- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Honor 90 - modellalkat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
it A Morgan Stanley vezérigazgatója szerint jeti 10-15 órát spórol meg a pénzügyi tanácsadóknak az AI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tibcsiworld #2280 üzenetére
Van valami hibajelenség, ami miatt ellenőrzöd? Szvsz ha működik minden, nincs semmi gond, a leállított motornál mért értékek teljesen jók
-
Kernel
nagyúr
válasz tibcsiworld #2280 üzenetére
Nem ez a módja egyébként, álló járműnél szokás mérni, az akkun közvetlenül, lekapcsolt fogyasztók mellett.
A motort általában csak kicsit kell feljebb pörgetni az alapjárathoz képest, vagy már alapjáraton is beáll a maximális feszültség.
Ehhez vagy a motorházban kell megtekerni az injektornak azt a karját, amit a gázbowden is húzgál, vagy egy segítő személy nyomkodja a gázpedált (pláne, ha elektronikusan működik).
Vagy a szivargyújtó aljzatban is lehet mérni éppen, bár elvileg lehetséges olyan is (kisebb eséllyel), hogy arra a vezetékre ráterhel valami más is, ezért nem pont ugyanannyit mutat, mint az akkun mérve.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen