- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Mobilarena
Alcatel One Touch Idol 3 (4.7)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Arcanis
aktív tag
válasz stracker06 #1253 üzenetére
Röviden én is leírom a Telemax szervízzel kapcsolatos történetemet.
Március végén a szoftverfrissítés teljesen "téglázta" az Idol 3 4.7"-t, ráadásul hosszabb külföldi utazás előtt 1 nappal történt mindez. Mivel a telefont a számítógép még felismerte Qualcomm "emergency" módban, közvetlenül a TMX-hez vittem, hátha rögtön újra tudják húzni a bootloadert és a szoftvert.Április 1-jén adtam le, április 6-án már jött is az értesítés, hogy átvehető. (A 3 munkanapos javítás nem rossz.)
Külföldön tartózkodásom miatt csak tegnap tudtam elmenni a telefonért, alaplapot cseréltek benne, természetesen megváltozott az IMEI és T-s boot animáció illetve szoftver fogadott az eredetileg független telefonon.
Ezzel még talán tudtam volna együtt élni, de amint megnéztem a telefon külsejét az alábbi látvány fogadott:
(A képekre kattintva nagyobb méretben is meg lehet nézni)Gyorsan jeleztem, hogy itt valami gond van az elvégzett munka minőségével. Megkérdeztem, hogy az alaplapcsere során el kellett-e távolítani a kijelzőt, mert gyanúsan a külső króm keret vékonyabb részeinél (SIM tálca és hangerőgombok mentén) voltak a sérülések, persze az átvételkor scannerrel készített "frontális" képen nem látszik rendesen az eredetileg sérülésmentes króm keret, így az ügyintéző "nem tudta elismerni", hogy a szervizben történt a króm keret megrongálása, de visszavették az egyébként 3 hónapos, fóliás, tokban tartott telefont további javításra.
Erősen ajánlom, hogy aki a TMX-hez ad le telefont, saját maga is készítsen fotókat a készülékről (ideális esetben a leadás napján) és hitelesítse a kinyomtatott / emailben szerviznek elküldött fotókat azzal aki átveszi a készüléket.
[ Szerkesztve ]