Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nglc

    csendes tag

    Üdv Mindenkinek!

    Hosszú ideje passzív követője vagyok a topic életének, hála Nektek rengeteg hasznos információt sikerült magamra szednem a hónapok-évek alatt.Ennek köszönhetően könnyen sikerült kiválasztanom a számomra ár-értek tekintetében megfelelő készüléket egy 50ST60 személyében /Panashop 2+2év gari keretében/.Egy régi de hibátlanul működő Panasonic 72-es crt tv-t váltott le, így én is elmondhatom, döbbenetes a különbség...

    Viszont sajnos én sem mehetek el szó nélkül a kiszállítás mellett...
    Kettő, azaz 2 információt adtam meg megrendeléskor :
    1. Hívják fel a fuvarozást végző cég figyelmét az előírás szerinti helyes szállításra /lásd csomagolás piktogrammok/
    2. Cimre érkezés elött lehetőleg 20-30 perccel korábban csörrentsenek meg, mivel melóhelyről fogok hazaugrani.

    Kiszállítás napja múlt hét csütörtökön volt, a reggeli SMS értesítő után egyből hívtam a sofört kb mikor fog Zalaegerszegre érni, elkerülve a felesleges várakozást mindkettönk számára.Biztos ami biztos ház elött vártam meg, kíváncsi voltam milyen “állapotban” érkezik a készülék.

    És igen, az én készülékem is fektetve utazott.Mondom a srácnak –ismerem már vagy 20 éve- ez így nem frankó, írjunk egy jegyzőkönyvet.Nem értette miért, majd miután megmutattam neki a megrendelön lévő kommentemet, illetve a csomagoláson lévő jeleket, már hozta is a nyomtatványt.Nem mellékesen ö semmi infót nem kap meg abból amit én bekarcoltam megrendeléskor, csak név, cím és telszám.

    Míg kitöltöttük megkérdeztem mégis hogyan érkezik le pestről zegre a rendelt készülék, mert ugye ő is itteni lakos...
    Elöször valami pesti gyűjtőbe érkezik be, majd utána kamionnal hozzák zegre egy depoba.Ő már csak ott veszi fel és utána terít a környéken.De mivel mindenhol szalagon vándorol a csomag, így tuti mindenhol fektetve kezelték /talán a kamionban nem, de ezek után kétlem.../.
    Amúgy a srác tisztában volt vele hogyan kellene kezelni a csomagot, csak ő és a többi alkamazott is sz*rik egy nagyot az egészre.Furgon tele volt visszaküldendő, többségében laptokokkal.Még mondta is, ezek bírják legrosszabbul a kezelést és szállítást, ő személy szerint még nem vitt vissza szállítási hiba miatt üzemképtelen vagy sérült tv-t.

    Szóval köszönöm GLS, 3K szállítási költségért többet vártam volna!

    A készülék hála isten hibátlan, null kilometers, pixel hiba mentes példány.Nem szándékozom visszaküldeni, mert jó eséllyel a következő is igy fog megérkezni…

    Elnézést ha hosszúra sikerült mondandom, nem szándékozom senki kedvét elvenni a netes vásárlástol, de úgy gondolom mindenkit megillet a jog, hogy belásson a “kulisszák mögé”.

    További szép napot!
    nglc

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák