- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeZ...
aktív tag
válasz Barnahalo #5394 üzenetére
Mehet bele más gyártmányú olaj is, csak a teljesítményszintben tudja azt, amit a Total. (nem a viszkozitásról beszélek, az az 5w-30)
Olajszűrőből Purfluxot vegyél, az a legjobb és a gyári is. Febi nem gyárt szűrőket, veszi valahonnan, azzal az erővel tehetnél bele valamilyen kínait is. -
MC Pite
veterán
válasz Barnahalo #5394 üzenetére
0 vagy 5W 30, C2 vagy A5/B5. Total, és egyéb olajválasztókat is megnézheted (ezt ajánlják).
csubuka: Nullák vagy vonalak vannak ott gyújtás ráadáskor/indítás után? Azzal is jelezheti a szintet (206 így tette, a C8 oil ok-al asszem).
Tekerek, nyomogatod, vagy nyomva tartod a fényerőállításhoz? Itt szerintem a C a helyes.
Ha 2015ös, akkor van nappali menetfény, ami az egész világon nappal/jó látási viszonyok között lakotton kívül ok, nem kell tompított.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
FeZ...
aktív tag
válasz Barnahalo #5604 üzenetére
Az összeg az az alkatrész gyármányától és a műhely óradíjától függően változik. Kérdés még, hogy a szerelő cserél-e pl. hátsó főtengelyszimeringet, ami kuplungcseréhez nem szükséges, azonban ajánlott, ha már úgyis szét van szedve és még egy kuplung élettartamát nem valószínű, hogy kibír. Ugyanez igaz a váltó szimeringjeire is, bár pl. a féltengelyszimeringek cseréje nem hatalmas munka később sem. Plusz a váltóolaj csere is ajánlott ilyenkor. (és ha nem volt cserélve belátható időn belül korábban)
A kuplungon elvileg nem lehet állítani, mert vagy hidraulikus a kiemelés vagy automata bowdenes és ez egyiknél sem működik, de ha valaki már kicserélte pl. az eredeti automata bowdent egy kézi állításúra korábban, akkor előfordulhat, hogy mégis lehet állítani rajta. A hidraulikusnál meg pl. levegősödés esetén is előfordulhat, hogy nem emel ki eléggé a kuplung, úgyhogy ezt látni is jó lenne élőben, utána lehetne jól megszakérteni. -
Dorien
veterán
válasz Barnahalo #6060 üzenetére
Köszi! Milyen kocsin cserélted?
Citroen C2-esen sima ügy volt a fejegység csere, még átalakító sem kellett. Ott "csak" a fenti órajelző konzol hülyült meg utána, a manuális klímának nem lett baja. De ez ugye digitális...[ Szerkesztve ]
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 95.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Barnahalo
tag
válasz Barnahalo #6677 üzenetére
Megírom én mit tettem, hátha egyszer valakinek segít.
0. A belső világítást kipattinjuk, lecsatlakoztatjuk.
1. Az antennatalpat 22es anya fogja, nehezen, de ki lehet csavarni. Két csatlakozót lehúzod (ez igazán nagy kihívás nagyobb ujjakkal) , aztán le is jön az antennatalp.
2. 5 pici torx fogja a talp fém részét, kb. 4es méretre tippelem. Azt ki kell csavarni, majd jöhet a következő lépés.
3. Az antennaerősítőn látható az, hogy az egész elrozsdásodik, majd az SMD alkatrészek zárlat hatására elégnek.
Ki kell küszöbölni a zárlatos erősítő részt, ezt egyszerűen megtehetjük:
-A koax kábel középső réz része ami nekünk kell, ehhez hozzáforrasztunk egy apró kb. 3cm-es kábelt (0.5-1mm átmérő megfelel), majd a másik végét az antenna csatlakozásához forrasztjuk. (Előtte a rugós csatlakozást pattintsuk le, így könnyebb dolgunk lesz.)
4. Összeszereljük, és kész is.
5. Visszacsatlakoztatás előtt szilikonnal kenjük be az elöregedett gumi talp tömítés alját, hogy ne follyon be az esővíz az utastérbe.
A 12V erősítő csatlakozóját NE kössük vissza!0Ft-ból megoldottuk a problémát, kíváncsi vagyok, milyen lesz a tartós végeredmény.
Az eddigi fogott 0 csatornából lett 4, és tisztán hallható minden adó, az erősítő nélkül is.Címkék:
PSA, Citroen Xsara, Peugeot antenna, antenna erősítő, antennatalp
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest