- Fotók, videók mobillal
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shyciii
veterán
válasz WOT-H-A-C #17 üzenetére
Csak egy személyes friss tapasztalat a kínai telefonok általad mondott szar support+garijára:
Telefont elrontottam a fastboot image írásakor (lusta voltam, és nem én írtam be, hanem egy idegen scriptet használtam). Onnantól kezdve telefon hard brickes lett. Support remote desktoppal eljutott oda, hogy használható lett, és volt wifi, de az imei elveszett, és nem tudták távolról megcsinálbni. Úgyhogy teljesen ingyen DHL Expressel elszállították (mésfél nap), kicserélték a hibás készüléket vadi újra, majd szintén ingyen DHL Express-el visszaküldték. És bár én rontottam el a készüléket, semmit nem kellett fizetnem. Hát ennyire szar a kínai support, és garancia. Rövidebb idő alatt megvolt mindez, mint hogy ha ide beviszek egy Sony,Samsung csodát a szervízbe és közlik velem, hogy mi baja van, majd még 2-3 hetet szöszmötölnek vele, aztán vagy jó, vagy nem...
Amúgy a készülék amivel ténylegesen csodás "kínai" gariztatás ment: Oneplus One. Úgyhogy részemről soha többet márkás szivatós telefon 2x annyiért tele bloatwarekkel.[ Szerkesztve ]