- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Magisk
- iPhone topik
- Apple iPhone 12 és 12 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Új fülesek kísérik a Realme GT Neo 6-ot
ma A készülék már előjegyezhető, bár hivatalos premier még nem volt, a Buds Air 6 és Buds Air 6 Pro viszont már bemutatkozott.
-
Gray Zone Warfare - Máris túl a félmillión
gp Alig pár nappal a korai kiadás premierjét követően a játék átlépett egy komoly mérföldkövet.
-
Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
ph Négyszer gyorsabb is lehet a feldolgozás, ha elkerülhetők az adatmásolások.
Új hozzászólás Aktív témák
-
De értelmezd a mondatot szó szerint... Konkrétan azt garantálják, hogy 0 lesz. Se nem kevesebb, se nem több, hanem pontosan, garantáltan nulla és pont annyi.
Hiányzik a szó, hogy garantált minimum.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
dchard
veterán
"legyen a szolgáltató és a gyártó problémája, ha valami nem okés"
Ez így jól hangzik, de mi van akkor, ha te veszel egy telefont nem a szolgáltató portfóliójából, és arról kiderül, hogy szar benne az alapsáv, az ügyfél meg csak annyit lát, hogy lassú a mobilnet, meg dobálja a hívásokat. Rögtön hívja az ügyfélszolgálatot, és a probléma máris nem annak a nyakába szakad, aki effektíve felelős érte. Arról nem beszélve, hogy milyen macerás erre rájönni, kimérni stb. És igenis az előfizető problémája az, hogyha szar eszközzel szar szolgáltatási színvonalat tapasztal, nem a szolgáltatóé. Ha lerobban vagy lassan megy a Trabcsi a sztrádán, nem az autópálya kezelő lesz a ludas.
Annyit érdemes tudni, hogy az esetek döntő többségében nem a hálózatban, hanem leginkább az előfizetőnél lévő készülékben van a probléma, legyen szó akár kompatibilitásról, akár arról, hogy hibás vagy tönkremenő félben van az eszköz. Különösen ha látványosan rossz a helyzet, érdemes először eszköz hibára gyanakodni.
A másik tévedés, hogy mindenki azt hiszi: a legolcsóbb szarral ugyanúgy tud telefonálni, mint a legdrágább telóval. Hát nem. Telefon és telefon között nagy különbségek vannak, és sokszor még csak nem is a legdrágább a legjobb (sőt, lásd: Iphone 4 anno). Ezt megint nem gondolnám, hogy a szolgáltató hibája, mégis nála panaszkodnak, és szidják a szolgáltatás színvonalát.
Néha vannak még irreális elvárások: például lemegy az ember a szuterénbe a belvárosban romkocsmázni és csodálkozik, hogy gyenge a szolgáltatás színvonala. Vagy esetleg a Bükkben a semmi közepén egy zárt völgyben nincs térerő. Többek között ezért is nulla a garantált minimum, mert egy rádiós hálózatban gyakorlatilag lehetetlen bármit is 100%-ra megígérni. Aki ezt nem képes elfogadni azzal sajnos nem lehet mit kezdeni. Lehet várni a semmi közepére több tízmillióért telepített bázisállomást, csak nem érdemes A szomorú az, hogy nálunk nem az ügyfél a hülye, hanem a szakhatóság, akinek azért ezzel illene tisztában lennie.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest