- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel topik
- Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- iPhone topik
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
Hirdetés
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
-
Horrorjáték lesz az A Quiet Place: The Road Ahead
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás valamikor idén debütál, de pontosabb részleteket nem kaptunk egyelőre.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tittipecci
csendes tag
Annyiban dícséret illeti őket, hogy nem szemellenzővel dolgoznak, azaz a hézag probléma mellett lelkiismeretesen bevizsgálták a telefont.
Annyiban pedig jogos a morgás, hogy ha egyszer egyértelmű, hogy mást is csinálnak, mint hézagot mérnek, akkor illene arról pontos tájékoztatást adni, nem csak a minden határidő nélküli ködös gumiválaszt nyomni, miszerint "folyamatban van".
Az ilyenekre én is nagyon ugrok, mert burkoltan olyan üzenete van, miszerint "hagyjál minket békén, majd szólunk, ha akarunk, nem érünk mi itten rá minden percben minden szarságról üzengetni" - pedig kéne. Mert az ügyfélnek az nem szarság, hanem fontos.
Prémium termék/szolgáltatás esetén egyenesen "proaktívan kötelező" -de ezt sok helyen még csak tanulják, vagy ha már tudják, még nem gyakorolják.A te esetedben az lett volna prémium, ha a vállalási idő lejárta ELŐTT felhívtak volna, hogy "Tisztelt x Úr, szeretnénk értesíteni, hogy a leadott telefon bevizsgálása a vállalási feltételeinkben rögzítettnél tovább fog tartani, mert a hézagon kívül más hibára is gyanakszunk, amihez további x napig kérjük türelmét. Csakis jó készüléket szeretnénk visszaadni Önnek."
Tehát szólni előre, prémium színvonal, nem utólag, hisztire - az a Gelka színvonal.Persze nem mindenkinek igénye ez, de a színvonalat prémiumban nem alulra, hanem a felső ügyféligényekhez kell igazítani.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az almás vállalat egy rendkívül kompakt méretű készüléket dobott piacra. A külső már ismerős, a belső pedig bivalyerős, a kamera és az üzemidő is dicséretes. De vajon ez elég lesz a sikerhez?
- Újszerű Samsung Galaxy S22+ AJÁNDÉK tokokkal!
- iPhone 13 Pro 256GB Független Nagyon Szép/1 hónap gar./Akku 86%/p3454
- Xiaomi Redmi Note 12 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 4G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával