Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DQ

    tag

    válasz zsozso710711 #848 üzenetére

    Tévedés. Honvéd kollégával értek egyet...
    Egy tele elektronikával megáldott autóra én nem teszek 15,8V-ot, még akkor sem ha nincs gyújtás, mivel elég sokminden ilyenkor is áram alatt van.
    Tőlünk nyugatabbra meg ahogy írod, hogy így töltik az autót: igen így töltik, és én is így töltöm, de CSAK töltöm és NEM a recond programmal kiegészített módban töltöm.

    A 6., a recond mód meg nem tart napokig... ...a leírás szerint, továbbá ez nem a szulfátlanítás, mert az az első (a leírás szerint is).
    Ha a recond-ot kiválasztom a program elején, akkor 1. a szulfátlanítás (majd 2., 3., 4., 5.), majd a 6. lépés a recond (ami az akku savsűrűségével foglalkozik) és a leírás szerint 2-6 óráig tart, majd jön az általam nem teljesen értett és azonosnak mondott 7. és 8. lépés. A 7. az eltart cirka 10 napig, majd jön a pulzálás (ami hasonló az 1.-höz, csak jóval kisebb pulzáló árammal és közel azonos fesszel történik, továbbá hasonló a 7.-hez is, csak itt nem állandó az áram).

    Hogy a 6. recond és a 8. pulse módnak van-e egymáshoz egyáltalán valami köze, az a leírásból nem derül ki, amit fentebb írtam ezzel kapcsolatban, az a netről származik: ott írták azt, hogy a recond mód után jelentkezik csak 8. mód...

    A tisztánlátáshoz kellene egy rossz akku, amivel a teljes folyamat végigkísérhető lenne. Rossz aksim nincs, mindig leadom - ha már fizetnek érte, minek őrizgessem?
    Nekem mind az 5 akku jó, így egy-egy mód pár perc, vagy pár óra alatt lefutott. Két aksin futtattam a recond módot is, az egyiken nem volt több egy fél óránál a maga a recond, a kocsiban (saru levétel mellett) meg 1-1,5 óra lehetett.

    Persze lehet, hogy ebben mindben tévedek, de én így olvasom/tudom.

Új hozzászólás Aktív témák