Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Weißturul

    senior tag

    hali!
    Problémám van logoutos cikkek írásakor, mert nem rendezi a sorokat úgy ahogy én szeretném. Azt szeretném, hogy a sor egyik fele balra, a másik fele meg jobbra igazodjon, a szerkesztőbe megcsinálom, de akkor meg minden rendezést külön sornak lát.
    a sorkizárás meg mi? nem nagyon akar működni...

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    válasz pocokxx #5779 üzenetére

    ezt kéne egy sorba...

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    válasz qfm #5785 üzenetére

    :Y :Y :Y
    ezt meg hogy??

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    bal jobb

    [ Szerkesztve ]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    elvileg ennek a hosszúra sikeredett búvalbélelt anyaszomorító (bocskellasokszó) sárgarépa görbebögre fluxuskondenzátor sor sorkizárt lesz???!!!

    elkelkáposztásítottalanítottátok elkelkáposztásítottalanítottátok elkelkáposztásítottalanítottátok

    [ Szerkesztve ]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    válasz netpeti98 #5819 üzenetére

    Helyesbítés egy cseppet a szövegben (nagyon szúrta a szemem a gyatra helyesírás, a rémes fogalmazás és a sok gaztett a magyar nyelv ellen :D):

    Mi is az a Minecraft?
    Egy faék játékmenetű Sandbox program. Felettébb egyszerű, egy lakatlan világban találod magad felszerelés nélkül. Kivághatsz egy pár fát, craftolhatsz magadnak eszközöket (balta, csákány, kapa, ásó), majd elkezdesz ásni, és alapanyagokat keresni. Építhetsz magadnak egy házat, ajtóval, ablakkal, szintekkel, berendezed, és ezzel meg is vagy az első estédre. Viszont szükséged lesz pár extra dologra, amihez fémek kellenek.
    A játék kátszható multiplayerben is így nagyobb projektekbe foghatunk barátainkkal.

    Változatok
    Classic: egyszerű, mindössze pár építőanyag áll rendelkezésre és korlátlanul építhetünk (ingyenes változat).
    Beta: Itt több lehetőségünk van, szörnyek ellen harcolhatunk, itt magunknak kell gyűjtögetni és abból építkezel amiért megdolgoztál plusz emelett van a Creative mód ami hasonlít a Classicra, de itt jóval több lehetőségünk van (pl: repülés) (fizetős változat).

    Nem jön be a játék vagy laggol
    Először is érdemes frissítened a Java Runtime Enrivomentet és a videokártyád legfrissebb illesztőprogramját felraknod.
    Ha továbbra is probléma van a teljes játékkal akkor bejelentkezésnél pipáld be a Force Updatet és jelentkezz be. Ha továbbra gondok akadnak futtatás közben akkor lépj be [Partició amire a Win települt]:\Documents and Settings\[Fióknév]\Application Data\.minecraft mappába (WindowsXP) és a képernyőmentések és a saves mappa kivételével törölj mindent ezután be a játékba és Force Updtate. Előfordulhat hogy a térképed sérült meg ebben az esetben újat kell kezdened, ekkor elvesznek az eddigi építményeid.

    Gépigény - minimum
    2 GHz-es processzor
    1 GB RAM
    128 MB-os videókártya DX9 támogatással

    Érdemes kerülni az integrált videovezérlőket, mert tapasztalataink szerint a MineCraft nem szereti őket, de egy FX5200 társaságában már vígan duruzsol.

    [ Szerkesztve ]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    válasz huntermati #5823 üzenetére

    omá, pont ebe köcc bele? ;]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    PAL logo

    A SEGA utolsó játékkonzolja 1998. november 27-én jelent meg Japánban. Az erőteljes 3D-s képességekkel, a beépített modemnek köszönhetően online funkciókkal ellátva, és sok egyéb újdonsággal karöltve repült fel a videojátékok égiszére. Éveken át a Dreamcast volt a legkelendőbb gép, egészen 2000. év végi szezonjáig - a PlayStation 2 megjelenéséig. A Sony agresszív kampányhadjáratával a SEGA nem bírt, a sorozatos árcsökkentések, akciók ellenére az erősebb, DVD-lejátszási és Dolby Digital képességekkel felvértezett, de drágább PS2 sikerrel golyózta ki a DC-t előbb a Japán-, majd az összes többi piacról is. 2001. január 1-jén a SEGA bejelentette, hogy leállítják a konzol gyártását. 10,6 millió eladott példánnyal a SEGA utolsó játékkonzolja nyugdíjba vonult.
    Halála megszépítette emlékét, több száz (többségében homebrew) alkotás látott és lát ezekután napvilágot, mint a Last Hope, DUX, Radilgy és Under Defeat.

    Hardver:
    A Dreamcast korához képest erős hardverrel indult, kijelölt 128bites, masszív 3D-s teljesítményével egy lehetséges fejlődési irányt.

    Processzor: (B)A rendszer lelke egy Hitachi SH4 RISC. Órajele 200MHz és egy on-die 128bites vektorprocesszorral együtt préselnek ki 360MIPS-et és 1.4GFLOPS-ot magukból.

    (B)Grafikus processzor:(/B) a megjelenítési feladatokat egy PowerVR2 CLX2 látja el. 100MHz-es órajelével 7 millió háromszöget tud rajzolni. Maximálisan 640*480-as felbontást tud 24bites színmélység mellett valamint képes bump mappingre, trilinear-filteringre, gouraud-shadingre, z-bufferingre és anti-aliasingre.

    (B)Memória: (/B)a rendszernek összesen 26MB RAM-mal kell gazdálkodnia, ebből 16MB 64-bites SDRAM a processzoré, 8MB 4*16-bites a grafikus egységé, 2MB 16-bites pedig az audiochipé.

    (B)Egyéb:(/B) a hangcsiholó szerepét egy Yamaha AICA hangchip, ami valójában egy 32-bites, 45MHz-es ARM7 RISC CPU. Képes 64 csatornás PCM/ADPCM mintavételezésére (4:1 tömörítés) és támogatja az X-MIDI valamint a 128 lépéses DSP-t.
    Szintén a Yamaha szállította a 12x sebességű GD-ROM-ot. A Dreamcast fő adathordozója az 1.2GB-os GD-ROM, de a meghajtó olvassa a mezei CD-ket is.

    (B)Játékok:(/B)
    A játékok Jewel-case-ben (CD-tok) kerültek forgalmazásra, az EU-s tokok kétszer olyan vastagak voltak a többnyelvű kézikönyvek miatt. A DC 688 hivatalos, míg több száz nem hivatalos produktunot tudott felmutatni. Elképesztő mennyiségű 2D-s(!!) és 3D-s verekedős stuff jelent meg a gépre, vamint a SEGA NAOMI átjárhatóságnak hála még több horizontális/vertikális shooter látott napvilágot.
    Mivel az EA nem támotta a DC-t, ezért a SEGA saját maga kezdett el sportjátékokat hegeszteni a platformra (B)SEGA Sports(/B) cím alatt.
    Az online képességeknek hála napont többszázezren vívtak mérkőzéseket a Quake III, Unreal Tournament, NFL 2K és Phatasy Star Universe szerverein.
    Az olyan feledhetetlen alkotások, mint a Shenmue, Jet Set Radio, Sonic Adventures 2 mindig megdobogtatják a DC-tulajok szívét.
    A gép korai halála miatt hivatalosan sosem jelentek meg az olyan legendás alkotások, mint a Half-Life, a Propeller Arena és a Castlevania: Ressurrection.

    "A Dreamcast él és élni is fog!". Emlékét megőrizzük és minden egyes alkalommal amikor elővesszük egy letűnt korra, egy köztes generációra fogunk visszaemlékezni. Mi tettük azzá a gépet ami:(B) legenda(/B).

    A topicot tessék rendeltetésszerűen használni. Szokás szerint tilos a warez.

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    PAL logo

    A SEGA utolsó játékkonzolja 1998. november 27-én jelent meg Japánban. Az erőteljes 3D-s képességekkel, a beépített modemnek köszönhetően online funkciókkal ellátva, és sok egyéb újdonsággal karöltve repült fel a videojátékok égiszére. Éveken át a Dreamcast volt a legkelendőbb gép, egészen 2000. év végi szezonjáig - a PlayStation 2 megjelenéséig. A Sony agresszív kampányhadjáratával a SEGA nem bírt, a sorozatos árcsökkentések, akciók ellenére az erősebb, DVD-lejátszási és Dolby Digital képességekkel felvértezett, de drágább PS2 sikerrel golyózta ki a DC-t előbb a Japán-, majd az összes többi piacról is. 2001. január 1-jén a SEGA bejelentette, hogy leállítják a konzol gyártását. 10,6 millió eladott példánnyal a SEGA utolsó játékkonzolja nyugdíjba vonult.
    Halála megszépítette emlékét, több száz (többségében homebrew) alkotás látott és lát ezekután napvilágot, mint a Last Hope, DUX, Radilgy és Under Defeat.

    Hardver:
    A Dreamcast korához képest erős hardverrel indult, kijelölt 128bites, masszív 3D-s teljesítményével egy lehetséges fejlődési irányt.

    Processzor: (B)A rendszer lelke egy Hitachi SH4 RISC. Órajele 200MHz és egy on-die 128bites vektorprocesszorral együtt préselnek ki 360MIPS-et és 1.4GFLOPS-ot magukból.

    (B)Grafikus processzor:(/B) a megjelenítési feladatokat egy PowerVR2 CLX2 látja el. 100MHz-es órajelével 7 millió háromszöget tud rajzolni. Maximálisan 640*480-as felbontást tud 24bites színmélység mellett valamint képes bump mappingre, trilinear-filteringre, gouraud-shadingre, z-bufferingre és anti-aliasingre.

    (B)Memória: (/B)a rendszernek összesen 26MB RAM-mal kell gazdálkodnia, ebből 16MB 64-bites SDRAM a processzoré, 8MB 4*16-bites a grafikus egységé, 2MB 16-bites pedig az audiochipé.

    (B)Egyéb:(/B) a hangcsiholó szerepét egy Yamaha AICA hangchip, ami valójában egy 32-bites, 45MHz-es ARM7 RISC CPU. Képes 64 csatornás PCM/ADPCM mintavételezésére (4:1 tömörítés) és támogatja az X-MIDI valamint a 128 lépéses DSP-t.
    Szintén a Yamaha szállította a 12x sebességű GD-ROM-ot. A Dreamcast fő adathordozója az 1.2GB-os GD-ROM, de a meghajtó olvassa a mezei CD-ket is.

    (B)Játékok:(/B)
    A játékok Jewel-case-ben (CD-tok) kerültek forgalmazásra, az EU-s tokok kétszer olyan vastagak voltak a többnyelvű kézikönyvek miatt. A DC 688 hivatalos, míg több száz nem hivatalos produktunot tudott felmutatni. Elképesztő mennyiségű 2D-s(!!) és 3D-s verekedős stuff jelent meg a gépre, vamint a SEGA NAOMI átjárhatóságnak hála még több horizontális/vertikális shooter látott napvilágot.
    Mivel az EA nem támotta a DC-t, ezért a SEGA saját maga kezdett el sportjátékokat hegeszteni a platformra (B)SEGA Sports(/B) cím alatt.
    Az online képességeknek hála napont többszázezren vívtak mérkőzéseket a Quake III, Unreal Tournament, NFL 2K és Phatasy Star Universe szerverein.
    Az olyan feledhetetlen alkotások, mint a Shenmue, Jet Set Radio, Sonic Adventures 2 mindig megdobogtatják a DC-tulajok szívét.
    A gép korai halála miatt hivatalosan sosem jelentek meg az olyan legendás alkotások, mint a Half-Life, a Propeller Arena és a Castlevania: Ressurrection.

    "A Dreamcast él és élni is fog!". Emlékét megőrizzük és minden egyes alkalommal amikor elővesszük egy letűnt korra, egy köztes generációra fogunk visszaemlékezni. Mi tettük azzá a gépet ami:(B) legenda(/B).

    A topicot tessék rendeltetésszerűen használni. Szokás szerint tilos a warez.

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    PAL Logo[/IMG (IMG:media.giantbomb.com/uploads/0/9445/581772-dreamcast_logo.jpg)(/IMG) A SEGA utolsó játékkonzolja 1998. november 27-én jelent meg Japánban. Az erőteljes 3D-s képességekkel, a beépített modemnek köszönhetően online funkciókkal ellátva, és sok egyéb újdonsággal karöltve repült fel a videojátékok égiszére. Éveken át a Dreamcast volt a legkelendőbb gép, egészen 2000. év végi szezonjáig - a PlayStation 2 megjelenéséig. A Sony agresszív kampányhadjáratával a SEGA nem bírt, a sorozatos árcsökkentések, akciók ellenére az erősebb, DVD-lejátszási és Dolby Digital képességekkel felvértezett, de drágább PS2 sikerrel golyózta ki a DC-t előbb a Japán-, majd az összes többi piacról is. 2001. január 1-jén a SEGA bejelentette, hogy leállítják a konzol gyártását. 10,6 millió eladott példánnyal a SEGA utolsó játékkonzolja nyugdíjba vonult. Halála megszépítette emlékét, több száz (többségében homebrew) alkotás látott és lát ezekután napvilágot, mint a [I]Last Hope[/I],[I] DUX[/I], [I]Radilgy [/I]és [I]Under Defeat.[/I] [U][B]Hardver:[/B][/U] A Dreamcast korához képest erős hardverrel indult, kijelölt 128-bites, masszív 3D-s teljesítményével egy lehetséges fejlődési irányt. [B]Processzor: [/B]A rendszer lelke egy Hitachi SH4 RISC. Órajele 200MHz és egy on-die 128-bites vektorprocesszorral együtt préselnek ki 360MIPS-et és 1.4GFLOPS-ot magukból. [B]Grafikus processzor:[/B] a megjelenítési feladatokat egy PowerVR2 CLX2 látja el. 100MHz-es órajelével 7 millió háromszöget tud rajzolni. Maximálisan 640*480-as felbontást tud 24bites színmélység mellett valamint képes bump mappingre, trilinear-filteringre, gouraud-shadingre, z-bufferingre és anti-aliasingre. [B]Memória: [/B]a rendszernek összesen 26MB RAM-mal kell gazdálkodnia, ebből 16MB 64-bites SDRAM a processzoré, 8MB 4*16-bites a grafikus egységé, 2MB 16-bites pedig az audiochipé. [B]Egyéb:[/B] a hangcsiholó szerepét egy Yamaha AICA hangchip, ami valójában egy 32-bites, 45MHz-es ARM7 RISC CPU. Képes 64 csatornás PCM/ADPCM mintavételezésére (4:1 tömörítés) és támogatja az X-MIDI valamint a 128 lépéses DSP-t. Szintén a Yamaha szállította a 12x sebességű GD-ROM-ot. A Dreamcast fő adathordozója az 1.2GB-os GD-ROM, de a meghajtó olvassa a mezei CD-ket is. [U][B]Játékok:[/B][/U] A játékok Jewel-case-ben (CD-tok) kerültek forgalmazásra, az EU-s tokok kétszer olyan vastagak voltak a többnyelvű kézikönyvek miatt. A DC 688 hivatalos, míg több száz nem hivatalos produktunot tudott felmutatni. Elképesztő mennyiségű 2D-s(!!) és 3D-s verekedős stuff jelent meg a gépre, vamint a SEGA NAOMI átjárhatóságnak hála még több horizontális/vertikális shooter látott napvilágot. Mivel az EA nem támotta a DC-t, ezért a SEGA saját maga kezdett el sportjátékokat hegeszteni a platformra [B]SEGA Sports[/B] cím alatt. Az online képességeknek hála napont többszázezren vívtak mérkőzéseket a[I] Quake III[/I], [I]Unreal Tournament[/I], [I]NFL 2K [/I]és [I]Phatasy Star Universe [/I]szerverein. Az olyan feledhetetlen alkotások, mint a[I] Shenmue[/I],[I] Jet Set Radio[/I], [I]Sonic Adventures 2 [/I]mindig megdobogtatják a DC-tulajok szívét. A gép korai halála miatt hivatalosan sosem jelentek meg az olyan legendás alkotások, mint a [I]Half-Life[/I], a [I]Propeller Arena[/I] és a[I] Castlevania: Ressurrection[/I]. "A Dreamcast él és élni is fog!". Emlékét megőrizzük és minden egyes alkalommal amikor elővesszük egy letűnt korra, egy köztes generációra fogunk visszaemlékezni. Mi tettük azzá a gépet ami:[B][I] legenda[/I][/B]. [OFF][I]A topicot tessék rendeltetésszerűen használni. Szokás szerint tilos a warez.[/I][/OFF]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    PAL Logo[/IMG (IMG:media.giantbomb.com/uploads/0/9445/581772-dreamcast_logo.jpg)(/IMG) A SEGA utolsó játékkonzolja 1998. november 27-én jelent meg Japánban. Az erőteljes 3D-s képességekkel, a beépített modemnek köszönhetően online funkciókkal ellátva, és sok egyéb újdonsággal karöltve repült fel a videojátékok égiszére. Éveken át a Dreamcast volt a legkelendőbb gép, egészen 2000. év végi szezonjáig - a PlayStation 2 megjelenéséig. A Sony agresszív kampányhadjáratával a SEGA nem bírt, a sorozatos árcsökkentések, akciók ellenére az erősebb, DVD-lejátszási és Dolby Digital képességekkel felvértezett, de drágább PS2 sikerrel golyózta ki a DC-t előbb a Japán-, majd az összes többi piacról is. 2001. január 1-jén a SEGA bejelentette, hogy leállítják a konzol gyártását. 10,6 millió eladott példánnyal a SEGA utolsó játékkonzolja nyugdíjba vonult. Halála megszépítette emlékét, több száz (többségében homebrew) alkotás látott és lát ezekután napvilágot, mint a [I]Last Hope[/I],[I] DUX[/I], [I]Radilgy [/I]és [I]Under Defeat.[/I] [U][B]Hardver:[/B][/U] A Dreamcast korához képest erős hardverrel indult, kijelölt 128-bites, masszív 3D-s teljesítményével egy lehetséges fejlődési irányt. [B]Processzor: [/B]A rendszer lelke egy Hitachi SH4 RISC. Órajele 200MHz és egy on-die 128-bites vektorprocesszorral együtt préselnek ki 360MIPS-et és 1.4GFLOPS-ot magukból. [B]Grafikus processzor:[/B] a megjelenítési feladatokat egy PowerVR2 CLX2 látja el. 100MHz-es órajelével 7 millió háromszöget tud rajzolni. Maximálisan 640*480-as felbontást tud 24bites színmélység mellett valamint képes bump mappingre, trilinear-filteringre, gouraud-shadingre, z-bufferingre és anti-aliasingre. [B]Memória: [/B]a rendszernek összesen 26MB RAM-mal kell gazdálkodnia, ebből 16MB 64-bites SDRAM a processzoré, 8MB 4*16-bites a grafikus egységé, 2MB 16-bites pedig az audiochipé. [B]Egyéb:[/B] a hangcsiholó szerepét egy Yamaha AICA hangchip, ami valójában egy 32-bites, 45MHz-es ARM7 RISC CPU. Képes 64 csatornás PCM/ADPCM mintavételezésére (4:1 tömörítés) és támogatja az X-MIDI valamint a 128 lépéses DSP-t. Szintén a Yamaha szállította a 12x sebességű GD-ROM-ot. A Dreamcast fő adathordozója az 1.2GB-os GD-ROM, de a meghajtó olvassa a mezei CD-ket is. [U][B]Játékok:[/B][/U] A játékok Jewel-case-ben (CD-tok) kerültek forgalmazásra, az EU-s tokok kétszer olyan vastagak voltak a többnyelvű kézikönyvek miatt. A DC 688 hivatalos, míg több száz nem hivatalos produktunot tudott felmutatni. Elképesztő mennyiségű 2D-s(!!) és 3D-s verekedős stuff jelent meg a gépre, vamint a SEGA NAOMI átjárhatóságnak hála még több horizontális/vertikális shooter látott napvilágot. Mivel az EA nem támotta a DC-t, ezért a SEGA saját maga kezdett el sportjátékokat hegeszteni a platformra [B]SEGA Sports[/B] cím alatt. Az online képességeknek hála napont többszázezren vívtak mérkőzéseket a[I] Quake III[/I], [I]Unreal Tournament[/I], [I]NFL 2K [/I]és [I]Phatasy Star Universe [/I]szerverein. Az olyan feledhetetlen alkotások, mint a[I] Shenmue[/I],[I] Jet Set Radio[/I], [I]Sonic Adventures 2 [/I]mindig megdobogtatják a DC-tulajok szívét. A gép korai halála miatt hivatalosan sosem jelentek meg az olyan legendás alkotások, mint a [I]Half-Life[/I], a [I]Propeller Arena[/I] és a[I] Castlevania: Ressurrection[/I]. "A Dreamcast él és élni is fog!". Emlékét megőrizzük és minden egyes alkalommal amikor elővesszük egy letűnt korra, egy köztes generációra fogunk visszaemlékezni. Mi tettük azzá a gépet ami:[B][I] legenda[/I][/B]. [OFF][I]A topicot tessék rendeltetésszerűen használni. Szokás szerint tilos a warez.[/I][/OFF]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    PAL Logo[/IMG (IMG:media.giantbomb.com/uploads/0/9445/581772-dreamcast_logo.jpg)(/IMG) A SEGA utolsó játékkonzolja 1998. november 27-én jelent meg Japánban. Az erőteljes 3D-s képességekkel, a beépített modemnek köszönhetően online funkciókkal ellátva, és sok egyéb újdonsággal karöltve repült fel a videojátékok égiszére. Éveken át a Dreamcast volt a legkelendőbb gép, egészen 2000. év végi szezonjáig - a PlayStation 2 megjelenéséig. A Sony agresszív kampányhadjáratával a SEGA nem bírt, a sorozatos árcsökkentések, akciók ellenére az erősebb, DVD-lejátszási és Dolby Digital képességekkel felvértezett, de drágább PS2 sikerrel golyózta ki a DC-t előbb a Japán-, majd az összes többi piacról is. 2001. január 1-jén a SEGA bejelentette, hogy leállítják a konzol gyártását. 10,6 millió eladott példánnyal a SEGA utolsó játékkonzolja nyugdíjba vonult. Halála megszépítette emlékét, több száz (többségében homebrew) alkotás látott és lát ezekután napvilágot, mint a [I]Last Hope[/I],[I] DUX[/I], [I]Radilgy [/I]és [I]Under Defeat.[/I] [U][B]Hardver:[/B][/U] A Dreamcast korához képest erős hardverrel indult, kijelölt 128-bites, masszív 3D-s teljesítményével egy lehetséges fejlődési irányt. [B]Processzor: [/B]A rendszer lelke egy Hitachi SH4 RISC. Órajele 200MHz és egy on-die 128-bites vektorprocesszorral együtt préselnek ki 360MIPS-et és 1.4GFLOPS-ot magukból. [B]Grafikus processzor:[/B] a megjelenítési feladatokat egy PowerVR2 CLX2 látja el. 100MHz-es órajelével 7 millió háromszöget tud rajzolni. Maximálisan 640*480-as felbontást tud 24bites színmélység mellett valamint képes bump mappingre, trilinear-filteringre, gouraud-shadingre, z-bufferingre és anti-aliasingre. [B]Memória: [/B]a rendszernek összesen 26MB RAM-mal kell gazdálkodnia, ebből 16MB 64-bites SDRAM a processzoré, 8MB 4*16-bites a grafikus egységé, 2MB 16-bites pedig az audiochipé. [B]Egyéb:[/B] a hangcsiholó szerepét egy Yamaha AICA hangchip, ami valójában egy 32-bites, 45MHz-es ARM7 RISC CPU. Képes 64 csatornás PCM/ADPCM mintavételezésére (4:1 tömörítés) és támogatja az X-MIDI valamint a 128 lépéses DSP-t. Szintén a Yamaha szállította a 12x sebességű GD-ROM-ot. A Dreamcast fő adathordozója az 1.2GB-os GD-ROM, de a meghajtó olvassa a mezei CD-ket is. [U][B]Játékok:[/B][/U] A játékok Jewel-case-ben (CD-tok) kerültek forgalmazásra, az EU-s tokok kétszer olyan vastagak voltak a többnyelvű kézikönyvek miatt. A DC 688 hivatalos, míg több száz nem hivatalos produktunot tudott felmutatni. Elképesztő mennyiségű 2D-s(!!) és 3D-s verekedős stuff jelent meg a gépre, vamint a SEGA NAOMI átjárhatóságnak hála még több horizontális/vertikális shooter látott napvilágot. Mivel az EA nem támotta a DC-t, ezért a SEGA saját maga kezdett el sportjátékokat hegeszteni a platformra [B]SEGA Sports[/B] cím alatt. Az online képességeknek hála napont többszázezren vívtak mérkőzéseket a[I] Quake III[/I], [I]Unreal Tournament[/I], [I]NFL 2K [/I]és [I]Phatasy Star Universe [/I]szerverein. Az olyan feledhetetlen alkotások, mint a[I] Shenmue[/I],[I] Jet Set Radio[/I], [I]Sonic Adventures 2 [/I]mindig megdobogtatják a DC-tulajok szívét. A gép korai halála miatt hivatalosan sosem jelentek meg az olyan legendás alkotások, mint a [I]Half-Life[/I], a [I]Propeller Arena[/I] és a[I] Castlevania: Ressurrection[/I]. "A Dreamcast él és élni is fog!". Emlékét megőrizzük és minden egyes alkalommal amikor elővesszük egy letűnt korra, egy köztes generációra fogunk visszaemlékezni. Mi tettük azzá a gépet ami:[B][I] legenda[/I][/B]. [OFF][I]A topicot tessék rendeltetésszerűen használni. Szokás szerint tilos a warez.[/I][/OFF]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    [link]

    A SEGA utolsó játékkonzolja 1998. november 27-én jelent meg Japánban. Az erőteljes 3D-s képességekkel, a beépített modemnek köszönhetően online funkciókkal ellátva, és sok egyéb újdonsággal karöltve repült fel a videojátékok égiszére. Éveken át a Dreamcast volt a legkelendőbb gép, egészen 2000. év végi szezonjáig - a PlayStation 2 megjelenéséig. A Sony agresszív kampányhadjáratával a SEGA nem bírt, a sorozatos árcsökkentések, akciók ellenére az erősebb, DVD-lejátszási és Dolby Digital képességekkel felvértezett, de drágább PS2 sikerrel golyózta ki a DC-t előbb a Japán-, majd az összes többi piacról is. 2001. január 1-jén a SEGA bejelentette, hogy leállítják a konzol gyártását. 10,6 millió eladott példánnyal a SEGA utolsó játékkonzolja nyugdíjba vonult.
    Halála megszépítette emlékét, több száz (többségében homebrew) alkotás látott és lát ezekután napvilágot, mint a Last Hope, DUX, Radilgy és Under Defeat.

    Hardver:
    A Dreamcast korához képest erős hardverrel indult, kijelölt 128bites, masszív 3D-s teljesítményével egy lehetséges fejlődési irányt.

    Processzor: A rendszer lelke egy Hitachi SH4 RISC. Órajele 200MHz és egy on-die 128bites vektorprocesszorral együtt préselnek ki 360MIPS-et és 1.4GFLOPS-ot magukból.

    Grafikus processzor: a megjelenítési feladatokat egy PowerVR2 CLX2 látja el. 100MHz-es órajelével 7 millió háromszöget tud rajzolni. Maximálisan 640*480-as felbontást tud 24bites színmélység mellett valamint képes bump mappingre, trilinear-filteringre, gouraud-shadingre, z-bufferingre és anti-aliasingre.

    Memória: a rendszernek összesen 26MB RAM-mal kell gazdálkodnia, ebből 16MB 64-bites SDRAM a processzoré, 8MB 4*16-bites a grafikus egységé, 2MB 16-bites pedig az audiochipé.

    Egyéb: a hangcsiholó szerepét egy Yamaha AICA hangchip, ami valójában egy 32-bites, 45MHz-es ARM7 RISC CPU. Képes 64 csatornás PCM/ADPCM mintavételezésére (4:1 tömörítés) és támogatja az X-MIDI valamint a 128 lépéses DSP-t.
    Szintén a Yamaha szállította a 12x sebességű GD-ROM-ot. A Dreamcast fő adathordozója az 1.2GB-os GD-ROM, de a meghajtó olvassa a mezei CD-ket is.

    Játékok:
    A játékok Jewel-case-ben (CD-tok) kerültek forgalmazásra, az EU-s tokok kétszer olyan vastagak voltak a többnyelvű kézikönyvek miatt. A DC 688 hivatalos, míg több száz nem hivatalos produktunot tudott felmutatni. Elképesztő mennyiségű 2D-s(!!) és 3D-s verekedős stuff jelent meg a gépre, vamint a SEGA NAOMI átjárhatóságnak hála még több horizontális/vertikális shooter látott napvilágot.
    Mivel az EA nem támotta a DC-t, ezért a SEGA saját maga kezdett el sportjátékokat hegeszteni a platformra SEGA Sports cím alatt. Így születhetett meg a sokak által a Madden szériánál is jobb NFL 2K és a Virtua Tennis.
    Az online képességeknek hála naponta többszázezren vívtak mérkőzéseket a Quake III, Unreal Tournament, NFL 2K és Phatasy Star Universe szerverein.
    Az olyan feledhetetlen alkotások, mint a Shenmue, Jet Set Radio, Sonic Adventures 2 mindig megdobogtatják a DC-tulajok szívét.
    A gép korai halála miatt hivatalosan sosem jelentek meg az olyan legendás alkotások, mint a Half-Life, a Propeller Arena és a Castlevania: Ressurrection.

    "A Dreamcast él és élni is fog!". Emlékét megőrizzük és minden egyes alkalommal amikor elővesszük egy letűnt korra, egy köztes generációra fogunk visszaemlékezni. Mi tettük azzá a gépet ami: legenda.

    A Dreamcast játékok listája.
    Dreamcast Community
    Dreamcast hírek, újdonságok

    A topicot tessék rendeltetésszerűen használni. Szokás szerint tilos a warez.

    [ Szerkesztve ]

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

  • Weißturul

    senior tag

    válasz Sirandrish #5944 üzenetére

    "...egy elf, akinek minden részben akad problémája a gonosszal, de o mindig...."

    elf??!! :DDD nem hylian? :)
    o -> ő

    Hass, alkoss, gyarapíts és a Logout fényre derül! | 3dfx rulez | "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis | http://bit.ly/tBBPzG <--- Dreamcast topik

Új hozzászólás Aktív témák