Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #10 üzenetére

    Itt az idő a kérdéses. Van egy kódod, amit VR-re akarsz optimalizálni. Ez DX11 alatt a VR Direct szerű megközelítéssel nagyjából öt hónap, persze gyártónként. Na most a Mantle beépítése és azon keresztüli optimalizálás még mindig csak három hónap munka és az eredmény ugyanaz.

    Nem. A VR Direct sem hat visszamenőleg. Azt is támogatni kell.

    Mindkettő megoldás hasonló alapproblémákat old meg. A különbség ott van, hogy a Mantle esetében a fejlesztő írja meg, hogy működjön a játék a VR alatt, míg a VR Direct esetében ez magának a csomagnak a része és a fejlesztőnek arra kell dolgoznia, hogy a motort addig hackelje, amíg a csomag nem működik. Ezért tart tovább a VR Direct beépítése, mert nehezebb egy előre meghatározott működéshez igazodni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák