- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Van itt pár kép a Sony Xperia 1 VI-ról is
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
Hirdetés
-
Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
ma Frissítette táblagépes kínálatát az Apple, bemutatkozott az első OLED kijelzős modell és a mesterséges intelligenciában erős M4-es lapka.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Javított aktuális csúcslapkáján a MediaTek
ph A Dimensity 9300+ némi extra processzorerőt kínál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Penge_4
veterán
válasz Dark Archon #49 üzenetére
"Elég megnézni néhány filmet, pl. Vissza A Jövőbe trilógia. Repülő, önjáró autók, teleportáció, stb. Mi valósult meg ebből? Semmi. Még az unokáink életében sem fog semmi ilyesmi bekövetkezni, hiába is kísérleteznek - a példánál maradva - önjáró autókkal."
Azért a repülő járművek nem csak annyiból állnának, hogy feltaláljuk, sorozatgyártjuk és forgalomba helyezzük. Az emberek a talajon sem tudnak normálisan közlekedni, egy sima kereszteződésnél nem tudják kinek van elsőbbsége, mi lenne, ha még légi folyosókkal is bonyolítanánk a helyzetüket?
Vagy a villanyvezetékekkel mi lenne? Ezek miatt még az sem kivitelezhető, hogy a mentőknek, tűzoltóknak meg a rendőrségnek legyen olyan speciális járműve (és engedélye), amivel használhatja a légteret 10-50 méteres magasságban.
Szóval ha ráfeküdtek volna a témára, akkor simán lehetne ma már repülő autó, de egy idealista tudós utópisztikus elképzeléseire nem fog egyik befektető sem pénzt adni, ha abból nem származik neki közvetlen haszna.
-
-szp-
aktív tag
válasz Dark Archon #52 üzenetére
A mai autókban is ott van a technika: az okostempomat, amelyik távolságot és sebességet is tart, vagy éppen araszol helyetted a dugóban, stb. Ott a holttérfigyelő, a sávelhagyásgátló, a parkolósegéd, (az intelligens világítás, ablaktörlés pedig már 10 éve sem volt sci-fi). Még hat évünk van addig, autópályán és többsávos úton már szinte most sem kell vezetned, éppen csak a navigáció nincs összekötve a kormánnyal. De ezen egyre többen, egyre nagyobb pénzekért igyekeznek változtatni, lásd a Google autóit, vagy a Volvo, Mazda, vagy épp a WV csoport fejlesztéseit
<!-- Hello tourist on the right side, hello tourist on the left side -->
-
Garold
senior tag
válasz Dark Archon #49 üzenetére
Ja, az csak 7 órányi vonatozás lenne 2-3 átszállással, és a legkorábbi sem ér oda reggel 10 előtt.
Mit kell ahhoz inni hogy valaki havat hányjon??
-
bambano
titán
válasz Dark Archon #49 üzenetére
"Én eddig egyébként egy igazi mesterséges intelligenciáról szóló hírt sem láttam, ugyanis annak egyik fő ismérve a tanulás képessége kellene legyen": ennek kismértékben lehet oka, hogy rossz a szemed, nagyobb mértékben lehet oka, hogy a bulvárt nem érdekli. 1990 környékén láttam olyan szakdolgozatot, amiben mi karakterfelismerő volt, amit először be kellett tanítani.
"önjáró autók": metró.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
válasz Dark Archon #49 üzenetére
a google par eve mar hasznal onjaro autokat.
a strong ai kerdeskor megoldatlan, de nagyon aktiv kutatas van, emergent cognitive systems teruleten is.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
azbest
félisten
válasz Dark Archon #49 üzenetére
Csak szólok, hogy sok helyen használnak ma is önjáró eszközöket.
- A gyárakban vannak önjáró targoncák,
- némelyik kórházban (honvéd) van önjáró szállító robot,
- London Heathrow önjáró minibuszok [link], [link]
- A repülők, vonatok, metrók is eléggé automatizáltak. A vezető sokszor csak azért van ott, hogy az utasok ne izguljanak
- kaliforniában már az utakon is jár néhány önjáró autó [link]Persze lehet azt mondani, hogy a példák egy része kötött pályás. Viszont a közút maga is kötött pálya. Szóval ha kitiltjuk onnan az emberi vezetőket és gyalogosokat, akkor a reptéri pod autókhoz hasonló egyszerűbb megoldás is életképes. Jelenleg elsősorban jogi okai vannak az automata vezetés ritkaságának.
Új hozzászólás Aktív témák
it Eszerint néhány éven belül ezerszer annyi adattal dolgozunk majd, mint ma. De segít a big data és a lagmentes mobilkapcsolat. A Nokia Networks magyarországi csapata szerves részét képezi a cég kutatás-fejlesztés részlegének. Egy cég, amelyik gyakorlatias, életszerű példákkal támasztja alá a felhő létjogosultságát.
- Gaming notebook topik
- Politika
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Suzuki topik
- További aktív témák...
- ÚJ Bontatlan MacBook Pro 14 M3 Pro 11CPU/14GPU 18GB/512GB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO MAX 256-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- OLED65GX6LA 2 Év gyári Garancia
- LG OLED55G39LA 2 Év gyári garancia
- LG OLED65G39LA 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen