Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PrometheusX

    aktív tag

    válasz PrometheusX #241903 üzenetére

    Sziasztok,

    sikerült lezárni az ügyintézést a Persona 5 Royal Phantom Thieves Edition PS4 játékkal kapcsolatban (törött maszk probléma).

    Mivel se a bolt se a hazai forgalmazó nem tudta kicserélni a hibás kiegészítőt, és a hazai forgalmazó elküldött a külföldi kiadóhoz hogy oldjam meg ahogy tudom a problémát, ezért pénzvisszatérítést kértem a bolttól. A végén elfogadták a pénzvisszatérítésről szóló kérésemet, de egy kicsit a sarkamra kellett állnom, mert a bolt nem nagyon kommunikált velem. Sajnos muszáj voltam olyan kifejezéseket is használni az utolsó telefonhívásom során, mint "fogyasztóvédelem" és "békéltető testület", hogy a problémám megoldódjon. Végül ezután jelezték hogy elfogadják a kérésemet, és az állási jogomat érvényesíthetem pénzvisszatérítéssel.

    A játékot természetesen nem bontottam ki, fóliás állapotban van, így az ÁSZF-ükben foglalt elállási feltételeket nem szegtem meg (pontosabban ezt: "Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog: lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta").

    Remélem ezzel tudtam segíteni valakinek. Személy szerint fogok még a jövőben tőlük vásárolni, mert kellemesek a boltjaik, az eladó személyzet, és szívesen megyek be hozzájuk. Itt én úgy érzem hogy a döntéshozó hibádzott, akinek foglalkoznia kellett volna a problémámmal; de nem vagyok ebben biztos, nem látok bele hogy mi történt a háttérben.
    Mindenesetre adok nekik még egy esélyt, remélem hogy többször ilyen nem fordul elő velem vagy másokkal. :)

Új hozzászólás Aktív témák