Hirdetés
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nglc
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Hosszú ideje passzív követője vagyok a topic életének, hála Nektek rengeteg hasznos információt sikerült magamra szednem a hónapok-évek alatt.Ennek köszönhetően könnyen sikerült kiválasztanom a számomra ár-értek tekintetében megfelelő készüléket egy 50ST60 személyében /Panashop 2+2év gari keretében/.Egy régi de hibátlanul működő Panasonic 72-es crt tv-t váltott le, így én is elmondhatom, döbbenetes a különbség...
Viszont sajnos én sem mehetek el szó nélkül a kiszállítás mellett...
Kettő, azaz 2 információt adtam meg megrendeléskor :
1. Hívják fel a fuvarozást végző cég figyelmét az előírás szerinti helyes szállításra /lásd csomagolás piktogrammok/
2. Cimre érkezés elött lehetőleg 20-30 perccel korábban csörrentsenek meg, mivel melóhelyről fogok hazaugrani.Kiszállítás napja múlt hét csütörtökön volt, a reggeli SMS értesítő után egyből hívtam a sofört kb mikor fog Zalaegerszegre érni, elkerülve a felesleges várakozást mindkettönk számára.Biztos ami biztos ház elött vártam meg, kíváncsi voltam milyen “állapotban” érkezik a készülék.
És igen, az én készülékem is fektetve utazott.Mondom a srácnak –ismerem már vagy 20 éve- ez így nem frankó, írjunk egy jegyzőkönyvet.Nem értette miért, majd miután megmutattam neki a megrendelön lévő kommentemet, illetve a csomagoláson lévő jeleket, már hozta is a nyomtatványt.Nem mellékesen ö semmi infót nem kap meg abból amit én bekarcoltam megrendeléskor, csak név, cím és telszám.
Míg kitöltöttük megkérdeztem mégis hogyan érkezik le pestről zegre a rendelt készülék, mert ugye ő is itteni lakos...
Elöször valami pesti gyűjtőbe érkezik be, majd utána kamionnal hozzák zegre egy depoba.Ő már csak ott veszi fel és utána terít a környéken.De mivel mindenhol szalagon vándorol a csomag, így tuti mindenhol fektetve kezelték /talán a kamionban nem, de ezek után kétlem.../.
Amúgy a srác tisztában volt vele hogyan kellene kezelni a csomagot, csak ő és a többi alkamazott is sz*rik egy nagyot az egészre.Furgon tele volt visszaküldendő, többségében laptokokkal.Még mondta is, ezek bírják legrosszabbul a kezelést és szállítást, ő személy szerint még nem vitt vissza szállítási hiba miatt üzemképtelen vagy sérült tv-t.Szóval köszönöm GLS, 3K szállítási költségért többet vártam volna!
A készülék hála isten hibátlan, null kilometers, pixel hiba mentes példány.Nem szándékozom visszaküldeni, mert jó eséllyel a következő is igy fog megérkezni…
Elnézést ha hosszúra sikerült mondandom, nem szándékozom senki kedvét elvenni a netes vásárlástol, de úgy gondolom mindenkit megillet a jog, hogy belásson a “kulisszák mögé”.
További szép napot!
nglc[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A topik plazma televíziókkal foglalkozik.
- hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- HÁZIMOZI, HIFI, TV beárazás topic
- LED / LCD TV topic topic
- Projektor topic topic
- Házimozi erősítő és minden, ami hozzá csatlakoztatható topic
- Házimozi belépőszinten topic
- Milyen asztali médialejátszót? topic
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen