- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Csak 2025-ben érkezik a Little Nightmares III
gp A sokak által várt folytatás sajnos nem fog idén megjelenni, kicsit tovább kell rá várnunk.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz AssAssynn #5535 üzenetére
C4 Picassoban (és C4 Grand Picassoban) is három különálló, teljes ülés van hátul, mindhárom külön mozgatható előre-hátra. Nálunk az asszony kényelmesen befér két gyerekülés közé a középső ülésre. Bár azt nem tudom, hogy 1 millióba beleférsz-e ezzel a típussal.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz AssAssynn #5540 üzenetére
Hát az, hogy jobb, sztem relatív, de tény, hogy újabb konstrukció a C4 Picasso, több benne a high tech, és a töréstesztje is jobb. Motorból a már említett szívóbenzinesek ajánlhatók a benzines palettáról, de ezek nem fognak keveset fogyasztani. Keveset csak a Prince motorosok fogyasztanak (1.6 VTi és THP), de ezekkel nagy sok lehet a probléma, így nyugodt szívvel nem ajánlhatók.
-
Thocy a ZAGY
tag
válasz AssAssynn #5544 üzenetére
2016-os Xsara Picasso 1.6 benzin 110LE nagyjából pont 200.000 valós kilométerrel tapasztalat, hogy bírja a kis tavolságokat (napi 2x5 km, heti 2-3×30 km, havonta 1-2×120 km, évi pár alkalommal 500-1500 km).
Gyakorlatilag folyamatos (digit) klímával a fogyasztása átlagosan 8 liter körüli vegyesben. Hosszabb normál utakon tudja a 7 körülit, autópályán és városban inkább 9. Három kisgyerekkel nem vadul, hanem a forgalommal együtt haladva.
Hetedik éve van nálunk, még sosem hagyott ott sehol, csak kopó/előírt alkatrész/olajcserék oltak, műszakikon simán átmegy. Nem rohad sehol. Simán újra venném.
A legtöbb ember nem jut el a ''Miért pont Én?''-től a ''Miért ne?''-ig.
-
sowi
őstag
válasz AssAssynn #5550 üzenetére
nagyobb mint a xsara, osztott ules az SW-ben van, amiben pad van hatul az Break, ha lehet akkor ne a benzinest vedd hanem a 90 vagy 92 lovas dizelt, az elobbiben se fap se kettostomegu az utobbiban csak fap van, a vti nem a legjobban sikerult konstrukcio, foleg ennyi idosen
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
MC Pite
veterán
válasz AssAssynn #5585 üzenetére
Régi van még új 2018 után.
Kb akkora mint egy Rapid, mérni nem tudok. Hasonlóan ügyes, könnyű autó, kisautó technikán szűk családi méret, én csípem.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AssAssynn #5746 üzenetére
Mi a cél? XP könnyebb, egyszerűbb, olcsóbban üzemeltethető. Ha sok cuccal sokat mentek és tetszik, mehet a C4GP is. Az EW meg rossz, de én a szívó prince VTi-vel venném, nem túl bonyolult (belevaló olaj meg friss vezérlés kell rá).
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-Tsaba-
tag
válasz AssAssynn #5746 üzenetére
Én is nézegettem családi autónak, tényleg az 1.8 meg a 2.0 benzin elvileg jó még ebből (sima szívók). Csak nagyon kevés van belőle, fogyasztásba is viszonylag torkosak. A legtöbb MCP6, és autómata (főleg a 2.0), amit nem nagyon javasoltak nekem (az automatát még csak-csak). Ill az 1.8-cal leginkább alapfelszereltségű modelleket találni sajnos. De ha lett volna közel egy jó állapotú, manuál, jó felszeretséggel tuti megnézem...
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz AssAssynn #5748 üzenetére
EW az 1.8 ill 2.0 benzines motorkódja. 2006tól a XP-ban pedig a remek TU(5JP4) moci van.
Hát, ez a felhasználás el is döntötte szerintem a kérdésthogy Honda Insight.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz AssAssynn #5752 üzenetére
A TU5JP4 az NFU. Ez modernebb család mint az EW, a C4P-ba került az utolsó utáni ráncfelvarrott verziójuk.
Rövidtávokra, nyúzásra inkább egy jó állapotú XP szerintem, legalább 2, de inkább 3-4 literrel lesz az 1.8 C4GP alatt fogyiban (a súly meg a modernebb motorkonstrukció a XP oldalára billenti a nyelvet). 2013 utáni C4P megint könnyű, ügyes, az vastagon üti az első verziót.
Minél könnyebb és egyszerűbb autót keresnék erre (0.9tce vagy 1.2 16v Logan MCV-t se zárnám ki).<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-Tsaba-
tag
válasz AssAssynn #5751 üzenetére
A "kevés van"-t úgy értem, hogy nincs nagyon miből válogatni/vásárolni. Sztem sokkal modernebb, biztonságosabb és nagyobb (már ha szükség van méretileg nagyobbra) is mint a régebbi (mondjuk az alkatrészek is nyilván drágábbak), de hogy megéri e neked az a te döntésed...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen