Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tb.smile

    csendes tag

    Sziasztok!

    Kezdő vagyok a PS3 fronton így előre is elnézést ha számotokra egyértelműt kérdezek.
    Nem tudom volt e már erről szó (valószínüleg igen, de nem olvastam végig több mint 15ezer hsz-t)
    A gondom az lenne ,hogy naívan beregeltem a gépet és csináltam egy acc-ot , temészetesen a normál címemre, így most csak sejthetem miket tölthetnék le.
    A kérdésem az lenne ,hogy miként tudom törölni a már meglévő acc-ot és hogyan tudnám megoldani ,hogy számomra is elérhetőek legyenek az online tartalmak?
    Illetve a merevlemez tényleg nem képes az elmetéseken kívűl más fájlokat is tárolni a játékból mint például a PC? Ez csak az olvasófej miatt lenne érdekes.

    Előre is köszi a választ!Üdvözlettel : tb.smile

  • tb.smile

    csendes tag

    Üdv!

    Ez azért ez über-durva. "PS3 tapasztalatok" ez a címe a topiknak, ehhez képest szinte minden érvet elolvastam a Panasonic plazmákkal kapcsolatban. Giga- OFF :(
    Nincs erre külön hely? Miért kell ez ide?
    Emiatt kell nekem is off-olnom mert ez már gáz.
    Ha már off akkor viszont legyen teljes a kép. OLED a nyerő. Olvassatok utána!

    Bocsi és üdv.

    [ Szerkesztve ]

  • tb.smile

    csendes tag

    válasz DM-Fan #15518 üzenetére

    Üdv!

    Íme : [link]

    Tényleg nem 200eFt, és tényleg nem 10ezer órás élettartam.De ha már itt tartunk akkor mutass már nekem egy olyan plazmát vagy LCD-t 200eFt alatt ami minden feltételnek megfelel és nem egy low-end termék! A laza megvételről meg csak annyit, hogy aki 200ezret csak úgy lazán kitesz egy TV-re az nem sűrűn olvasgat fórumot. (PM-ben kifejtem szívesen)
    Tudom ,hogy nem lehet emberi áron OLED-et beszerezni, de akkor is jobb mint az általad annyira favorizált plazmák.

    Másokkal ellentétben én nem okoskodni akartam. Azt ,meg kikérem magamnak , hogy hülyeségeket írnék (ugyebár nem élőszóban társalgunk itt).