar bosch, ez nem a pici fogaskereku valtozat, nem lehet veszes.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Bekapcsolt rásegítéssel biztos, hogy nem lesz csalódás, egyik se. Akár agymotor, akár középmotor. Kikapcsolva, síkon hajtva, a középmotorost egész jól lehet tekerni, az agymotorost szar. De azok a távok, szintek amiket mentek, nem teszik szükségessé a rásegítés kikapcsolását. Tehát tulajdonképpen mindegy, hogy agymotorost, vagy középmotorost vesztek, de én inkább a középmotorost ajánlom.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- Politika
- Motoros topic
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Asztalos klub
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- TABLET / TARTOZÉK beárazás
- Xiaomi Mi Band 5 - bálványok alkonya
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- iPhone topik
- További aktív témák...
- LE NE MARADJ RÓLA! Lenovo Thinkpad P53s, i7-8665U, 32GB/512GB, FHD/IPS, NVIDIA, garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad B50-50 - i3-5GEN I 4GB I 500GB I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 3190 - N5030 I 8GB I 128GB SSD I 11,6" HD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!