- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Fotók, videók mobillal
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iOS alkalmazások
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FireKeeper
nagyúr
válasz cheatergs #23 üzenetére
ha mindenki így gondolkozna, még ma is super-mario szinten lenne a játékok grafikája
gyiku: nagyon el akarják vinni a consumer (vagy nem tudom hogy mondjam, tehát az átlagfelhasználó) szintet az APU felé, (lásd: feladtuk a gyors CPU-versengést az intellel nyilatkozatok) és ebbe a képbe nem férne bele még egy extra termékcsalád. szerintem vishera is már csak azért lesz, mert nem akartak az FM1 után egy másik foglalattal is úgy kib@szni a felhasználókkal, hogy csak egy generációt szolgáljon ki.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz cheatergs #23 üzenetére
Filmekben lehet látni ezeket. Az könnyű, mert ott nincs skálázásra igény. A Bullettet rengeteg filmben használják ... például 2012, illetve a Michael Bay filmek, stb.
Manju Hedge (a PhysX eredeti atyja) beszélt róla, hogy jelenleg csak a particle effektek hatékonysága jó a GPU-n. A soft és a rigid body szimulációk működnek, de problémásak is. Az integráció ezeken folyamatosan javít, ahogy egyre közelebb kerül a CPU és az IGP architekturálisan a lapkán belül, de még mindig ott a skálázás kérdése. Elég nagy meló úgy skálázni a fizikát, hogy az ne legyen hatással a játékmenetre, illetve a skálázástól a teljesítmény is nőjön a gyengébb rendszereken. Az a fizika pedig, ami befolyásolja a játékmenetet szigorúan nem skálázható, vagyis nagyon meg kell határozni az ideális teljesítményt. Úgy látja, hogy ezen a HSA segít majd, de a tömeges terjedéshez szükségesek különböző eszközök, amik a skálázást segítik. Ezzel leveszed a terhet a művészek válláról.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.