- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
veterán
Nagyon meglepődnék ha kérné a játék a 10 magot.
Marketingfogás...Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
-
opr
veterán
Nem olyan nehez az. Bekapcsolod az extra effektet, lekerdezed, hany procimag van a gepben, es inditasz annyi threadet, es mindegyiken futtatsz valami matematikai bullshitet random szamokkal, hogy ne tudja kioptimalizalni a compiler, mindezt egy while(true) blokkban, aztan kesz is vagyunk, akarhany magot leterhel a jatek.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kikikirly
senior tag
Kövezzetek meg nekem ez bejön.Hozza amit anno NVidia GPU PhysX tudott.Végre végig van számolva a törmelék fizika,és nem átesik a talajon meg egyéb gagyi megoldások(OFF-ba ezt láthatjuk).Maga a harc is látványosabb,és az se utolsó hogy Buli után megmaradnak a nyomok, beborít mindent a törmelék(igazi tájkép csata után).FPS/TPS Shooterekbe még látványosabb lenne.
Szerk:
Működik AMD procikkal is,szóval végre van miért 8-10 magos processzort venni.
Aki nem tud/akar ez miatt upgradelni gépet,ott a Deafult off vagy valamelyik köztes beállítás.
Ez csak hozzáad a játékhoz,el nem vesz belőle.
Nem látom a problémát.[ Szerkesztve ]
-
#16939776
törölt tag
Igen színvonalas alkotás, keletkezik 3m2 törmelék a talaj csapkodás közben, csak közben a beton elfelejt megrepedni. Csúszkálnak az ellenfelek a törmelék oda van ragadva a földre.
Lehet azért mert utólag vártak rá ezeket a fejlesztők?!Ha ez egy promó videó, legalább renderelték volna le normális képminőséggel, fix 60fps-el, szaggatások nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
ShiTmano
aktív tag
Intel optimalizálás sok magra. Biztos, hogy nem teszi meg azt a szívességet, hogy a konkurenciának kedvezzen. Tuti, hogy Ryzenen "valami" oknál fogva nem fog futni rendesen. Lehet végig AVX 512-őt használ a játék. Vagy valami hasonló ficsőr, ami csak Intel prociban van. Vagy ha Ryzent érzékel elindít titokban még két IBT-t, egy Prime-ot, meg Cinebenchet.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Amd Ryzen likeolta ezt a hírt. Az Amd ThreadRipper kétszer is.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
egyedülülő
őstag
Mostanság szeretnék 8 magra váltani, erre már 10 kell???
"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
-
Igen, nekem is ez jutott eszembe, hogy egy ilyen Zs kategóriás szar, amiből majd eladnak a kis taknyok miatt sokat, de ehhez még a CoD is egy komoly harci szimulátor
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
-
kikikirly
senior tag
0:36-nél reagál a törmelék Hulk csapásaira,és az aszfalton is ott van az ütés helye.
Való igaz későbbi jelenetekbe nincs nincs horpadás/ütés nyom, just only törmelék,de ez inkább fejlesztői hanyagság,gondolom basztak eltérő anyagú felületekre eltérő ütés nyomot csinálni.
Ütés nyomnak amúgy sincs semmi köze a törmelék fizikához, videojátékokba nincsen fizikailag lemodellezve a repedés keletkezése,csinálnak valamilyen porzás effektet meg repedés textúrát azt viszont hallásra.
Szerk:
Ha igényesek többféle repedés textúrát is csinálnak,esetleg hozzárendelnek ütközési mintát,és adott ütéshez a hozzá passzoló repedés textúrát rajzolja ki, így lehet valamelyest növelni a részletességet.Én értékelem az ilyen apróságokat,kár hogy kevés játékba figyelnek oda rájuk.[ Szerkesztve ]
-
Kupszi
aktív tag
Na majd most az userek ráfognak cuppanni e hír hallatán a 10900K CPU-kra, mert azon már maxon elmegy az Avangers. Gondolkodok is rajta hogy írány a számtechbolt.
Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!
-
veterán
Ezeket az effekteket eddig nem a gpu szamolta?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A többségüket meg lehetne csinálni compute shaderben is, de úgy meg ki venne tízmagost?
A viccet félretéve, technikailag tényleg megoldható a GPGPU, de a GPU eleve el van foglalva a grafika számításával, tehát a leginkább szabad részegység most a CPU. És az elmúlt években a magszám is meglódult, vagyis az Intel logikusan gondolkodik, amikor ide visz dolgokat.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dr. Romano
veterán
A Total War is azt ígérte hogy 6x több katona lesz Intel procival. Nem számoltam meg őket....
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
ricsi99
addikt
Túróst.
El kell adni a sokmagos procikat.
Most ,hogy nem az ővé a korona , igy azt kell mondani ,hogy majd a sok mag jó lessz.
Nem azt mondom ,hogy rosszak a cpu-k ,de most az AMD jobb a közép felső mezőnyben.
A notik is tele vannak sok mag 2-3 ghz procikkal , szal ezt kell tolni.
Azon felül szinte mindel intel prociban ott egy csoda intel gpu-is , amit szerintem 2d- n felül nem mernek bevetni semmire sem.Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
-
Kupszi
aktív tag
Mondjuk van értelme a 10 magos intelnek? Amilyen feláron adják a 8magoshoz képest, nem tudom elhinni hogy az a +2c/4t bármilyen jellegű játék vagy munkában hasznos az árához képest. Persze nem azokra gondolok, akik megtehetik...
Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!
-
fanti
addikt
Nos, megnéztem a demót.
-Atyaég....erre a semmitmondó szarra van igény? Ez a játék semmit sem mond, nincs sem tartalmi sem erkölcsi, sem pedig semmiféle értéke...Jesszusom...eddig süllyedt az emberiség, hogy ilyen vackokkal játszik. Ez borzasztó. Még le se torrentezném ezt a valamit ingyen...
-10 magos CPU
Erre? Mert talán még munkára....oké, de erre a bináris szemétdombra...? Az a felháborító, hogy ezt natív négy magra nem tudják leprogramozni és a plusz 20% törmelékért (fizikáért) kérnek még a 4 mag fölé még hatot?
Ugyan már, ez....pofátlanság.-Mi van az nVidia fizikszel pl.? Az nem direkte erre lett kitalálva? Akkor meg minek ökörködik az Intel ezzel a "ehhez kell majd a 10 mag" szánalom dumával? Jahhhh, el kell adni a szarjait...?! Igen...és a sok lúzer baromarc meg így talán venni fog i7 helyett i9-et? Na azok meg is érdemlik.
-A FarCry5 grafikai szintjét sem éri el ez a valami...Holott a Fracry5 Ultra settings esetében is elfut jól egy AMD RX 580-on, és egy 4 magos Ryzenen, mondjuk egy 4 magos/4 szálas AMD RYZEN 3 1200-on, pláne az "AF"-esen...ami 22 ezer forint házhoz szállítással együtt...
Szóval....hát....no comment!
[ Szerkesztve ]
GIGABYTE B550 Aorus Pro, AMD Ryzen 9 5950X, Noctua D14, Crucial Ballistix 4x16GB DDR4 3200Mhz@3800MHz CL18, Powercolor 7900XT, M.2 Samsung 981 2TB, M.2 Kioxia (XG6) 2TB, 2 x Intel 730 SSD 480GB, Crucial MX500 2TB, SEAGATE SkyHawk 6TB, 750W Gigabyte Aorus Gold, Evolveo T4, Samsung S43BM700UUXEN
-
ricsi99
addikt
-
Dr. Romano
veterán
A grafika és a teljesítmény nem mindig összefüggő dolog.
Lehet ocsmány játékot is úgy elkészíteni hogy rosszul fusson még egy erős gépen is és fordítva; lehet gyönyörű játékot kisebb gépigénnyel is megáldani csak utóbbihoz több munka kell általában.Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
-
opr
veterán
válasz #16939776 #35 üzenetére
Hé, a Crysis-t ne bántsuk, az egyrészt tényleg gyönyörű volt, másrészt szerintem jó játék is volt. Erre a valamire ebből a kettőből egyik se igaz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
zetor2000
senior tag
Nem ismerem a programozási rutinokat, de esetleg egy régebbi, 2 utas Xeon lehet, hogy kiszolgálja az igényeket, amit ez a játék generál. Azt asszem olcsóbban megkapod, mint ezt a 10.gen. intel terméket. Szerintem a CPU árából kijön a szerver...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Ixion77
őstag
Miért van nagyon jó árban?
Teljesítmény szerinti sorrendben:
AMD Ryzen 5 3600 61eFt
Intel Core i5-10400F 53eFt
AMD Ryzen 5 2600X 47eFtAmennyire én látom, tökéletesen illeszkedik a teljesítménye szerinti árszintjére. Az AMD se nem drágább, se nem olcsóbb.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
kikikirly
senior tag
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Maga a proci megfelelően van árazva, de a 10. gen procihoz Z490 lap kell, nem? Az árban mondjuk 50k-tól kezdődik, és megy 120k-ig. A 3600 meg jól megy egy 20..25e forintos alaplapban is. Így az ár / érték arányban nem igazán jó választás az Intel proci.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
kikikirly
senior tag
válasz #32839680 #20 üzenetére
Ebbe maximálisan egyet értünk.
Évek óta hajtogatom Nvidia PhysX példájára fejlesztők is átalhatnának GPU gyorsitott fizikára a saját motorjaikban(persze amire alkalmasabb a CPU az maradjon CPU-n).
Mafia 2,Metro 2033 Redux,Fallout 4 bekapcsolt PhysX mellett is elfut bármin, zárt PhysX ellenére!Ebbe a játékba tényleg nem ad hozzá sokat a élényhez a részletesebb particle és debris fizika, viszont az imént felsorolt lövölözős játékokba állatira meg dobják a gunplayt. Vagy ott a Killing Floor 2 vér és soft Body fizikája, sérülés modellezést emeli új szintre. -
félisten
válasz kikikirly #41 üzenetére
Mit kell ezen nézni?
Nem látom a vissza-irányú hatást.Azt valszeg rosszul mondtam, hogy átsétál rajta a karakter, de az szerintem igaz, hogy a karakter mozgását, viselkedését nem változtatja meg az effekt. Oké, hogy az effekt tud reagálni a karakter megjelenésére, de pl. nem botlik el a törmelékben, nem kerüli ki az AI, stb.
Amennyire én tudom, a GPU által számolt effektek nem kerülnek vissza a RAM-ba, így csak a GPU tud vele dolgozni, a CPU nem látja ezek hatását, vagyis arra nincs hatással, amit a CPU intéz.
Cáfoljatok meg, ha ez téves, nem friss infó!Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
#16939776
törölt tag
Stúdiók órákat töltenek el annak a tesztelésével, hogy ne tudj beakadni sík területen, két modell határába.
Gondold-el azt a helyzetet, hogy egyik szemeddel a képernyő közepét nézed mert oda kell koncentrálni, ott van valahol a rossz fiú. Közben a másik szemeddel az földre került faágakat meg kavicsokat lesed, hogy manőverezés közben meg ne botolhasson benne a karakter.Valószínű hogy instant botrány lenne belőle, ha ilyen játékot ki mernének adni.
[ Szerkesztve ]
-
kikikirly
senior tag
Félre értettelek,ezekre valóban nincs hatással.
GTA 4-5,Max Payne 3 ezekbe a játékokba tapasztaltam olyan mozgás szimulációt ami reagálhat ilyenekre.Megfigyeléseim alapján játékok 90+% mozgások nagy része előre felvett animációkkal van megoldva,esetleg a találat megjelenésnél a rándulás/test csavarodás van kiegészítve fizikai szimulációval.
Vagyis ha el tudsz esni az igényességtől függően egy vagy több előre rögzitett animációval van megcsinálva.Amire te gondolsz azt a túl sok változó miatt képtelenség lenne így megoldani.
(milyen szögbe, mekkora törmelék,mekkora sebességel,kapásból ezek jutnak eszembe, valszeg fizikus rögvest hozzá csapna még néhányat)
Játékmenetet is befolyásolná,nem csak eye candy lenne.Nekem tetszik az ötleted.Duracellm:
Szerintem arra gondolt hogy a repülő nagyobb törmelék darabok simát átesnek/,,lepattannak" a körülötted levő ellenfeleken, nincs megtántorodás vagy bármiféle interakció(ütközés detektálás vagy mi a facom).
Talajon levő törmelék meg faágaktól való elbotlás tényleg frusztráló lenne.[ Szerkesztve ]
-
M@cika
őstag
válasz kikikirly #46 üzenetére
Na, az ilyen effektekhez kéne atomerőmű videokártya. :-) Csak úgy zárójelben játszani kell s játékokkal nem abban gyönyörködni, hogy a hajszálak merre kunkorodnak a szélben vagy milyen mintázattal reped meg a beton, ha belezúznak egy légkalapáccsal. :-)
Nasit a kis fehér medvének!
-
félisten
válasz kikikirly #46 üzenetére
Igen úgy értettem, ahogy mondod.
Pl. nem lenne rossz, ha egy felrobbanó bomba által okozott repeszek meg tudnák sebezni élethűen a karaktert, vagy a padlóra fröccsenő víz csúszóssá tehetné a talajt, stb.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Robitrix
senior tag
Az, hogy egy játék adott pillanatokban használ például 8 magot(vagy szálat) nem jelenti azt, hogy tartosan nagy mértékben le is terhel 8-at. Egy játék program tipikusan fő feladatban használ 1-2 magot, amin intenziven számol. a többi magokon leginkább kisebb alkalmi események számolása zajlik. például megyek előre egy FPS stilusú játékban és tűzet nyitok valamire. erre, hogy ne fő cselekményt számoló programágat terhelje egy szubrutin hívással , ezért elindít egy plusz szálat, ahol mondjuk kiszámolja a lövés hatását és kinézetét. Persze egy lővés hatásának kiszámolása lehet csak pár század másodperc proci időt igényel. így amikor megvan az eredménye, akkor program mag vagy szál leáll. vagyis egy elvben 8 magot használó program átlagos maghasználata is lehet simán 3,17 mag terhelés... Olyan játék programot még nem igazán tudtak irni, ami arányosan és egyenletesen képes adott pillanatban szétterhelni a számítási feladatokat az össze rendelkezésre álló mag és szál közt. ilyesmi csak egy Cinebench szerű programban lehetséges, ahol gyakorlatilag az össze mag és szál ugyan azt a kódot futatja legfeljebb eltérő adatokat feldolgozva. Egy játék program annyira esetleges és gyakran véletlenszerű kódsorozatok futásából áll, hogy igazán nem teríthető egyenletesen és optimálisan a magok közt. Az, hogy egy task kezelőben például úgy látjuk, hogy viszonylag egyenletesen terheli a magokat inkább illuzió. Mivel a proci maok teljesítménye kis idő szeletekben kerül felhasználásra a gépben futó programok és taskok közt. Így ugyan az program ág simán megjárhatja 1 másodpercen belül az összes magot és szálat. Ezért van az, hogy kevés magon futva simán a proci átlagos terheltsége 100% közelében szenved. sok mag és szál mellett meg vigan elvan 30-40%-on az átlagos terheltség.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az ME Andromeda szép egyenletesen kiterhel 12 szálat is, folyamatosan. 8 szálas FX-ről váltottam, ott 60-80% körül volt mind a 8 szál terheltsége. 12 szálon arányosan kevesebb, de egyenletes terhelés van. Valszeg skálázódna még tovább is.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest