- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
M@trixfan
addikt
-
M@trixfan
addikt
Úgy hozta a sors, hogy én is beszálltam a klubba. Ez életem első konzolja és BD lejátszója Szuperül skálázza fel a DVD-ket is, valami eszméletlen jó. Halkabb mint az Xbox, de ez sem csendes. Ízléses készülék. Egyenlőre még csak demókat néztem, de már nagyon tetszik a rendszer integráltsága és a kényelem. Meglepően jól lehet az fps-eket is játszani és mivel az ellenfélnek is kontroller van ezért kiegyensúlyozott a játék. Érdekes, hogy gépbe kellene venni egy vga-t és hangkártyát ami együtt kb 50000 Ft-ba kerülne. Ebből a pénzből legalább 5 friss AAA játékot lehetne már élvezni a PS3-on, ez elgondolkodtató. Nekem mint ős PC-snek is egyre csábítóbb a konzol...
De azért nem olyan egyszerű a képlet sajnos, úgyhogy valószínű nálam inkább kiegészítő platform lesz az igazi exkluzív és a coop/splitscreen címekkel. Álmaim PS3-a G80-as RSX-et és legalább 512/512 MB memóriát kapott volna. Annak idején meg sem mertem volna gondolni, hogy ilyen kevés memória lesz benne és hát megjelenés pillanatában sem a leggyorsabb VGA volt benne mint ahogy azt a Sony mondta. Vetített képen határozottan látszik ahol 720p alá menek a játékok és amikor mindenféle "fake" AA-t használnak. PC-n jóval nagyobb a felbontás, szebbek a szűrők és hamarabb, illetve nagyobb mértékben olcsósodnak a játékok.
Azért összességében tetszik a PS3 és nagyon figyelem az exkluzív játékokat. Még ahoz talán nem lesz elegendő ez a generáció, hogy teljesen átfordítson a PC-s játékról, de elgondolkodtat és az már nagyon nagy dolog.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz he7edik. #5110 üzenetére
Egyáltalán nem butaság, hanem tény. Az eddigi multiplatform játékok közül kb a Burnout Paradise, a DIRT, PURE és a COD 4 állja meg a helyét maradéktalanul, a többit mind meg lehet nézni. (Most ténlyeg lehet 1-2 cím még amire nem emlékszem fejből) A PS3 verzió gyakran kisebb felbontáson fut, vagy nincs élsimítás, olykor kisebb felbontású textúrákat használ, vagy szaggat. Ráadásul gyakran lép fel "screen tear" a játékok közben és nem skálázza fel 1080P-re a játékokat mint az Xbox. A multiplatform címek az MS sokkal barátságosabb fejlesztői környezete és PC közelibb hardvere miatt eléggé odavágnak sajnos. Az is érdekes, hogy az MGS 4 miért 1024x768-ban fut. (Cserébe boxon a Halo 3 1152x640) Meggyőződésem, hogy kellett volna legalább 512Mb ram az egyik 256 helyett. Ha még emellett G80-nal jöt volna akkor egyszerűen az eddigi legjobb konzol lehetett volna.
Érdemes elolvasni az ide vonatkozó Beyond 3D fórum bejegyzést:
List of Game Rendering Resolutions + some info on the hardware scaling
Az Eurogamer pedig komplett összehasonlító cikksorozatot vezet a játékokról.Ja és végül: van PS3-am!
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz he7edik. #5114 üzenetére
Én úgy látom tökéletesen a mondandódra reagáltam. Azt sem értem, hogyan lehet elkülöníteni a szoftvert a hardvertől egy olyan zárt rendszernél mint egy konzol. Az eddigi jelek erősen mutatják, hogy eddig nem sikerült kiaknázni a lehetőségeket. A legfőbb probléma az, hogy elúszott az igazi exkluzív címek nagy része így nem lesz akkora gazdasági érdek a PS3 rejtett tartalékainak kiaknázására.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
Rendes nézési távolság mellett 50" alatt nem jön ki az 1080P, ennyi. Simán lehet monitornak használni egy 32"-os 1080P tévét, csak akkor már nem tévézésről beszélünk. 50" alatt még Blu-ray filmekhez is elég a 720P.
Más: MGS4 demóban ezek az apró poénok eszméletlen jók Meg úgy az egész kidolgozottsága tetszik. Látszik, hogy AAA kategória. Azt hiszem ezt meg fogom venni. Futhatna rendesen 720P-ben, de az összahtás kompenzálja a mosottságát.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz szasanyi #5284 üzenetére
Ha van digitális "screen grabber" készüléked akkor a HDMI kimenetről beolvasott képből simán vissza lehet fejteni a felbontást. Sőt, még az alkalmazott AA eljárást is meg lehet mondani. Egy ferde vonal eséséből még a TV képpontjaiból is ki lehet számolni.
MGS4-en nagyon csodálkozom én is mint kizárólagos PS3 fejlesztésen. Ha valahol meg tudod nézni 1080P-s projektoron ott azonnal látszik szemre is. Mosottabb mint natívan 720P-ben renderelve és látszik az utólag 16.9-re széthúzott kép. A demó néhol be is szaggat ráadásul, a végleges nem tudom milyen. Mentségére szóljon, hogy az animációk fantasztikusak, a kis robot valami elképesztő és a grafika nagyon rendben van.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz (Kolombusz) #5556 üzenetére
Van HDMI-s erősítőd? Az legyen az első a SACD-s PS3 mellé! Nemcsak a SACD, hanem a Blu-Ray hangsávok miatt is fontos. A kábelrengeteget is lecsökkenti, hogy minden az erősítőbe megy és onnan csak egy kábel megy a TV/vetítő felé. Sajnos az Spdif sávszélessége kevés ezekhez és akkor még nem is volt szó a 20 000 Ft-ba kerülő HDMI váltókról amit kényszerből meg kell venni ha túl sok forrásod van.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz szasanyi #6267 üzenetére
Túl hamar lerögzítették az RSX specifikációit és betett a csúszás. Ha megvan a G80 és kapott volna 512 Mb memóriát akkor már szépen szálingóznának az 1080P játékok is. Meglenne mindenhol a minimum 30 fps V-lock mellett AA és AF szűréssel. A G80-as PS3 álmaim konzolja lett volna. Rongyosra olvastam minden fórumot ahol felmerült az, hogy az RSX esetleg mégis G80 alapú.
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz szasanyi #6561 üzenetére
4850-es Wolfdale PC mellé felesleges is a box. A GPU elkülönítve egyértelműen erősebb a 360-ban, de a PS3-ban a Cell egyes SPE-i shader funkciókat láthatnak el és veszzettül gyors buszon kommunikálnak. Sajnos a memória se sok a PS3-ban mert osztott. Ezt tetézi az a barátságosabb fejlesztői környezet ami 360-on ami nagyon hasonló a PC-hez.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
Csak a PS3 demóról tudok nyilatkozni, lehet a végleges más. Szerintem játékélményben ugyanazt kapod mint PC-n. Az irányítás sokkal jobb PS3-on mint PC-n billentyűzeten és talán a betöltési idők is rövidebbek valamennyivel. Amúgy tökéletesen ki lehet trükközni a billentyűkkel is, csak annak semmi köze az autóvezetéshez ha időosztásban adagolod neki a fék-gáz-kézifék-irányok kombót Sajnos kevés az élsimítás és borzasztóan sokszor szétszakad a kép (Screan tear) a V-sync hiánya miatt. Nagyobb tévén vagy vetítőn baromira idegesítő. Ha több autó van jelen és füstölnek akkor érezhetően leesik a framerate. Leteszteltem 720P felbontáson a bemeneteket váltogatva és sokkal szebb volt a PC képe 60+ fps mellett.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz szasanyi #7660 üzenetére
Egyet értek. Van PS3-am több mint fél éve de még csak most fogok hozzá venni játékot, mert eddig a multiplatformok mind jobbak voltak PC-n. Eddig csak demókat és filmet néztem rajta, szóval messze nem használom ki. Ennek ellenére eszembe sem jut eladni mert egyszer kijön a GT5 és még az Uncharted első része sincs meg...
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
FN4 demo azért erősen beficcent 1080p felbontásban. Sosem voltam oda a verekedős játékokért és szinte sohasem nézek sportot, bokszot pláne nem, de ez valami állat jó.
Sajnos sokan keverik a felkonvertálást a valódi 1080P-ben renderelt játékokkal. Igazából mindkét konzolon csak pár natív 1080P játék van és vannak trükközések, pl 1280*1080, játék közben váltogat felbontást, stb.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
Kipróbáltam a Shift demót és nagyon valószínű, hogy 20-30 fps között ingadozik a framarate. Kérem szépen ez nem fut normálisan PS3-on. Már a menüben is szaggat autó választásnál. Ráadásul bug-os a belső nézet ha balra felnézel.
Eddig az irányítás sem tetszik és sajnos gyanítom az alacsony fps-nek köze van hozzá, de még állítgatok ha lesz időm. Ide-oda váltogatva a PC és PS3 demo között sokkal jobb az irányítás PC-n. Ott egy 360 Controller-t használok, de nincs ekkora eltérés a két cucc között.
Uncharted multi grafikája és folyamatossága után nem adnék ki pénzt a Shift-re PS3 platformon az biztos. Ráadásul a történet mód valószínűleg még szebb.
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz gordonfreemN #12711 üzenetére
Pont erre gondoltam régebben, hogy mennyivel jobb lenne a trackball konzolos fps terén.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz MAXIMIZE #12752 üzenetére
"ha viszont lpcm jelet nyom ki magából akkor soha nem fog az erősítő dts-t vagy dolby-t kiírni"
Pont ez az! A kiíráson kívül semmi különbség nincs hangminőségben. DA konverziót mindkét esetben az erősítő végzi. Nehogy már a kiírás számítson!
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz Djuree #13114 üzenetére
Ejnye már Gyuri, semmivel sem kényelmesebb a PC-nél a konzol ebből a szempontból. Játékok ugyanúgy használják a 360 kontrollerét mint a konzolon és olyan kényelmesen van vetítőre kötve a PC, hogy csak na. Pont tegnap toltam egy kis CS-t hanyagul hátradőlve az ágyon és amíg nem fáradtam el finoman szólva szétlőttem mindenkit . Pont azért szar az összes xfps és társai mert az egér mozgását át kell ültetni az analóg karok karakterisztikájára ami merőben más. Sosem lesz olyan pontos és gyors a gombás célzás mint az egér, ez egyszerű fizika és biometria. Elhiszem, hogy nagyon jó vagy gombával, én is egyre jobb vagyok vele, de egy profi CS-stől hallani sem akarok olyat, hogy ugyanúgy lehet célozni gombával mint egérrel!
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz R1per2 #14785 üzenetére
Valóban nagyobb beleélést biztosít az egér fps játékoknál, tény, hogy sosem lesz olyan a kontroller. Viszont a BFBC2 demó nagyon élvezetes volt, megtanultam kontrollerezni elég hamar. Nagyon élvezetes volt, a játékélmény sem sérült mivel mindenkinek kontrollere van. Még az volt az érzésem, hogy sokkal élethűbb állóháborúk alakultak ki ami pl. CS-ben soha sem tud PC-n a pixelvadászat miatt.
Nagyjából 19 éves koromra untam a Q3 és társai játékokra. Megvan a komplett Valve pack részeként a CS Source, de alig játszom vele, egyszerűen unalmas. A legtöbb ember a gyönyörű grafikáért és játékélményért játszik. Ebből a szempontból szinte mindegy milyen az irányítás. Nem adsz ki 300 parancsot percenként, na és...
Amúgy jól betiltanám versenyen az ilyen-olyan saját beállításokat. Mindenkinek ugyanaz legyen minden, így tényleg az emberen múlik. Saját gépet sem engedném, max saját egeret.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz DM-Fan #14860 üzenetére
Szvsz a lényeg abban rejlik, hogy sokan nem tudnak reálisan örülni dolgoknak és ezért bemagyarázzák maguknak, hogy ami a sajátjuk az a legjobb és semmi értelme annál jobbat venni, vagy csak nem értenek hozzá. Lehet valaki úgy is PS3 fan, hogy tisztában van a műszaki paraméterekkel és a korlátokkal. Néha már úgy érzem a magam 26 évével "kiöregedtem" ebből a fajta fórumozásból és már nekem nincs türelmem hozzá. Most vitatkozzam adott esetben egy 13 éves sráccal?
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz kelzsoca #15078 üzenetére
Bevallom őszintén pont fordítva gondolom konzoloknál. Szerintem éppen az első években a legjobb amikor drágán persze, de 130 000 Ft-ért kapsz 2-3 évig csúcs grafikát és játékélményt. Elismerem, hogy nekem a játékélményhez hozzájárul a grafika is és a rezzenésmentes futás is. Régen volt az igazi amikor a 386 mellett vágyakozva néztem haverom Super Nintendo gépét, hogy micsoda grafika és hanghatások voltak.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz DM-Fan #15103 üzenetére
Totál egyet értek. Annyit tennék hozzá, hogy óriási hiba volt a már megjelenés pillanatában elavult RSX és a kevés memória. Minden megoldható lenne ha modulárisak lennének a konzolok és az életciklus folyamán mondjuk lenne grafikus mag frissítés tudatosan nyomott áron. Zárt hardveres környezetben állítom egy 5770 szintű kártya mindenre elég 1080P-ben. Egyébként én lennék a legboldogabb ha 3 évente jönne ki új konzol. Simán megvenném mert játékra úgyis külön gép kell. Idegbajt kapnék ha a 4870-et kellene egész nap hallgatnom még leszabályozva is.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz EmThor #15570 üzenetére
Heavy Rain egy "film" behatárolt terekkel, GOW3-ban pedig nincs fizika szintén behatárolt terekkel. RDR pedig sandbox játék. Vagy a memória kevés, vagy túlterheltek az SPU-k és nem bírják segíteni az RSX-et. Xbox 360 verzió 720p felbontáson fut, jobban eltalálták benne a videóvezérlőt.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz Djuree #17243 üzenetére
Ha egyszer már van PS3 és mellé egy jó PC akkor biztosan kell Xbox 360? Szvsz a legjobb kombó a PC+PS3. PC-n csúcsgrafika és felbontás, PS3-on pedig különlegesebb exkluzív játékok. Ha nincs PC és csak egy konzol lehetne játszani akkor egyértelműen Xbox 360.
[ Szerkesztve ]
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz kelzsoca #20405 üzenetére
Megmondom őszintén szerintem pont rögtön a legelején és a ciklus végén éri meg a konzol. Az első 2 évben technikailag szuper, a végén meg már marha olcsó. Közben már inkább Pc-t vennék Amúgy tényleg a "PC mellé veszem" stratégia a tuti.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
Ha lesz multicore XBMC akkor nem kell HTPC, gyerünk csak!
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
A Sony kezdettől fogva folyamatosan haragította magára a felhasználókat a folyamatos butítással és nem teljesített ígéretekkel. Szerintem Geohot ijesztegetése volt az utolsó csepp a pohárban, most jól megkapták. Szakmai körökben is megbecsült hacker, elég sok jó dolog fűződik a nevéhez. Egy cseppet sem sajnálom a Sony-t csak azokat a felhasználókat akik vesztettek valamit emiatt. Sokkal durvább az, hogy ilyen gyenge lábakon állt az egész.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
válasz szasanyi #27195 üzenetére
Újabb az engine a konzolos verzióban, van olyan is ami részletesebb mint PC-n. Persze a szokásos PC erőfölény megvan, de szerintem konzolhoz képest egész jó lett. Nem saját tapasztalat, hanem Digital Foundry Face-Off.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
M@trixfan
addikt
Kiptóbáltam a Bodycount demót. Hú de csúnya az egész, brrrr. Mondjuk így első nekifutásra semmi értelme nincs a játéknak, olyan mintha valami hülyességet álmodtam volna NFS Run demóval felülírtam az élményt. Grafika szempontjából rendben van, csak néhol érezhetően belassul. Viszont a száguldás érzet elég jó miközben omlik a hegyoldal.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n