- Magisk
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
cszn
őstag
Nem is ezzel van a bajom. Szerintem is elkerülhetetlen amit felvázoltál és ez így is van rendjén. Csak nem ez tűnik nekem a jó megoldásnak. Mármint épp most próbáljuk a GPU-t rávenni az általános számításokra ami nagyon jó, mert közelítünk a cél fele. De ha CPU-t vesszük rá most valamilyen speciális rész számítására (valamit ráerőltetünk, hogy valamit csak megbír csinálni a GPU feladataiból, én valahogy így tudnám ezt nevezni) az nekem inkább visszalépésnek tűnik. Vagy nem feltétlen visszalépés csak egy apró lépés egy zsákutcába.
(#27) LordX Kire gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
VaniliásRönk
nagyúr
Azert a jozan esz hatarain belul kene maradni es kevesbe elvakultan hinni az Intel CPU-k mindenhatosagaban. Egy x86 processzor plane grafikai szamitasokra (akarmilyenre) edeskeves.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nehéz összehasonlítani az Intel post-process HDR-jét, mert egyrészt az előző képkockáról dolgozik, másrészt a felbontás tizenhatod részével. A mai játékok HDR-re az aktuális jelenethez igazodnak, és teljes, vagy legrosszabb esetben negyed felbontáson vannak számolva. Ez a része a dolognak teljesen felesleges, ráadásul a dedikált GPU-kat a CPU-s HDR kicsinálja, mert nagy input lagot kapsz, és az SLI-t, vagy a CF-et is bukod. Az IGP-n belül jó a CPU-s HDR, de a minőséggel is meg kell barátkozni. Ez viszont nem konzol, hogy megfelel az előző képkockáról a számítás, meg ilyen-olyan kompromisszumot megér, a PC-n minőség kell, HDR-re van erő az aktuális generáció GPU-iban, még teljes felbontású render target mellett is.
Ugyanez az MLAA-nál. Ott annyival jobb a helyzet, hogy a végsőnek szánt kép lesz elsimítva, így nem kapnak akkora büntit a GPU-k, és az AFR is működhet, de minőségben a driveres, vagy inject AA-k verik a Shift 2 AA-ját, ez pedig nem pozitívum.Ami jó az Intel ötletében az az onload shadows. Az tényleg hasznos, a többi vicc kategóriába tartozik. Csak saját részről van benne logika, nagyon kigyúrták az SB CPU részét, ám a mai grafikus munkafolyamatok inkább a GPU-t igénylik, így itt a Llano állva hagyja a rendszert. Az sem tetszhet nekik, hogy a Shogun 2 AI-t a Dirt 3 pedig fizikát számol a Fusion IGP-jén, miközben az SB mindkét programnál a CPU erejére van kényszerítve, így sokkal lassabb. Ne legyen igazam, de a prezi alapján az Ivy Bridge sem lesz IGP-ben erős, ha ennyire át akarják rakni a grafikai terhet a CPU-ra.
Nincs a próbálkozással baj, csak vissza ne lépkedjünk. Írtam az utsó bekezdésben, hogy csinálhatnának más egyéb onload elgondolást. Az előrelépés lenne.
(#35) JColee: köszi.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dezz
nagyúr
Úgy tűnik, nem igazán vagy tisztában vele, hogy pl. egy 3 GHz-es 4-magos SandyB nyers matematikai számítási teljesítménye fullos AVX kóddal is csak a tizede egy komolyabb VGA-énak... (Még a Llano IGP-jének is csak a fele.)
Más szóval, ez az egész inkább csak a SandyB/IvyB IGP-s teljesítményén tud valamelyest javítani...
És az Intel azt akarja, hogy a fejlesztők ennek érdekében ilyen kerülőutakra térjenek.
(#34) "P4 korában gondoltad, hogy majd valamikor a VGA fogja neked tömöríteni a filmeket? Meg azzal milyen jól lehet jelszót törni? Kötve hiszem."
Éppenséggel már a DirectX8-ban és az azt kiszolgáló GPU-kban megjelentek a programozható shaderek, amiket már akkor elkezdtek GPGPU-s alkalmazásokra is használni.
(#39) ddekany: "Az "AMD64" és az "Intel 64" csak üzleti nevek az "x86-64"-ra... Az meg, mint nevéből is sejthető, lényegében sima x86, "csak" ki van terjesztve néhány regiszter 64 bitre."
Enyhén többről van szó ennél. x86-64
(Egyébként az x86-64 nem hivatalos név.)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest