- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 12 - az izmos 12
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Oid
aktív tag
Tipikus trollmágnes poszt.
Egyrészt hülyék mindenhol, minden közlekedési eszközön vannak, igen, az autósok között is. Általánosítani itt sem, ezért sem jó. Akarod, hogy meséljek, hány tahó ön- és közveszélyes, gyorshajtó, elsőbbséget meg nem adó, záróvonalon előző, követési távolságot be nem tartó idióta vezet?
Alkohol: azzal egyetértek, hogy gumiszabály a biztonságos közlekedésre alkalmas állapot, DE: sok helyen nemcsak bicajjal, hanem autóval is lehet valamennyit inni, pl Franciaországban és Németország egyes részein, de akár az Államokban is, és? Kipusztultak? Ugye nem?
Emellett igenis a biciklis potenciálisan kevésbé veszélyes, mint az autós, ezért akkor is kevesebb veszélyt okoz, ha (valamennyit, keveset) iszik, de be tudja tartani a közlekedési szabályokat. A gond azzal van, hogy mi, magyarok sajnos nagyon gyakran nem tudunk/nem akarunk semmilyen értelmes szabályt betartani, megy az umbuldálás, a jég hátán is megélés, a kiskapukeresés, a "nekem többet lehet, mert ügyesebb vagyok" gondolkodás. Bár összességében ezzel együtt is azt gondolom, hogy végre egyszer valamiben felnőttnek tekinti állambácsi a polgárait, talán ennek lehet örülni.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Oid
aktív tag
a bickilis jogsi nem artana valoban. de a tobbirol nem akarok vitatkozni, en nem tudom, te mindezt hol latod.
en Pesten valami oriasi oskaoszban elek, annyi agressziv szemetladat, mint ami ott van, rajzolni se lehet (sok a hulye szuicid bringas is), de tovabbra sem gondolom, hogy altalanositani nem lehet.videken eltem eletem elso huszonpar evet, ott isznak az emberek a mai napig, bicikliznek is, megsincs baj.
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz Dilikutya #14 üzenetére
Erről van szó. A sok nem egyenlő a mindenkivel és az is tuti, hogy mindegyik közlekedő-típusra tud az ember rosszat mondani, ha akar.
D1Rect: figyi, nem vonom kétségbe a megfigyeléseid, de akarod tudni, én mit látok nap mint nap? mindenre lehet példát mondani.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz Hieronymus #16 üzenetére
köszönöm, hasznos!
-
Dr. Oid
aktív tag
ez az életszínvonal dolog nekem olyan furcsa. nem igazán látok kevesebb autót például az utakon, mióta drága a benzin és kevés a pénze a zembereknek. de ez persze szubjektív.
és még ha valakinek kevés a pénze és sok a nyűgje, az sem ok arra, hogy agrasszív, szabályokat felrúgó módon közlekedjen, akármivel. -
Dr. Oid
aktív tag
van igazság abban, amit mondasz.
de:
1. hány részeg biciklistával akadtál össze autóban/motoron?
2. hányat ütöttél el?
3. hány balesetet kellett eddig neked hárítanod fenti okból?félreértés elkerülése végett: nem személyeskedés/cikizés akar lenni. én speciel szinte minden héten kerülök olyan helyzetbe, ahol egy agresszív bunkó autós hülyeségét kell nekem hárítanom: elémvágnak, előzés közben a seggembe állnak, záróvonalon előznek, nekem kell fékeznem, hogy ő beférjen, miközben előzi a sort, stb, stb. biciklissel (nekem) még nem volt ilyen bajom.
[ Szerkesztve ]