Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Atii91 #4089 üzenetére

    nincs mit!
    ez a hivatalos, előfordulnak persze a gyakorlatban eltérések, amikor például az apr illetékes a múltban él - amikor még nem volt hivatalosan forgalmazva magyarországon iphone - és a megfelelő forrásból származó készülék cseréjét követően sem az újabb egy évet mondja, hanem a még régen bemagolt - de azóta változott - felállást a korábbi készülék folytatódó jótállásáról, vagy a 90 napos hosszabbításról, ilyenkor az asztalra kell csapni - persze csak virtuálisan -, hivatkozni a kapcsolódó jogszabályra és kiharcolható az igazság.
    olyan is előfordult már, hogy a külföldről behozott készülékre is újraindították a teljes egy év jótállást, de ez ritka, amikor az ügyfél számára kedvező irányban tévednek, ilyenkor viszont nem jellemző, hogy reklamálni szokott az ügyfél, fordítva viszont igaz, ha nem indítják újra a teljes egy évet, akkor nincs is miért panaszkodni.
    mindenki eldönti maga, hogy milyen forrásból vásárol készüléket, valakinek megéri a többletet a rendes számla és a fenti eltérés, másoknak meg nem, nincs is ezzel gond, ettől szép a világ, hogy különböznek az emberek.
    régebben (az 5s-ig) más tényezők is számítottak, például a nem ebbe régióba szánt verziók nem kezelnek minden itt használt 4g/lte frekvenciát/csatornát, így az is kompromisszumos tényező volt, de az újabb típusoknál már nincs ilyen gond.

Új hozzászólás Aktív témák