- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vidocq
csendes tag
Fontos kérdésem lenne:
Egy hónapja eladtam a barátnőm One Touch 990-ét, frissítve volt Gingerbreadre, meglepő módon az akkuideje is javult a frissítés után.
Akinek eladtam nemsokára írt, hogy nem bírja túl sokáig az akkumulátor, amin érthető módon eléggé meglepődtem, tekintve, hogy ennek az ellenkezője volt igaz az eladásig a telefonra. Adtam neki tanácsokat, hogy hogyan érhet el hosszabb üzemidőt (romcsere, akku teljes töltés/merítés ciklus, stb.)
Pár napja megkeresett, hogy vegyem vissza a telefont, mivel már egyáltalán nem lehet használni, csak ha töltőre van dugva, anélkül öt perc után kikapcsol. Mivel természetesen garanciális, ezért elvitte szervizbe (idézek a leveléből a hozzászólás végén), ahol állítólag sok mindent kellett vele csinálni (nem tudom, mennyi mindent lehet csinálni egy szinte teljesen alaplapra integrált készülékkel, de mindegy), és úgy kapta vissza a telefont, hogy akkut és töltőt is cseréltek, de - és ez a durva -, csak azért írták rá a munkalapra, hogy "javítva", mert csak úgy adhatják ki a készüléket, amúgy ha jól értem, még mindig nem volt jó... (Nem is értem, hogy volt képes átvenni így tőlük a készüléket.) Mivel a helyzet az új akkuval is ugyanolyan rossz volt, ezért visszament újra szervizeltetni, ahol elmondta, hogy már volt szervizben a készülék, meg hogy mit csináltak vele, erre azt mondták neki, hogy ez van, a készülék ilyen, nem tudnak vele mit kezdeni.
Másik két akkuval és töltővel is kipróbálta srác a telefont, ugyanilyen gyászos eredménnyel.Az lenne a kérdésem, hogy találkozott-e valaki hasonló problémával, és ha igen, sikerült-e megjavíttatni a készüléket.
Mivel a telefon teljesen jól működött, amikor eladtam neki, nem az én felelősségem az egész, de érdekelne, hogy van-e igazságalapja a történetnek szerintetek, vagy a vevő rontott el valamit, de nagyon.Idézet a vevő egyik leveléből:
"Tegnap is feltettem tölteni és egész éjszaka töltöttem. Az eredmény az lett, hogy reggel kikapcsolva találtam a telefont. Megpróbáltam az unokaöcsém töltőjével és a barátnőm töltőjével is tölteni(hátha a töltő a hibás) de ugyan úgy nem reagált semmilyen reakcióra. Én sem pont így képzeltem el, de mást én sem tudtam csinálni, csak elvinni a szervizbe. A Telenornál amikor vissza kaptam a telefont azt mondták, hogy jósok dolgot csináltak vele, mert volt mit..."Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]