Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tittipecci

    csendes tag

    válasz Osiris #2948 üzenetére

    Annyiban dícséret illeti őket, hogy nem szemellenzővel dolgoznak, azaz a hézag probléma mellett lelkiismeretesen bevizsgálták a telefont.

    Annyiban pedig jogos a morgás, hogy ha egyszer egyértelmű, hogy mást is csinálnak, mint hézagot mérnek, akkor illene arról pontos tájékoztatást adni, nem csak a minden határidő nélküli ködös gumiválaszt nyomni, miszerint "folyamatban van".

    Az ilyenekre én is nagyon ugrok, mert burkoltan olyan üzenete van, miszerint "hagyjál minket békén, majd szólunk, ha akarunk, nem érünk mi itten rá minden percben minden szarságról üzengetni" - pedig kéne. Mert az ügyfélnek az nem szarság, hanem fontos.
    Prémium termék/szolgáltatás esetén egyenesen "proaktívan kötelező" -de ezt sok helyen még csak tanulják, vagy ha már tudják, még nem gyakorolják.

    A te esetedben az lett volna prémium, ha a vállalási idő lejárta ELŐTT felhívtak volna, hogy "Tisztelt x Úr, szeretnénk értesíteni, hogy a leadott telefon bevizsgálása a vállalási feltételeinkben rögzítettnél tovább fog tartani, mert a hézagon kívül más hibára is gyanakszunk, amihez további x napig kérjük türelmét. Csakis jó készüléket szeretnénk visszaadni Önnek."
    Tehát szólni előre, prémium színvonal, nem utólag, hisztire - az a Gelka színvonal.

    Persze nem mindenkinek igénye ez, de a színvonalat prémiumban nem alulra, hanem a felső ügyféligényekhez kell igazítani.

Új hozzászólás Aktív témák