Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Arcanis

    aktív tag

    válasz stracker06 #1253 üzenetére

    Röviden én is leírom a Telemax szervízzel kapcsolatos történetemet.
    Március végén a szoftverfrissítés teljesen "téglázta" az Idol 3 4.7"-t, ráadásul hosszabb külföldi utazás előtt 1 nappal történt mindez. Mivel a telefont a számítógép még felismerte Qualcomm "emergency" módban, közvetlenül a TMX-hez vittem, hátha rögtön újra tudják húzni a bootloadert és a szoftvert.

    Április 1-jén adtam le, április 6-án már jött is az értesítés, hogy átvehető. (A 3 munkanapos javítás nem rossz.)
    Külföldön tartózkodásom miatt csak tegnap tudtam elmenni a telefonért, alaplapot cseréltek benne, természetesen megváltozott az IMEI és T-s boot animáció illetve szoftver fogadott az eredetileg független telefonon.
    Ezzel még talán tudtam volna együtt élni, de amint megnéztem a telefon külsejét az alábbi látvány fogadott:


    (A képekre kattintva nagyobb méretben is meg lehet nézni)

    Gyorsan jeleztem, hogy itt valami gond van az elvégzett munka minőségével. Megkérdeztem, hogy az alaplapcsere során el kellett-e távolítani a kijelzőt, mert gyanúsan a külső króm keret vékonyabb részeinél (SIM tálca és hangerőgombok mentén) voltak a sérülések, persze az átvételkor scannerrel készített "frontális" képen nem látszik rendesen az eredetileg sérülésmentes króm keret, így az ügyintéző "nem tudta elismerni", hogy a szervizben történt a króm keret megrongálása, de visszavették az egyébként 3 hónapos, fóliás, tokban tartott telefont további javításra.

    Erősen ajánlom, hogy aki a TMX-hez ad le telefont, saját maga is készítsen fotókat a készülékről (ideális esetben a leadás napján) és hitelesítse a kinyomtatott / emailben szerviznek elküldött fotókat azzal aki átveszi a készüléket.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák