- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#20221952
törölt tag
Sziasztok!
Bízom benne, hogy tudtok nekem segíteni.
Jelenleg az alábbi akkumulátorral rendelkezem:
Varta Silver Dynamic AGM 12v 70ah autó akkumulátor jobb+
Ezt több, mint három éve vettem és a mai napon hiába akartam beindítani az autót, nem reagált rá.Vettem ma egy töltőt, ezt:
Einhell CC-BC 6 M akkutöltőA gondom az, hogy hiába csinálom azt, ami a leírásban szerepel, a csatlakozás után nem tudom állítani, hogy milyen akkumulátorom is van (elvileg magától fel kellene ismernie), nem tölti az akkumulátort, 8,4V ír ki és 6V-nak ismeri fel.
Valami ötlet, hogy mi lehet a gond?
KissA1026
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz DigitXT #5671 üzenetére
Az a baj, hogy pont amiatt vettem a töltőt, hogy fel tudjam tölteni az akkumulátort...
Most akkor vigyem vissza a töltőt és cseréljem inkább be egy másik akkumulátorra (mondjuk erre: EXIDE Premium EA770 77Ah 760A autó akkumulátor jobb+), vagy tartsam meg a töltőt és vegyek egy másik akkumulátort? -
#20221952
törölt tag
Nem, nem maradt rajta fogyasztó bekapcsolva most sem és korábban sem.
Mondjuk én akkor sem értem, hogy egy 2015. június 18-án vásárolt Varta Silver Dynamic AGM 12v 70ah jobb+ autó akkumulátor termék esetében (ami - szerint - eléggé prémium kategória) ez hogy fordulhat elő.
Megnézem az ajánlott márkákat, ha a holnapi tevékenység nem vezet eredményre.
-
#20221952
törölt tag
Fejlemények:
Meghoztam a másik töltőt és még egyszer megnéztem, hogy mennyi az annyi, pontosan 8,1-et írt ki a műszer.
Ekkor el kezdtem tölteni a másik töltővel és egy negyedóra múlva megnéztem megint és akkor már 10,7-et írt ki a műszer, így arra gondoltam, hogy megpróbálom a tegnap vásárolttal a töltést és láss csodát, felismerte az akkut és már tölti is.(#5687) pjen
Lehet, nem tudom, de nálam az akku az utastérben van, az talán még jobb mint a motortér, nem?
(#5688) SZIGMA
Igen, jól értelmezed.
Eddig nem volt töltve az akku, mert annoban azt mondták, hogy az AGM-et nem kell, lehet, hogy tévedtek.[ Szerkesztve ]
-
-
#20221952
törölt tag
Amúgy erről a termékről mi a véleményetek, jobb lett volna ezt venni?
-
#20221952
törölt tag
Nem tudom, én azért bízok benne, hogy nem kell másik akkut vennem.
Elolvastam a töltő használati útmutatóját, elvileg szólna, ha az akku nem lenne jó, vagy hibás lenne, de semmi ilyet nem írt ki eddig, sőt már 14,3-nál tart.
Szívem szerint a teljes feltöltés után beszerelném az autóba és mennék vele egy kört a környéken, de helyette inkább a teljes feltöltés után leveszem a töltőről és majd reggel megnézem, hogy mennyit mutat. Holnap mennem kellene az autóval közel 100km-t...
-
#20221952
törölt tag
válasz DigitXT #5710 üzenetére
Sajnos, még mindig nem végzett...
Holnap fel kell mennem Pestre, tele lesz az autó (kettő felnőtt, négy gyerek), 42km oda, 42km vissza (ebből 20km oda és 20km vissza autópályán), majd megnézem elindulás előtt, megérkezés után, hazaindulás előtt és hazaindulás után, hogy mit mond a töltő az akku állapotáról.
Én inkább attól tartok, hogy magának az akkunak semmi baja sincs és az autó elektromos rendszere okozta az akku teljes lemerülését...
-
#20221952
törölt tag
válasz molnarpeter #5714 üzenetére
Nézd, annyit meg tudok tenni, hogy hétfőn beugrok az akkuboltba, hogy nézzék meg nekem, hogy jó-e, vagy sem.
(#5715) bwoay
Pontosan ezért fogom nézni, hogy mennyi az annyi, mert azért a négy gyerekkel és az asszonnyal nem szeretnék sehol sem lerobbanni.
[ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
További fejlemények:
Gyakorlatilag egész éjszaka rajta volt a töltőn az akku, de a zöld LED képernyő nem váltott át kék képernyőbe (ami a leírás szerint a töltés befejezését jelenti), így reggel levettem a töltőről, ekkor az érték 14,5 volt. Kihúztam a hálózati kábelt a töltőből, ekkor az érték folyamatosan csökkent és 12,8-on állt meg.
Ezután beszereltem az autóba úgy, hogy lássam, hogy mikor mennyit ír ki. A gyújtás ráadásakor 12,8, a motor indításkor 10,5, járó motornál pedig 14,2 és 14,4 között ugrált, miközben az akku piktogramja 4 csíkot (100%) ábrázolt. Elmentem tankolni, majd a tankolás után megint néztem és ekkor már csak 2 csík (50%) volt, majd amikor hazaértem újból megnéztem és már csak 1 csík (25%) volt az akku töltöttsége...Ezután indultam el Pestre, az érték végig 14,2 és 14,4 között változott, miközben az akku töltöttsége továbbra is maradt 25%. Útközben beugrottam egy akkuszervizben, ahol egy terhelővillával megvizsgálták az akkut és azt ajánlották, hogy a békesség kedvéért inkább vegyek egy másikat, így a megérkezés után a közeli akkuboltban megvettem az bolt által ajánlott akkut, ezt:
Electric Power 72Ah 680A Jobb+
-
#20221952
törölt tag
válasz tibcsiworld #5731 üzenetére
Szerintem is, nem akartam a négy gyerekkel lerobbanni hazafelé.
Mielőtt beszerelték volna, csináltak rajta egy mérést is és az idítóáram 798 volt![ Szerkesztve ]
-
#20221952
törölt tag
válasz DigitXT #5737 üzenetére
Igen, az engem is jobban aggasztott, hogy a közel 50km alatt az akku töltöttsége nem ment feljebb a 25%-ról, miközben a mért érték 14,2 és 14,4 között mozgott. Ami még érdekes volt, hogy ez az új akku esetében a vezetés alatti érték 13,9 és 14,4 között mozgott, az akku töltöttsége 50%-os volt. Amint hazaértem az új akkut is feltettem a töltőre, igaz akkor már 75%-os volt az akku töltöttsége.
-
-
#20221952
törölt tag
Sajnos, tudom és tapasztalom, de most ez az autó van és a közeljövőben kilátás sincs arra, hogy más legyen.
Ma már hétköznapokon úgy van használva, hogy a fűtött garázsban áll hajnalig, akkor irány a vasútállomás 4km (nagyjából 6 perc), ott parkol reggelig, akkor onnan haza 4km (nagyjából 10 perc), be a garázsba, majd kora délután ismét irány a vasútállomás 4km (nagyjából 15 perc) és kora este vissza haza 4km (nagyjából 10 perc), be a fűtött garázsba. Hétvégente változó, vásárlás, vagy kirándulás, de az is előfordul, hogy nincs is használva. Ráadásul már nem is fiatal autó (17 éves lesz februárban), de eddig még indítási gond nem volt vele...Természetesen - ha már van ez a töltő - akkor semmi akadálya nincs a garázsban való töltésnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen