Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#86973952
törölt tag
Na ez tényleg jól sikerült, legalábbis így képek alapján. Majd élőben is kíváncsi leszek rá, na meg az árára is. Viszont eddig nálam ő viszi prímet.
Akkumulátor vajon mennyire hozzáférhető? Ha esetleg valaki még egyet akar hozzá használni. Képből kiindulva egyszerűnek látszik a hátlap leszedése.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz FATtila78 #40 üzenetére
Előzetes képek szerint jobban hasonlít az Apple órája egy női karkötőre. A publikus képek szerint, persze majd meglátjuk milyen élőben, mert képen néha máshogy néznek ki a dolgok... Viszont futurisztikusabb is, modernebb a forma.
Szerintem a Samsung eddig kinézetben még mindig ütősebb.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
NFC külföldön jobban használható, mint itthon. Nálunk sokan el sem tudják képzelni, hogy mikre nem jó. Pl. fizető eszköz. Vagy NFC -s névjegykártya, ami nagyon ötletes dolog szerintem. Bár meglepetésemre a piros szolgáltatónál már van NFC -s kávéautómata.
Közben találtam egy PH! -s cikket is példának, ami fontos ez esetben, hogy már Magyarországról van szó:
[link][ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
Igazából 2004 óta létezik már az NFC, de nagyon kevés helyen került bevezetésre. Úgy tudom Japánban elterjedtebb, illetve az NXP Semiconductors szabványát a világon több helyen alkalmazzák tömegközlekedésben, jegyeknél.
Igazából én 2 okot látok, ami ezt hátráltatja:
1. Nagyon sok a gyengesége:
- felülragasztható a kihelyezett NFC
- nem túl strapabíró, könnyen rongálható (annak ellenére is, hogy már műgyantába is öntik)
- nem lehet lemásolni úgy mint a bankkártyát, de "lehallgatható", úgy mint anno sok autó távirányítóval megtették, csak itt nem ennyire bonyolult a dolog, mivel nincs pl. ugró kód
- ...stb.2. A mobilszolgáltatói hozzáállás és alkalmazás, ami itthon az erőviszonyok miatt kifejezetten igaz.
Amit írtál az teljesen igaz, hosszú évek óta megy már a huzavona ebben az ügyben. Viszont nem az igénnyel van a probléma, hanem maga a megvalósítás problémás.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz babosmiki #132 üzenetére
Azért azt várjuk még meg, hogy a valóságban hogy fog ez kinézni. A Photoshop -os macák is igen jók a képeken, meg a BigMac is bitang jól néz ki a reklámban. Szóval ebből ne nagyon induljatok ki. Lehet kézben/kézen tartva az ára ellenére sem fog olyan megjelenést képviselni, amit ti várnátok tőle.
-
#86973952
törölt tag
Ebben igaza van, hogy maga az okoskarkötő és az okosóra túl sok mindenben nem tér el egymástól. Persze, vannak plusz funkciók. Alapvetően viszont ez az egész jelenleg arról szól, hogy a mobilgyártók rájöttek arra az egészen egyszerű tényre, hogy évszázados hagyományt a funkciók ellenére sem fognak igazán megtörni. Ez egy nagyon nehéz piac, ahol az emberek érzékenyek a megjelenésre, ezért is inkább a kinézet finomítása a domináns kérdés.
Az, hogy mennyire lesz ennek létjogosultsága majd elválik. Persze én is azt mondom hogy lesz, de ehhez azért még bőven kell idő. Mint írtam én abban sem vagyok biztos, hogy az ára ellenére olyan megjelenést fog képviselni, ami mindenki számára vállalható lesz.
-
#86973952
törölt tag
válasz Csapoati #156 üzenetére
Akkoriban, amikor 2 col kijelző körül mászkáltak a telefonok, nem is volt annyira jellemző a GPS, de ahogy jött az őrület mindenki vásárolgatta ész nélkül a külön navigációkat. Nekem is volt. Sőt, sok helyen alig bírták pótolni a készletet, mert még Ladákba is 50 rongyos navikat vásárolgattak.
Meg azért nem mindegy vezetéskor, hogy a kezedre kell nézegetni, hogy lásd merre navigál vagy a műszerfalra. Egyáltalán nincs benne a biztonságos látótérben. Ráadásul ha adott a lehetőség, hogy normális méreteken navigáljunk, akkor nem tudom ki lesz az az elborult elme, aki 2 colos kijelzőn fogja nézegetni az utat. Eleve a navigációk nem mindig megbízhatók, vidéken sokszor csapnivaló, de városon belül is csinál érdekes megoldásokat, maga a hang irányítás meg aztán főleg borzalom, arra nem lehet hagyatkozni. Meg gondolod majd ez fogja rászoktatni az embereket a 10 óra 10 perces stabil vezetésre? Főleg hogy az emberek többsége még ilyen eszközök nélkül sem tud normálisan vezetni? Isten mentsen meg attól, hogy ilyen emberrel találkozzak az utakon, aki az órájáról navigál...
-
#86973952
törölt tag
"Reális" is a mai világban. Meg azért nézd meg 2 colos időszakban mennyi ember navigált... Most már boldog - boldogtalan azt használja. Ez max. marketing szövegnek jó, gyakorlatban viszont nem. Vagy ki fogod tenni az órádat a látótér közelébe, valahova a műszerfal közelébe? Ti tényleg beveszitek ezt a maszlagot, hogy majd ezzel lehet navigálni?
Régen több kiló volt egy telefon, ha valaki kijön egy ilyen modellel, akkor azt lehet rá mondani, hogy régen is használtunk ilyet és nem volt tőle semmi bajunk?
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz garrotter #165 üzenetére
Ezt aláírom, ebben teljesen igazad van. Csak itt az autózás került szóba. Bringánál is lehet létjogosultsága, de ennél megint van azért néhány közlekedésbiztonsági kérdés, amit nagyban pedzegetnek. Persze Magyarországon kutyát futtatni sem szabad (bringán), de jó sokan közlekednek így közúton. Gyalogos felhasználásban én is látok benne fantáziát, van is. Pl. városismereti túráknál is (amit túra szervezetek rendeznek), vagy futáshoz, ha jól kialakított a térkép, esetleg különböző jelzéssel ellátott erdei utak tekintetében is. Bár a városi futás sem valami okos dolog, nyelni közben a szmogot. Külterületeken jól jön, vagy az előbb említett módon.
FATtila78:
Az szép, műszerfalba van építve a légzsák?[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz FATtila78 #167 üzenetére
Engem is 7x törtek össze, mindegyik esetben a másik volt a hibás, tehát még azt sem mondhatom, hogy az én hülyeségem. Egyszer a Margit körúton pirosnál álló kocsisorba 60 -nal (feltehetően, fék nélkül) jött "belénk" egy Ford transit. Utolsó voltam a sorban, akkoriban még olyan kocsim volt, ami még az 1 tonnát sem érte el, elől - hátul bezúzott, úgy kellett elszállítani. Jól jön azért az a légzsák, de mindegy.
-
#86973952
törölt tag
Szerintem hagyjuk is az offokat, ebben a témában felesleges.
Nekem még mindig ez az okosóra jön be legjobban. Én nagyon örülnék valami olyan megoldásnak, ha lennének letölthető tartalmak a megjelenített óra kinézetére. Szerintem nagyon ütős megoldás lenne, ha variálhatná a felhasználó a kinézetet akár szín és/vagy stílus szerint is (nem csak "beépült" 2 - 3 fajtából válogatva).
Valaki olvasott valami ilyesmit más, esetleg külföldi fórumon, ahol ilyen lehetőségről beszélnek? Leginkább a hírekben, nem a vélemények között.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
válasz babosmiki #174 üzenetére
Nem neked, vagy nektek írtam Amúgy mindegy.
Stílusban ez már közelebb áll hozzám, bár kíváncsi leszek azért arra, hogy élőben ez hogy fog kinézni. Az előzetes képek mindig jobbak, a tények pedig általában nem jó értelemben meglepőek.
Az mindenképp pozitív dolog, köszi az infót. Nálam legalábbis elég lényeges szempont.
Én ennyit egy óráért is kiadok, szerintem jobb minőség nem 30 ezer környékén kezdődik. Persze, tudom mi a reakció, de nem, össze sem lehet a két dolgot minőségben hasonlítani. Viszont ha vállalható a külső, változtatható az "óralap" kinézete is, akkor látok benne lehetőséget, a + funkciók mellett. Ez majd mondjuk gyakorlatban elválik, hogy mennnyire fog beválni. Létjogosultsága még mindig necces kérdés a jelenlegi állapotban, de jövője az biztos van.
Tabletre is azt gondoltam milyen jó lesz, aztán rá kellett jönnöm, hogy semmi értelme számomra. A telefonok kijelzője már nagyon megnőtt, már itt vannak a phabletek is. Viszont 10 colt környékén hasonló árban már lehet kapni tudásban is, de használhatóságban mindenképp vele vetekedő netbook -ot.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
Tigerclaw:
Én semmilyen navigációra nem gondoltam, ha elolvasod az előzményeket, akkor számodra is kiderül a lényeg. Reagáltam, nem gondolkoztam ilyenen.Ez viszont teljesen igaz, akár az általad említett Drive -ra is, aki legutóbb nagyon frankón megmutatta nekem egy pest melletti részen, hogy lehet jól félre navigálni egy másik autópálya szakaszra. Mondjuk életemben először jártam ott, de elég rosszul, mondhatni igazi magyar módon van megcsinálva a közlekedés (lehajtók/áthajtók, tábla nélkül...) azon a részen, katasztrófális. Mindegy, belekerült vagy +10 kilóméterbe.
----
Persze lehet ezen még órákig, sőt, napokig vitázni, hogy milyen jópofa dolog 2 colos okoskarkötőről navigálni autóban, attól még nem lesz más, mint parasztvakítás. Meg azért tegyük azt is hozzá, hogy a beillesztett képeken pont a gyalogos navigációt példálozzák. Nem azt, hogy autóval milyen frankó lesz. Eleve már emiatt sem érzem a téma ezen részének az értelmét. Tehát részemről zártam is, csak lényegtelen és hosszú OFF az eredmény. A maga módján egyébként mindenkinek igaza van, csak elbeszélünk egymást mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fűnyíró topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
- Amazfit Bip 5 okosóra, krémfehér, Android és iOs kompatibilis
- Apple Watch Ultra 49mm + extra szíjak.
- Apple Watch Series 9, 41mm, csillagfény, Gps + Cellular, 2025.10.02.-ig garancia, ajándék szíjakkal
- Újszerű, megkímélt állapotú, garanciás Fitmate E500 okosóra eladó.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest