Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz FefeeX #12416 üzenetére

    Én 2.5 éve mikor a tv-t vettük itt sokan kérdeztem, hogy milyen garanciát adnak. Akkor mondták, hogy külföldről szerzik be a tv-ket így EU garipapírt adnak aminek ugye jónak kellene itthon is lennie sőt jó is.

    Furcsa módon mikor nekem gond volt a tv-vel a szervizes a magyar viszonteladó kis matricáját kereste mindenáron az a kék matrica amit sokszor a külső dobozra szoktak ragasztani meg bizonygatta, hogy az kell a gariztatáshoz.

    Mivel magyarisztánban élünk pár 1000Ft különbségért nem vállalnám be azt, hogy esetleg nekiálljanak szarakodni velem a szerviznél. Nem véletlen, hogy az ilyen szürkeimportos cégek is maguk küldik a külföldi nagykernek vissza a készüléket és nem azt mondják hogy fogd és vidd bármelyik szervizbe.
    És ugye egy webshopnak külföldre küldeni egy ilyen tv-t javíttatni vagy cseréltetni az pénz, nem is kevés. Míg a szervizhálózatnak szólva a bolt bele sem keveredik a körforgásba max akkor ha cserélni kell a készüléket és a szerviz kiállít erről egy papírt.

  • hl225

    tag

    válasz FefeeX #12416 üzenetére

    Céges beszerzésként vettünk 2 db Samsung LCD tévét, AV-Planetes garancialevelet adtak hozzá és az is volt benne, hogy hozzájuk kell visszavinni ha hibás.
    Bár weboldaluk szerint a 10kg-nál nehezebb áruk esetén jogszabályi előírás szerint ők állják a szállítás költségét.
    És egyértelműen leírják, hogy AV Planetes garancialevelet adnák, illetve a termékjellemzőknél meg hogy európai garancia.
    Na ez nekem nem ép azt jelenti, hanem ha európán belül vettem akkor a márkaszervizbe vihetem.
    Mindenképpen érdemes rákérdezni vásárlás előtt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák