Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • skyboi

    tag

    Személyes tapasztalatok a Sony magyarországi PS3-szervízhátteréről.

    - Kegyetlenül lassú: heteket tart a hiba beazonosítása is(értsd: hozzávetőleges árat sem tudtak adni 3 hét alatt) - ami nevetséges, nem érdemes párhuzamokat keresni, hogy a versenyszférában, ha 3 hétig nem vagy képes ajánlatot adni bármire, akkor ott milyen esélyeid vannak az életbenmaradásra, mert nincs értelme az ügynek, ők EZT is megtehetik.
    - Állításuk szerint: a garanciális gépeket Szlovákiában, a nem garis gépeket részben Magyarországon javítják.
    - Eszméletlenül drága: mindenfelé hallani 40-50-es alaplap cserékről, gyakorlatilag vételárral megegyező javításokról. Egyetlen dolog, amit el tudok fogadni a Blu-ray olvasó cseréje, az ugye igen költséges tud lenni(~30k körüli), hisz ez egy nagyon drága technika. De az alaplap, meg effélék, ugyan már, a X-hez 15 ezer, a ps3-hoz meg 50? Ne legyünk nevetségesek.
    Megítélésem szerint az egész rendszerük egy alibi, magasról tesznek Magyarországra, valószínűleg nem biztosítanak valódi, érdemi támogatást(képzés, alkatrész-ellátás) a magyar szervízeknek, ahol meg aztán heteket vár a delikvens mindenre.

    Végül én vagyok az illető, aki megvette Gebriel gépét, aki mellesleg tényleg korrekt és nagyon örülök, hogy benne még maradt abból a mentalitásból, ami egy igazi kereskedőt jellemez: Tehát nem, megnézted, megvetted, tesókám típusú autókupec hozzáállással kezeli az ügyeit, hanem amiben megállapodunk, ahhoz tartja magát.
    A konzollal semmilyen "rendellenes baromságot" nem csináltam,de ugye erre csak a szavamat tudom adni, viszont a szervíz remélhetőleg még az idén kimutatná, hogyha mégis "vandálkodtam" volna vele. Egyik percről a másikra elszállt, meg se mukkan onnantól. Játék közben, pont.

    Bocs, de kissé hosszúra nyúltam.

    True story.

Új hozzászólás Aktív témák