- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- iOS alkalmazások
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
Hirdetés
-
A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
ma A fordítás magán az eszközön történik biztonsági okok miatt.
-
A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
ph A vállalat rövidtávú tervei szerint 30 százalékkal növelné részesedését az AOC és Philips megjelenítőinek segítségével.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MobileSz
csendes tag
Sziasztok!
Van egy problémám, hátha van köztetek valaki, aki már jártas a PayPal-os ügyekben. Tehát a lényeg, hogy tartozott / tartozik nekem egy cég. A cég mondta, hogy nincs pénze kifizetni a tartozást, de egy partnere PayPal-on keresztül hajlandó kifizetni, mivelhogy a pertnere pedig nekik tartozik. Nekem konkrétan nincs PayPal-om, így egy ismerősöm fiókját használva küldettük el a pénzt. Megadtam, hogy a subject-be "nevem's refund"-ot írjon az utaló, ez nem sikerült neki kétszer, ezért az ismerősöm elutasította a pénzt, harmadszorra ezt írta be, azt elfogadta.
Most eltelt néhány nap, és próbálja visszaszerezni a pénzt a cég, vagy annak partnere, úgy, hogy PayPal vizsgálatot indított (azt hiszem ezt nevezik "case"-nek). Most kéne beküldenünk nekünk bizonyítékokat, fuvarlevélszámot, vagy valamit, hogy a pénz minket illet. Van valakinek hasonló tapasztalata, mit tegyünk? Mennyit nyom a latba az a tény, hogy látszódik, hogy az utaláskor próbált trükközni más subject-tel, amit nem fogadtunk el? Mit küldjünk be a PayPal-hoz? Nem akarjuk elveszteni a pénzt, nagy valószínűséggel csalókkal állunk szemben, úgyhogy nagyon precíznek kell lenni.Segítségeteket, öteleteiteket előre is köszönöm!
Üdv
-
MobileSz
csendes tag
válasz hidroponi #13224 üzenetére
Hát ettől félek én is, de az nem lehet fogóckodó, hogy 2-szer direkt azért utasítottuk vissza a pénzt, mert a subject-be nem azt írta, hogy "refund", most viszont az van írva... Csak a buzi mégis vásárlást állított be gondolom, mert azt persze a címzett nem látja! Hihetetlen, hogy a pénz minket/engem illet, és...
Egyébként átutalási bizonylataim vannak, de ugye nem annak konkrétan, aki a PayPal-on küldte a pénzt, hanem az eredeti cégnek... sok csaló... Mindegy, ha valakinek van ötlete várom! -
MobileSz
csendes tag
Úgy látom nincs ötletetek az én ügyemben...
-
MobileSz
csendes tag
válasz Hintalow #13239 üzenetére
Hello!
Abban igazad van, hogy le van sz*rva, hogy ki és milyen megjegyzéssel küldi vissza nekem a pénzt, a lényeg, hogy megkapjam. De én számítottam arra, hogy majd megpróbálja visszaszerezni a pénzt, mivel olyan subject-eket adott meg, amibe belemgyarázható, hogy Ő küld nekem pénzt, ami mögött nem tartozás van. Ezért mondtam Neki, hogy csak is "refund" szöveget vagyunk hajlandóak elfogadni.
Na most valószínűleg úgy állítja be a PayPal-nál az egészet, hogy tőlünk akart valamit vásárolni, de nem küldtük el az árut. Az, hogy "refund"-ot írt a subject-be, meg azért van, mert mi mondtuk neki ezt.Szar dolog ez, mert a pénz minket illet, a rendőrséggel meg szart nem érek szerintem. Még mindig várom az ötleteket, meg kell akadályoznunk, hogy visszakerüljön a csalókhoz a pénz!
-
MobileSz
csendes tag
válasz Intruder2k5 #13243 üzenetére
A gond az, hogy a pénzt visszatartja a PayPal jelenleg, és várja, hogy küldjünk dokumentumokat, amik alátámasztják, hogy elküldtük az árut (mivel vásárlást adott meg a tranzakciókor a küldő). Persze itt áruról szó sem volt.
Tehát a gondom az, hogy tartok attól, hogy mivel a PayPal a vevőt támogatja, így most is őt fogja.
Nem adtunk ki semmilyen papírt a tartozás kiegyenlítéséről, viszont nekem jelenleg banki átutalási bizonylatom van, hogy elküldtem neki az összeget, és ugyebár azért nem kaptam semmit, hanem csak igéretet, hogy majd visszafizetik. -
MobileSz
csendes tag
válasz Intruder2k5 #13245 üzenetére
Gondolod egy levél alapján hisz majd nekünk a PayPal? Bár egyelőre másban nem igazán bízhatunk.
Most a PayPal tőlünk azt várja, hogy küldjük be:
- Az igazolást arról, hogy a rendelt termékeket elküldtük,
- Az igazolást arról, hogy visszafizettük a pénzt, kártérítettük a vevőt.Ha nem reagálunk semmit, akkor autómatikusan a Buyer-t illeti a pénz. A bökkenő azzal van, hogy e tranzakció mögött nem állt vásárlás, mint ahogy azt írtam is. Nincs mit tennünk, elküldjük a full story-t a PayPal-nak, az átutalási bizonylataimmal együtt, és utána reménykedünk, hogy a másik fél a PayPal-nál már nem próbálkozik hamis dokumentumokkal próbálkozni, mert egyébként szépen gyártja még a hamis útleveleket is.
Ha lenne valakinek azért még valami ötlete, vagy hozzászólása, véleménye, akkor azt várom.
-
MobileSz
csendes tag
válasz axioma #13256 üzenetére
Igen, ebben én is biztos vagyok, hogy ott nincs semmiféle egymás közötti adóság, sőt, 99%-ban abban is biztos vagyok, hogy ugyanaz az ember áll a "cég" és a "cég partnere" mögött is.
A cég felajánlotta, hogy visszafizeti a pénzt PayPal-on egy partnerén keresztül. Azért mert a cégnek konkrétan nincs pénze, kintlévősége viszont van... Mit tehettem volna? Belementem. Családtag vagy barát részére utalásként kértem az összeget, nem úgy küldte, ezzel semmit nem tudtam/tudok kezdeni. A Refund szón meg nem lovagolok tovább, csak abban reménykedem, hogy a PayPal-nak majd jelent valamit dolog. Elvégre nem szoktunk termékért "Név's refund" subject-tel fizetni... kérdés, hogy ez érdekel-e valakit... -
MobileSz
csendes tag
válasz Intruder2k5 #13252 üzenetére
Ha még emlékeztek az én ügyemre, sok résztvevős, adósságos story-ra... Végül feltöltöttük az egész story-t a PayPal-nak, megemlítettük, hogy nem vásároltunk, hanem ez adósságrendezés.
4 óra múlva küldték a választ, hogy nem kell semmit visszafizetnünk a küldő részére, úgyhogy van igazság a Földön emberek!
Nagyon figyeljetek oda, honnan kitől, mit vásároltok, annyi csaló van, hogy el sem hinné az ember! -
MobileSz
csendes tag
válasz hidroponi #13363 üzenetére
Mázli, tudom én, de azért sok munka van emögött, nem volt kis meló kierőlködni a csalótól, hogy legalább PayPal-on küldje vissza... dehát úgy tűnik a saját fegyverével le lehet győzni... most persze legszívesebben fel is jelenteném, de mit érnék el ezzel??? Csak az időmet pocsékolnám, Ő meg "dolgozik" tovább...
Új hozzászólás Aktív témák
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs