Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Totál ugyanúgy néz ki ez a videó is, mint a legelső E3-as, csak a Ubisoft placebo szemüveg fennvan egyeseknél.
A csatornás koop videónál ugyanez volt, valahogy elkerülte pár ember figyelmét, hogy egy ótvar sötét környezetben nyilván kevésbé tűnik szépnek és részletesnek egy játék.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
djculture
félisten
Nem birják a konzolok ez nyilt titok, bármivel jönnek a konzolokra ugy sakkozzák ki hogy most csak 900p-ben fut vagy mint az unity hogy 30fps lockkal jön. Nem hiszem hogy a 30ps lock normális pl egy AC-nél
Assassin's Creed Unity will run at 900p/30fps on both PlayStation 4 and Xbox One, Ubisoft has confirmed, with the publisher opting to aim for platform parity to avoid discussion over any differences in performance.
"We decided to lock them at the same specs to avoid all the debates and stuff," senior producer Vincent Pontbriand told VideoGamer.com while explaining that it's the consoles' CPUs – not the GPU – that prevents Ubisoft Montreal from improving the game's performance.
"Technically we're CPU-bound," he said. "The GPUs are really powerful, obviously the graphics look pretty good, but it's the CPU [that] has to process the AI, the number of NPCs we have on screen, all these systems running in parallel.
"We were quickly bottlenecked by that and it was a bit frustrating, because we thought that this was going to be a tenfold improvement over everything AI-wise, and we realised it was going to be pretty hard. It's not the number of polygons that affect the framerate. We could be running at 100fps if it was just graphics, but because of AI, we're still limited to 30 frames per second."
[ Szerkesztve ]