- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Honor 200 Pro - mobilportré
- OneSport OT05 - finomhangolás
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Kb. úgy képzeld el mint mikor a Crysis 2 mesterséges gépigénynöveléséhez a föld alatt is tesszellálták a tengert
Nem látsz semmit, de a háttérben terheli a komponenseket, ráadásul itt ugye az volt a cél, hogy a 2 render közötti különbségeket demonstrálják.
Normál MP játékkal nem is nagyon tudnák megteremteni az összehasonlításhoz szükséges nagyon hasonló helyzeteket.[ Szerkesztve ]
-
Malibutomi
nagyúr
Lusta vagyok csak átlinkelem ide: [link]
-
siriq
őstag
válasz TaylorXIII #251 üzenetére
Amit irt abu meg wint az el kell felejteni. Amint latom mar megertetted. Lehet osszedobok egy yt video-t amiben szepen levezetem mit ertenek felre itt a forumozok.
Meg mindig nincs 1000 oras BF3 nev, kozben mar masok is erdeklodnek utana... Mar bevallottan nincs 1000 ora neki... Varjunk Dec 31-ig a Mantle-a.
-
ST05
őstag
akkor mégsincs 14,1 beta ? nyomok itt a linkre, és 13.11 -est kínál KÖzbe meg van 13.12-es....
Vettem egy 7970 et hozzá egy pentiumot ma Mántlit tesztelni[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz Malibutomi #253 üzenetére
Ezt tényleg kisimítja a ráncokat.
-
z0l1ka
aktív tag
mi ez a csend ? várjuk a "csodát " ?! Friss ..AMD
[ Szerkesztve ]
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
juve600
nagyúr
MANTLE-t kiadták az más kérdés hogy driver nélkül semmit se érünk vele,de kiadták......
-
Lacccca87
addikt
Na a nagy "MI MÁR RÉG KÉSZEN VAGYUNK CSAK AZ EA-ra KELL VÁRNI" szöveg is megdőlt.
Lesz ebből még márciusi start is nem hogy január vége vagy február.
AZ milyen hogy az "ultosó" pillanatban fedeztek fel egy nagyon nagy hibát, már nemazért de rendes QA mellet ezt az elején szokták. -
JamesHun
addikt
ha eddig nem vették észre a bugot, akkor igazán kiadhatta volna AMD a drivert, mert BÉTA
az meg nem tökéletes, azaz mind1 , hogy pár ember 1-2 napig szív, vagy 98% ember játszik
Most is több 100-1000 embernek van bugja a Dice miatt, most pár AMD miatt már kerekítési különbözetSeriesX: JamesSHun
-
dergander
addikt
a 13.35 driver is lekerült már mindenhonnan
-
z0l1ka
aktív tag
"De Februárra fog csúszni a Mantle Patch"
<-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------->Célom .: Egy olyan rádió csatorna üzemeltetése, ahol a nap 24 órájában adásszünet van !!
-
-
Lacccca87
addikt
Na meg is jött: 14.1
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #277 üzenetére
A Nitrous motorban négy fizikai mag kell, ha valamit akarsz azzal kezdeni. Ha nem lenne a két magodhoz négy szálad, akkor el sem indulna. 2014-es next-gen motoroknál négy szál, de inkább négy mag a minimum. A két mag támogatását teljesen kivágták. Az optimális a nyolc mag vagy nyolc szál.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Órajeltől is függ. Dan Baker elmondta már, hogy 4 mag 4 GHz közelében, vagy 8 mag 2 GHz közelében. Ez az optimális. Lehet több is. Kevesebb ne nagyon legyen. A két maggal az a gond, hogy maga a motor jelen pillanatában 64 szálat támogat, amiből ma 16 van engedélyezve a StarSwarm benchmarkra. Ezt két magra rárakni nem ideális. A Hyper-Threadinges kétmagosokat engedik futni, de nem működik jól a rendszer.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy mi a feladat. A motort hosszú távra tervezték, de van egy ideális mennyiség, amit érdemes engedélyezni. Majd 2018 környékén, amikor már egymillió batch-re gyúrnak, akkor lehet, hogy látunk további varázslást ettől a Nitroustól.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Azért a Star Swarm tesztnél én kíváncsi lennék, hogy mi miatt CPU limites a Motion Blur bekapcsolásával...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #285 üzenetére
Nem a modult nézi. Technikailag négy szál a minimum. Ez kell az elindításhoz. És előny, ha a négy szálhoz tartozik négy fizikai erőforrás. A te esetedben csak két szálhoz tartozik egy-egy tényleges fizikai erőforrás, de mondjuk a modulos rendszereknél már mindegyik szálhoz egy fizikai erőforrás tartozik. Ez az ami számít. Mondtam korábban, hogy 2014-től kétmagos géppel nem érdemes sokat várni. Lehet jönni azzal, hogy de hát az egyszálú teljesítmény ... viszont az új motorok nem így működnek. Konkrétan tesznek az egyszálú teljesítményre, és inkább fizikailag létező erőforrást kérnek a szálak mögé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Lacccca87
addikt
Megint csak a magyarázkodás...
Én megértem az új technológia miatti/utáni rajongást, de nem unod még hogy segget csinálsz a szádból az AMD miatt?
Amikor egy mostani 2 magos HT-s I3 as bealázza a vele azonos árú/drágább APU-kat játékokban? (még mielőtt a sok rajongó félre érti, nem nem IGP vel hanem dVGA mellett.)Kicsit tedd a szívedre a kezed és gondolj vissza hogy mi valósult meg azokból a nagy világrengetést ígérő ígéretekből? Nagyjából semmi, jó persze még, majd egyszer beérik, de addig is a jelenbe élünk.
Mind1 ez az egész egy semmi (saját vélemény), ez csak ahhoz kell nekik hoyg a még megmaradt PC gaming részt és vele együtt a dVGA piacot magukhoz kössék amíg az ki nem fullad végleg, mert most megtehették a konzolok miatt, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Malachi
addikt
válasz Lacccca87 #289 üzenetére
érdemes lesz elmenteni ezt a hsz-t, és egy-másfél év múlva elővenni, mikor megjelentek a teljesen Mantle-re írt játékok.
a technológia nem semmi, inkább marha nagy lépés. az AMD procik továbbra sem villognak az Intel mellett, ez biztos, de legalább közelebb kerültek most hozzájuk egy kicsit. ami nem megy erőből, azt próbálják megoldani okosan, vezérlővel.
és az Intelesek is hálásak lehetnek ezért a fejlesztésért, nem tudom láttad-e, hogy egy i3-as rendszer teljesítményén mekkorát dob egy erősebb Mantle AMD dVGA mellett. a Gamepodos hír hsz-ei között láttam. nem értem, miért ragaszkodsz ennyire ahhoz, hogy ez egy semmirevaló dolog, amikor nem az, és a tények sem azt mutatják.
-
Prof
addikt
válasz Lacccca87 #289 üzenetére
Mikor fogod mar fel, hogy ne CPU-kent ertekeld csak az APU-t?
A legujabb Ferrari egy hulladek szar ha arszallitokent ertekeljuk.. Ahogy a Transit is ha versenyautokent..
Ha neked CPU kell csak mi a francnak spam-eled tele a AMD APU topicot hulyeseggel?De ha meg mindig csak CPU szmaodra a Kaveri, akkor mekkora fps kulonbseg van FullHD-ban azonos aru Intel APU es AMD APU kozott? (1-5fps lol hude sok, a 75 lassu de a 80 az mar, az mar a csucs)
Mindezt ugy, hogy a Kaveri arak megjeleneskori magas arak.[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
addikt
Rendben vegyük elő.
Hasonlóan érdemes lett volna elmenteni a DX10.1 -es Hsz-eket is anno.
Láthattuk volna 1-1,5 évre utána hogy kb senkit nem érdekelte akkor is DX9 re toltál a játékokat.#Prof: még mindig nem az AMD APU topikba vagyunk csak jelzés képpen. De hasonlóan én is kérdezhetném hogy minem spammeled szinte minden hszbe minden témába a 4K-s jövőképed?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Lacccca87 #289 üzenetére
Nem én tehetek róla, hogy a Nitrous motor négy szálat igényel minimum, és leginkább négy magot. De ettől a kétmagosod nem ér kevesebbet, csak az új generációs fejlesztésekhez már kevés az ereje.
Szívemre tettem a kezem. A Mantle iszonyatos előrelépés már most csak két programban. Végre közelebb kerülünk a konzolok szintjéhez. Már 2013 első felében írtam róla, hogy a konzoloknak nem az ereje nagy, hanem a tudása, ami szabványos szinten kihasználhatatlan. Akkor még nem tudtam, hogy lesz Mantle, de végig az járt a fejemben, hogy hogyan portolsz egy PC-re egy olyan játékot, ami tele van compute-tal. Nos erre egy új API lett a válasz.
Ez nem nekik kell. Ezt a fejlesztők kérték. Ha nem kérik nem csinálják meg a Mantle-t.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
válasz Lacccca87 #289 üzenetére
Az nem magyarázkodás, hogy a 4 fizikai mag több mint a 2
Az már más dolog, hogy a mai játékok többsége még mindig csak 2 magot tud hatékonyan kihasználni és az i3 szálankénti teljesítménye miatt jobb mint az AMD "magocskái"
Viszont - részben a nextgen konzolok miatt - egyre több játék lesz 4+ szálra írva.
Az meg egy dolog, hogy benchmarkokban pl az i3 jobban teljesít BF4 SP módban, de multiplayerben rengeteg mikroakadás van, mert oda már kevés a +2 "emulált" szál a modulos AMD-k pedig az osztott erőforrások ellenére még mindig jobban bírják.
A legolcsóbb Hashwell i3-tól még mindig olcsóbb egy 5600k/6600k, vagy IGP nélküli Athlon II X4, a Kaveri is majd szépen beesik oda ahová való mint minden más termék.[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #294 üzenetére
A mikroakadás mint kiderült a driver rejtett szálaira vezethetők vissza. Szóval az i3-on a Hyper-Threading Mantle mellett teljesen folyamatos élményt ad, mivel eltűntek a rejtett szálak. Szóval ez nem a hardver és nem a program hibája volt, hanem leginkább túl elavult koncepcióra épült a DX API működése, hogy a kétmagos Hyper-Threadinges procikat hibátlanul működtesse. Nyilván a Mantle-nek BF4 alatt leginkább az örülhet, akinek Hyper-Threadinges i3-ja van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ST05
őstag
mikroakadás pentiummal win7 -e konkrétan 1-5 mp , mintha összefogná a sok apro laggot, érzödik a folytonosság, aztán egyszerre megkapom... Először azt hittem a pentium miatt, de másnál is láttam erős procikkal, meg ugyanugy van testrangre, és egy 64es multinál is ...,,,Többen jelezték ezeket a beakadásokat, valaki vissza jelezhetne, hogy win8 ezt kiküszöböli -e?vagy várjunk, valami javítgatásra?
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A BF4 alatt a Win 8 segít. De nem old meg mindent. A te problémád látszatra nem tipikus mikroakadás, hanem egy erőforrás-menedzsment gond. Nincs elég magja a procidnak, hogy a programot és a driver rejtett szálait is képes legyen egyszerre kezelni. Akkor keletkezhet az akadás nálad, amikor a rendszer egy soros munkába fut bele a driver szálai miatt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ST05
őstag
köszi most megnéztem újra dx11 -el, ugyanolyan pár másodperces megakadások vannak ,szóval a 14.1 beta a ludas, ha szabad így mondani, 13.2-vel nem volt ez. talán áthelyezték az egyszálas teljesítmény hangsúlyát több szálra, ami logikus is lenne a sok-szálas prociaik tekintetében..
Ha marad ez az elv, akkor gyengébb intelhez dx11 lesz jobb, 4 szálnál többnél lesz jó csak a mántli ..
konkrétan ezt érzem ...
Új hozzászólás Aktív témák
- 3-IN-1 USB C HUB Samsung - DEX
- Teljesen új Samsung S22 5G 8/128GB DS Phantom Black eladó (bontatlan+garancia)
- Apple MacBook Pro 13" 2020 / Intel i5 / 16GB / 1TB + ajándék tok
- 1200W Corsair HX1200/ platinum/ garancia/ ingyen Foxpost
- Beszámítás! ASRock H310CM i5 8500T 8GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage Shiva 400W