- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
radírfej
senior tag
válasz huskydog17 #2 üzenetére
Az, hogy mi jelenik meg a játékban, és mik a lehetőségek a két platformon, az eléggé különböző.
lehet, hogy a Havok nagyobb teret enged a fejlesztőknek konzolon, csak éppen ez nem közvetlenül jelenik meg a képernyőn.
Másolat másolatának a másolata, de eredetileg is ilyen volt.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #2 üzenetére
[link] - ez a modul hiányzik a PC-ből, de elérhető mindkét konzolra.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6 üzenetére
Multiplatform játékba nem tudod belerakni, mert hiányzik a PC-ből a modul. Pont ez a baj. Csak konzol exkluzív játékokban használható.
A WDDM 2.0-val lényegében lehetőség lett portolni, és valószínűleg ez lesz az első lépése a Microsoftnak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#52815360
törölt tag
válasz huskydog17 #6 üzenetére
Rézgálic szimulátor
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #14 üzenetére
Nem tudod úgy használni a Havokot PC-n, mint konzolon, mert hiányoznak belőle modulok. Ezért olyan multiplatform cím sem lesz, ami konzolon többet használ, mert akkor eltérően kellene tervezni a játékot. Olyan lesz, ami konzolon használja a teljes Havokot, de az exkluzív cím lesz mindenképpen. Ilyen egyébként az új Uncharted.
Persze, hogy lehet olyan dolgokat csinálni, ami konzolon nem érhető el. De a multiplatform címeknél ilyeneket nem terveznek be. A Microsoft számára viszont lényeges lesz a konzolra elérhető Havok modulok PC-re portolása. Ez egyébként az Intelnek is érdeke volt, csak nem tudták megoldani, mert a meglévő OS-ek nem kezelték úgy a grafikus vezérlőt, ahogy a Havok GPGPU-s moduljai elvárják. A Windows 10 WDDM 2.0 IOMMU funkciója az első, amivel ez lehetséges. Az Intel két éve be volt szorítva. Nyilván kellett a fejlesztés a konzolos címeknek, de nem tudták visszaportolni PC-re. Valószínű, hogy ha nem adták volna el a Havokot, akkor ők is visszaportolták volna Windows 10-re, de így meg már mindegy, megcsinálja a Microsoft.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Puma K
veterán
válasz huskydog17 #6 üzenetére
Abu the killer pinguin 85. részében.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
#52815360
törölt tag
válasz huskydog17 #29 üzenetére
Mindent kihoztak, ennyi van a ps4 -ben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #29 üzenetére
Azokat a játékokat már messze lelépték a maiak. Az Uncharted 4 még jobban lelépi őket. Igen jól megfigyelhető abban a játékban, ahogy a golyók széttörik az objektumokat, illetve a törésmodel szimulált, vagyis a fa mindig másképp fog törni.
Flying Wild Hogtól nem nagyon láttam eddig semmit. Tisztességesen összerakott motorok, amelyek a közelében sincsenek a technológiai innovációnak. De kétségtelen, hogy működnek.
(#31) szmöre007: Szerintem ez a felvásárlás az EA-t nem érinti. Ők rengeteg pénzt fizettek a Havok forráskódjáért és ez a szerződésük értelmében visszakérhetetlen, szóval kvázi sajátként kezeljék a Havokot. De nem hiszem, hogy a Microsoft annyira erőlködne, hogy ezt a szerződést semmissé tegye, hiszen az EA állandó pénzforrás, mert a bevétel egy része a Havokot birtokló cégnél landol, cserébe a korlátlan módosíthatóságért.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rup1u5
nagyúr
válasz huskydog17 #47 üzenetére
Való igaz ez a Far Cry 2-vel kapcsolatban. Crysis első része is nagyon rendben volt. Rengeteget szórakoztam azzal, hogy minél különbözőbb módokon robbantsam fel a hordókkal a bodegákat.
Egyszerűen annyira nyögve-nyelősen halad ez a fizikai fejlődés PC-n, hogy az már kiábrándító. Lassan 10 éve várom, hogy beinduljon de leállnak évekre lásd FarCry2-FarCry3 esete.
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Puma K
veterán
válasz huskydog17 #47 üzenetére
Próbáld ki a Half Life 2-öt amit a Source engine hajt.
2004-ben jelent meg a játék és abban is Havok fizika van.Ott van olyan, hogy robban a robbanós hordó majd a lökéshullámtól a közelben lévő faládák szét tudnak hullani darabokra. A pajszerral lehet bontani a bedeszkázott ajtókat van benne gravity gun és egyéb finomságok amiket már 11 éve tudott egy játék... te jó ég 11 éve!
Volt egy techdemo 2003-ban. Imádom a mai napi megnézni ezt a videót mert ahogy hüledeznek akkoriban az emberek az addig sosem látott fizika láttán az valami hatalmas!
Half Life 2 Tech Demo - E3 2003
Ennek a fizikának alapnak kéne lennie és már a rombolható környezetnék kéne, hogy tartsanak a játékok... de az iparihulladék-korlátos-limites szutyok konzoloknak hála kb egy helyben toporognak ezen a téren a játékok.
Ja és a mimika már 2003-ban ott tartott, hogy lehetett látni mit érez az adott karakter... és melyik szónál tart éppen az artikuláció terén. Ez a része a Source engine-nek ott tart már, hogy a Gmod-ban ha mikrofonon beszélsz akkor artikulál online a karaktered...
Amúgy a Source engine elég furcsa... kb egy SDK amiben játszani is tudsz
Nagyon kíváncsi leszek a Source 2-vel mire jutottak a Valve-nál...[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
-
Shing
őstag
válasz huskydog17 #47 üzenetére
Crysis-ben is reagáltak a növények a robbanásra, bár talán nem az összes fajta, de attól függően hogy hol robban a gránát. Szétlehetett lőni a pálmafákat, bárhol és nem volt mindegy, hogy milyen szögből lőtted, arra dőlt. Bizonyos "bokrok" (bocs, gyenge vagyok trópusi növényekből) levelei pedig úgy hajoltak el ahogy hozzáértél. Ilyet azóta sem látni a játékokban, még a nagy UC sorozatban sem. Ja és ezt mind 2 magos terheléssel és DX10-el. Ennyit a további konzol marketingről.
Szerk. Itt van egy video, ahol meglehet nagyjából figyelni a fizikát.
[link]
5 éves video, 2 magos E8200 és HD4850 csúcshardverekkel.[ Szerkesztve ]